11.10.2004
Hotel Danube Bratislava
3. Trade & Marketing Forum
Trade & Marketing Forum 2004
Ako nenahnevať zákazníka alebo čo už je priveľa
Ako sa zákazník rozhoduje pri nákupe
Jitka Vysekalová, President, Česká marketingová spoločnosť, Czech Republic
Budovanie obchodnej značky
Ján Madáč, Director, OZ Kopernikus, Slovakia
Partnerstvo medzi predajňou a značkou
Perspektívy rozvoja privátnych značiek na Slovensku
Podpora predaja formou vernostného programu
The organizer reserves the right to make changes to the conference program or term.
Speakers
doc. PhDr. Ph.D. Jitka Vysekalová
President
Česká marketingová spoločnosť
She currently serves as an independent advisor for market psychology, marketing communications and qualitative market research is of significant features in labor and professional organizations.
Ako sa zákazník rozhoduje pri nákupe
Dana Slámová je skúseným odborníkom v oblasti marketingového výskumu, a to ako v rovine teoretickej, tak i praktickej. Niekoľko rokov pôsobila ako odborný asistent na Fakulte medzinárodných vzťahov Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Venovala sa prednáškovej činnosti a súčasne písaniu odborných kníh a článkov zameraných na problematiku management marketingu a marketingových stratégií. V spoločnosti ACNielsen pracuje od roku 1997 a podieľa sa na všetkých typoch výskumu z oblasti spotrebiteľského výskumu. Absolvovala štúdium psychológie a filozofie na PF UK, získala i kvalifikáciu pre moderovanie diskusných skupín. V súčasnej dobe pôsobí vo funkcii vedúceho oddelenia Customized Research.
Ako nenahnevať zákazníka alebo čo už je priveľa
-
Partnerstvo medzi predajňou a značkou
Ing. Ján Madáč, CSc.
Director
OZ Kopernikus
Currently the Director of the Centre for Lifelong Learning UMB and lecturer Faculty of Economics UMB and also lecturer OZ Kopernikus, where he also acts as its director.
Budovanie obchodnej značky
Vzdelanie získala na Ekonomickej univerzite v Bratislave na obchodnej fakulte so zameraním na obchod a marketing. Od roku 2000 pracuje pre COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo, ako manažérka vlastnej značky.
Perspektívy rozvoja privátnych značiek na Slovensku
V roku 1996 po skončení štúdia na Mount Royal College v Calgary, Canada, sa Martin vrátil na Slovensko a začal pracovať pre firmu, ktorá sa zaoberá prieskumom trhu ako Managing Director pre Slovensko. V roku 2002 Martin spoluzaložil marketingovú konzultačnú spoločnosť AXENT a v roku 2003 jej dcérsku firmu Loyalty Partners, ktorá sa špecializuje na vývoj a manažment vernostných programov. Loyalty Partners v súčastnosti rozbieha niekoľko B2B vernostných schém pre svojich klientov a prvý nezávislý vernostný program na Slovensku – My Bony.
Martin, 33, lives with his wife and two children in Bratislava, Slovakia.
Podpora predaja formou vernostného programu
History
Thank you for register.
Confirmation mail will arive in 24 hours to e-mail address from register form. Please also check your Junk / Spam folder.