23.10.2006
Club PENATI Bratislava
5. Trade & Marketing Forum
Trade & Marketing Forum 2006
Ako etika a corporate identity môžu prispieť k úspechu vašej spoločnosti
Ako to funguje? – zavádzanie corporate identity
Zuzana Machová, Country Manager,, Oriflame, Slovakia
Ako vnímajú zákazníci zavádzajúcu reklamu
Ako vybudovať vašu vlastnú značku
Meranie a riadenie udržania si zákazníka
Merlin Stone, Director, Nowell Stone Ltd. , UK
Zaistenie optimalneho ziskania a udrzania si zakaznika pouzitim skusenosti zakaznika
The organizer reserves the right to make changes to the conference program or term.
Speakers
-
Zaistenie optimalneho ziskania a udrzania si zakaznika pouzitim skusenosti zakaznika
-
Ako etika a corporate identity môžu prispieť k úspechu vašej spoločnosti
-
Ako vybudovať vašu vlastnú značku
-
Ako vnímajú zákazníci zavádzajúcu reklamu
Ing. Zuzana Machová
Country Manager,
Oriflame
Graduate of the University of Economic and City University. I worked as a translator, lecturer at City University, in Avon Cosmetics and Oriflame. Married, 1 husband, 2 children, 7 dogs, 1 horse.
Ako to funguje? – zavádzanie corporate identity
Merlin Stone
Director
Nowell Stone Ltd.
He is one of the most experienced consultants in the UK and trainer in the CRM, database marketing and customer service. He specialize in helping companies improve opportunities in the CRM, IT etc....
Meranie a riadenie udržania si zákazníka
History
Thank you for register.
Confirmation mail will arive in 24 hours to e-mail address from register form. Please also check your Junk / Spam folder.