
21.06. 2021
Šimák Zámok Pezinok
Marketing Live 2021
PROGRAM - Marketing Live
8:00 - 8:45 Registration and breakfast - Šimák Zámok Pezinok
Block: Strategic marketing | 09:00 – 12:00 in Golden Hall
8:50 - 8:55 Welcome Speech for conference

Prečo zákazníci nerobia to, čo by ste chceli

LinkedIn NEFUNGUJE (ak neviete, ako na to) - Ocenená aj naša obľúbená Case study pre Sporku





7 ideas that made history

10:15 - 10:30 COFFEE BREAK

How to keep the brand running when the crisis shuts down buses

PANEL DISCUSSION: Strategic marketing: The impact of the crisis on the brand, communication and marketing goals









Moderator of the Strategic marketing block

12:00 - 13:00 LUNCH
Block: Market Research in the digital age | 13:00 – 16:00 in Golden Hall

Wheel


Other topics of professional lectures and case studies will be published soon

13:55 - 14:15 COFFEE BREAK

Use of chatbot & artificial intelligence in marketing


Small data – sledovanie malých stôp môže odhaliť veľké príležitosti


Moderator of the block Market Research

15:10 - 16:00 Discussion / Networking / Raffle
PROGRAMME CHANGE RESERVED
Speakers

Šurín [SK]


Ižo [SK]


Holéczy [SK]


Timoracký [SK]


Kočenda [SK]


Nováčik [SK]


Klimantová [SK]


Schnorrer [SK]


Kacera [SK]


Dostálová [CZ]


Šucha [SK]


Strimbeanu [SK]


Novotná [SK]


Wenderlová [SK]


Jarošová [SK]


Halászová [SK]


Hanula [SK]


Mištíková [SK]


Mardiaková [SK]


Csino [SK]


Peter Šurín


Siaha účel značky aj za branding?
Pojem značky pre mnohých znamená len súbor prvkov, ktoré vizuálne definujú jej konkrétny štýl. Značka však so sebou berie množstvo abstraktných vlastností, ktoré môžu mať dramatický vplyv na rozhodovanie spotrebiteľov. Ukážeme si, čo sa pod tým skrýva a ako to dokáže pomôcť značke ako takej.

Peter Ižo


Case study

Jerguš Holéczy


13:05 to 13:25
Wheel
Wheel has already been invented & how we use it is purely up to us. Many people in your professional but also personal life tell you what they’ve done, what they’ve achieved. Only a few share their story of how they actually reached their goal. Lets take a look together at HOW to be more creative..

Marian Timoracký


14:45 to 15:05
Small data – sledovanie malých stôp môže odhaliť veľké príležitosti
Big data sú len dáta; dajú sa analyzovať, ale nevyžmýkame z nich emócie. Je ťažko si predstaviť, že by tieto dáta dokázali odhaliť emocionálne kvality napr. krásny, úžasný atď. A o tie ide pri budovaní značiek. Big data sú veľmi úzko definované na to, aby podnecovali insighty. Na to sú Small data.

Jan Kočenda


13:30 to 13:50
Other topics of professional lectures and case studies will be published soon

Peter Nováčik


14:20 to 14:40
Use of chatbot & artificial intelligence in marketing

Miroslava Klimantová


15:00 to 15:10
Moderator of the block Market Research

Milan Schnorrer


Gopass 2.0 - Pohyblivé ceny skipasov a 2x rýchlejší nákup
Case study: Pozrite sa ako zvýšiť tržby a podiel online predaja po zavedení pohyblivých cien skipasov podobne ako to je pri letenkách. Ako zaviesť komplexný spôsob nakupovania a zároveň skrátiť čas nákupu na polovicu a ako to zapadá do celkovej stratégie 10 (lyžiarskych) stredísk TMR v 4 krajinách.
Klient z Tatry Mountain Resorts


Gopass 2.0 - Pohyblivé ceny skipasov a 2x rýchlejší nákup
Case study: Pozrite sa ako zvýšiť tržby a podiel online predaja po zavedení pohyblivých cien skipasov podobne ako to je pri letenkách. Ako zaviesť komplexný spôsob nakupovania a zároveň skrátiť čas nákupu na polovicu a ako to zapadá do celkovej stratégie 10 (lyžiarskych) stredísk TMR v 4 krajinách.

