26.09.2005
Hotel Danube Bratislava
4. Trade & Marketing Forum
Trade & Marketing Forum 2005
Ak nie ste iní, zvíťaziť môžete len prostreníctvom ceny.
,,Brand Tracking - an Ideal Tool for Long-term Brand Health Check and Communication Effectiveness Measurement“
Dieťa ako spotrebiteľ? Reklama, dieťa a etika
Jitka Vysekalová, President, Česká marketingová spoločnosť, Czech Republic
Lovemarks: Loyalty beyond reason - Ako ďalej so značkou?
Vývoj a súčasná situácia privátnych značiek na trhu nealkoholických nápojov
Vývoj privátnych značiek na Slovensku a susedných štátoch CEE - atak značkových výrobkov
The organizer reserves the right to make changes to the conference program or term.
Speakers
-
,,Brand Tracking - an Ideal Tool for Long-term Brand Health Check and Communication Effectiveness Measurement“
doc. PhDr. Ph.D. Jitka Vysekalová
President
Česká marketingová spoločnosť
She currently serves as an independent advisor for market psychology, marketing communications and qualitative market research is of significant features in labor and professional organizations.
Dieťa ako spotrebiteľ? Reklama, dieťa a etika
-
Lovemarks: Loyalty beyond reason - Ako ďalej so značkou?
-
Lovemarks: Loyalty beyond reason - Ako ďalej so značkou?
-
Vývoj a súčasná situácia privátnych značiek na trhu nealkoholických nápojov
-
Vývoj privátnych značiek na Slovensku a susedných štátoch CEE - atak značkových výrobkov
-
Vývoj privátnych značiek na Slovensku a susedných štátoch CEE - atak značkových výrobkov
-
Ak nie ste iní, zvíťaziť môžete len prostreníctvom ceny.
History
Thank you for register.
Confirmation mail will arive in 24 hours to e-mail address from register form. Please also check your Junk / Spam folder.