23.09.2002
Radisson SAS Carlton Hotel Bratislava
1. Trade & Marketing Forum
Trade & Marketing Forum 2002
Ako udržať pozíciu výrobku na trhu
Ako uviesť nový výrobok na trh a ako ho prezentovať
Európske trendy v maloobchode
Managing strategic accounts - rozvoj a budovanie vzťahov s veľkými klientmi t.j. odberateľmi
Personalizácia podpory predaja
Promočné akcie v hypermarketoch a ich účinnosť z pohľadu maloobchodnej siete, komunikácia so zákazníkom z pohľadu maloobchodu
Reklama v supermarketoch
Úspech predaja a nákupu v čase obchodných reťazcov
Vplyv merchandisingu na nákupné správanie sa zákazníkov
The organizer reserves the right to make changes to the conference program or term.
Speakers
Miroslav Bulín absolvoval vysokoškolské štúdium na Matematicko – fyzikálnej fakulte UK v Prahe. Od r. 1997 pôsobil v rôznych funkciách v spoločnosti COTY: sales analyst a trade marketing manager v Coty Česká republika a Slovenská republika. Od začiatku roka 2002 pracuje ako trade marketing manager pre Slovenskú republiku.
Úspech predaja a nákupu v čase obchodných reťazcov
-
Vplyv merchandisingu na nákupné správanie sa zákazníkov
Monika Straková vyštudovala odbor mikroekonomiky, štatistiky, management information systems, účtovníctvo, marketing a medzinárodný obchod na CITY UNIVERSITY v Trenčíne a špecializáciu globálny marketing, reklama a promočné stratégie, prieskum trhu a strategický marketing. Pracovala ako Marketing info systems specialist (tvorca marketingového informačného systému na základe software Lotus Notes) vo firme CHIRANA – PREMA v Starej Turej a potom ako section manager v Tesco Hypermarkete v Nitre.
Promočné akcie v hypermarketoch a ich účinnosť z pohľadu maloobchodnej siete, komunikácia so zákazníkom z pohľadu maloobchodu
Braum Nauta vyštudoval špecializáciu „marketing“ na Erasmus University v Rotterdame a pôsobil ako marketér v spoločnosti Van Nelle Confectionery Group a Johma Salads. Pracoval pre reklamné agentúry ako riaditeľ služieb pre zákazníkov v oblasti medzinárodných značiek, ako NIVEA, SEAT a japonská reklamná agentúra DENTSU. Od r. 1992 je konzultantom pre retail marketing a advertising. Od r. 1998 pôsobí vo vedení POPAI EUROPE.
Reklama v supermarketoch
Maurice Cohen absolvoval vysokoškolské štúdium na Vysokej škole ekonomickej vo Francúzsku. Bol obchodným riaditeľom francúzskej agentúry Dupuy Compton. V súčasnosti je čestným prezidentom Európskej federácie pre podporu predaja. V sedemdesiatych rokoch založil spoločnosť Groupe Progress a databanku BIPP, v ktorej je dodnes majiteľom a obchodným riaditeľom.
Personalizácia podpory predaja
Milan Bažík pochádza z Trnavy. V deväťdesiatych rokoch začal pracovať ako obchodný zástupca v Slovenskej poisťovni a zastupoval firmu Parmalat. Od roku 1995 sa zapojil do činnosti spoločnosti Johnson&Johnson SR, najprv ako obchodný zástupca, neskôr ako Key account executive a potom ako Key account manager.
Ako uviesť nový výrobok na trh a ako ho prezentovať
Jan Stael von Holstein pôsobil ako dizajnér vo Švédsku a v Kanade. Svoju profesionálnu kariéru začal v USA. Pracoval pre spoločnosť Unimark International ako zakladajúci partner v New Yorku v r. 1995. Táto spoločnosť sa stala vedúcou poradenskou agentúrou v oblasti dizajnu. Ďalej sa vo svojej profesii zameral na Corporate and Brand Idendity a design management. V súčasnosti pracuje ako poradca pre Entreprise IG v Londýne a ako prezident spoločnosti Oakley Young sa špecializuje na POP a merchandising. Založil asociáciu POPUNION a taktiež je aktívnym členom POPAI. Jeho poradenská činnosť sa dotýka takmer všetkých výrobných sektorov, a to v oblasti vypracovávania komplexných projektov brand a corporate identity: letecké spoločnosti (American Airlines, SAS), automobilové spoločnosti (Ford, Renault, VW, Volvo, Seat), čerpacie stanice (Aral, Shell), bankové služby, telekomunikácie, spotrebný tovar. Jan hovorí ôsmimi jazykmi, čo mu umožňuje lepšie pochopiť rôzne kultúry a výrazy potrebné pre efektívnu komunikáciu v rámci Európy.
Európske trendy v maloobchode
Dr. Ivan Tomek je absolventom Matematicko – fyzikálnej fakulty na Karlovej univerzite. Pracoval na Federálnom štatistickom úrade, v Inštitúte verejnej mienky postupne ako štatistik, výskumník, vedecký pracovník zodpovedajúci za medzinárodné kontakty a koordináciu činnosti. V súčasnej dobe je riaditeľom výskumu trhu v prieskumnej agentúre Teylor Nelson Sofres Factum v Prahe, kde je zodpovedný za kontakty s klientmi, dizajn výskumov, prezentáciu atd.
Ako udržať pozíciu výrobku na trhu
PhDr. Peter Benkovič je vzdelaním psychológ. Venuje sa konzultáciám a tréningom v technikách predaja (taktický, key account, strategický predaj), rozvoju tímov formou Spoluzakladateľ a riaditeľ outdoor tréningov a konzultácií pre top manažérov. Absolvoval niekoľko zahraničných študijných a pracovných pobytov (Veľká Británia, Nemecko, Švajčiarsko). Oficiálny reprezentant a licencovaný užívateľ programov Winning Complex Sales™, Managing Strategic Accounts™ a Coaching the Sales Process ™ švajčiarskej firmy Infoteam Sales Process Consulting, AG. Pôsobí v Českej republike a na Slovensku. Je autorom a spoluautorom vyše dvadsiatich odborných príspevkov v novinách a časopisoch na tému rozvoja manažérov a zdokonaľovania procesu predaja.
Managing strategic accounts - rozvoj a budovanie vzťahov s veľkými klientmi t.j. odberateľmi
History
Thank you for register.
Confirmation mail will arive in 24 hours to e-mail address from register form. Please also check your Junk / Spam folder.