Naďa Kacera


Moderator of the discussion

Veronika Dostálová


E-mail marketing
E-mail marketing nie je mŕtvy, jeho efektivita v posledných rokoch naopak narastá. Posielanie pravidelných newsletterov jednoznačne nestačí. Vyskúšajte napríklad personalizáciu alebo interaktívne prvky v e-maile a urobte z vášho e-mailingu výkonnostný kanál a zároveň nástroj pre budovanie brandu.

Matej Šucha


9:00 to 9:20
Prečo zákazníci nerobia to, čo by ste chceli
Väčšina zákazníckych rozhodnutí sa deje podvedome. Pri presviedčaní zákazníka sa snažíme argumentovať a motivovať ho, aby klikol, registroval sa, kúpil. Náš prístup je iný. Vychádza z psychológie a poznania čo formuje zákaznícke správanie. Nahliadneme hlbšie do tajov podvedomia vašich zákazníkov.

Alex Strimbeanu


9:50 to 10:10
7 ideas that made history
A look at some of the ideas that had a huge impact on advertising and pop culture. Ideas that were both exceptionally creative as well as immensely effective.

Petra Novotná


11:00 to 11:45
PANEL DISCUSSION: Strategic marketing: The impact of the crisis on the brand, communication and marketing goals
The names of guests will be published soon

Silvia Wenderlová


11:00 to 11:45
PANEL DISCUSSION: Strategic marketing: The impact of the crisis on the brand, communication and marketing goals
The names of guests will be published soon

Jana Jarošová


11:00 to 11:45
PANEL DISCUSSION: Strategic marketing: The impact of the crisis on the brand, communication and marketing goals
The names of guests will be published soon

Frederika Halászová


11:00 to 11:45
PANEL DISCUSSION: Strategic marketing: The impact of the crisis on the brand, communication and marketing goals
The names of guests will be published soon

Martin Hanula


10:35 to 10:55
How to keep the brand running when the crisis shuts down buses
The pandemic stopped life on the planet. It closed the borders, restricted travel and stopped our buses. We will talk about how it affected our numbers, how the brand's communication was adapted and what key decisions we had to make to not leave people in the toughest moments and remain their reliable partner. Even if the whole world stops, people have to move.

Simona Mištíková


9:25 to 9:45
LinkedIn NEFUNGUJE (ak neviete, ako na to) - Ocenená aj naša obľúbená Case study pre Sporku
Veľká väčšina firiem si myslí, že cestou, ako uspieť na B2B sociálnej sieti LinkedIn je dávať obsah na firemný profil a následne ho zamestnanci zdieľajú. Chyba. Naša case study bude o klientovi, ktorý to pochopil a zobral zo správneho konca – Slovenská sporiteľňa.

Ľubomíra Mardiaková


9:25 to 9:45
LinkedIn NEFUNGUJE (ak neviete, ako na to) - Ocenená aj naša obľúbená Case study pre Sporku
Veľká väčšina firiem si myslí, že cestou, ako uspieť na B2B sociálnej sieti LinkedIn je dávať obsah na firemný profil a následne ho zamestnanci zdieľajú. Chyba. Naša case study bude o klientovi, ktorý to pochopil a zobral zo správneho konca – Slovenská sporiteľňa.

Andrej Csino


11:40 to 12:00
Moderator of the Strategic marketing block
History
Thank you for register.
Confirmation mail will arive in 24 hours to e-mail address from register form. Please also check your Junk / Spam folder.