29.09.2003
Radisson SAS Carlton Hotel Bratislava
2. Trade & Marketing Forum
Trade & Marketing Forum 2003
Efektívne budovanie vzťahu s veľkým reťazcom
Merchandising ako základný nástroj in store komunikácie
Možnosti rozvoja slovenského trhu po vstupe do EÚ
Nákupné správanie a lojalita spotrebiteľov.
Nové technológie v maloobchode
Rozšírenie značky do inej kategórie - dôsledok na jej imidž
Skúsenosti zahraničného špecialistu so vstupom do EÚ
Trendy a efekty trade marketingu a in store reklamy z pohľadu európskeho odborníka
The organizer reserves the right to make changes to the conference program or term.
Speakers
Boris Pokorný - vedúci výskumu médií a reklamy. Vyštudoval Filozofickú fakultu Univerzity Komenského. Po skončení školy pracoval v štátnej správe, kde sa ako hlavný koordinátor podieľal na zavádzaní jednotného spracovania zbierok na Slovensku. Od roku 1994 pracuje v agentúre AISA . Od tohto roku zastrešoval najväčší mediálny výskum na Slovensku, ktorý bol v roku 1997 rozšírený o časť nákupného správania a životného štýlu. Pôsobil ako školiteľ a odborný konzultant pri implementácii výsledkov tohto prieskumu pre reklamné agentúry, média a zadávateľov reklamy.
Nákupné správanie a lojalita spotrebiteľov.
Po absolvovaní štúdií v obore turistiky a jazykov (IATA a ISTI v Bruseli) pracoval vo významných konzultantských a tréningových firmách v oblasti predaja a marketingu v rokoch 1985 až 1997. Od roku 1998 riadi spoločnosť Retail Dynamics, ktorá sa špecializuje na zlepšovanie a optimalizáciu vzťahov medzi maloobchodníkmi a výrobcami. Prednáša na belgických prestížnych univerzitách na katedrách marketingu a maloobchodu. Je výkonným riaditeľom klubu, ktorý predstavuje platformu pre medzinárodné stretnutia maloobchodu a výroby.
Trendy a efekty trade marketingu a in store reklamy z pohľadu európskeho odborníka
Absolvoval štúdium na Ekonomickej univerzite v Bratislave, odbor zahraničný obchod. V rokoch 1993-1998 pracoval ako riaditeľ spoločnosti Europress, k. s. Praha, člen vydávateľskej skupiny Heinrich Bauer Verlag, Hambur. O roku 1999 pracuje v spoločnosti Intersnack Slovensko, naprv ako ekonomický riaditeľ, v súčasnosti na pozícii riaditeľa pre obchod a marketing.
Efektívne budovanie vzťahu s veľkým reťazcom
-
Merchandising ako základný nástroj in store komunikácie
-
Skúsenosti zahraničného špecialistu so vstupom do EÚ
Prešiel dlhú cestu získavania teoretických vedomostí ako aj praktických skúseností predovšetkým v oblasti rozvoja zahraničného obchodu, medzinárodného marketingu a strategického menežmentu. Alexander absolvoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave (1993), odbor ekonomika zahraničného obchodu. Svoje odborné vedomosti z ekonomiky a menežmentu si obohatil taktiež v rámci štúdia na Limburg Business School (TEMPUS Program), Diepenbeek, Belgicko a v rámci postgraduálneho štúdia na Scuola Superiore Enrico Mattei v Miláne, Taliansko, kde získal titul „Master in Economics and Management“. V čase jeho práce na Ministerstve hospodárstva SR (1995-97) sa podieľal na príprave štátnej proexportnej politiky a rozvoju obchodnej spolupráce SR s krajinami strednej a východnej Európy. Ako marketingový riaditeľ Incheby (1997-2000) podporoval Alexander Škurla zapojenie slovenských firiem do medzinárodnej obchodnej siete cez účasti na výstavách a obchodných misiách v zahraničí, na príprave ktorých sa sám podieľal. Prirodzeným pokračovaním vývoja jeho odbornej kariéry bolo menovanie za riaditeľa divízie exportu Slovenskej agentúry pre rozvoj investícií a obchodu,š.p.o. (2002), kde jeho hlavným poslaním je vytvoriť podmienky pre ďalší rozvoj slovenského zahraničného obchodu v praktickej rovine podľa európskeho štandardu „TPO – trade promotion organizations“.
Možnosti rozvoja slovenského trhu po vstupe do EÚ
-
Rozšírenie značky do inej kategórie - dôsledok na jej imidž
-
Nové technológie v maloobchode
History
Thank you for register.
Confirmation mail will arive in 24 hours to e-mail address from register form. Please also check your Junk / Spam folder.