26.11.2008
Konferenčné priestory Villa - Koliba Bratislava
7. Marketing that Sells!
Marketing that Sells! 2008
Ako cielene používať WOM marketing na získanie zákazníkov a partnerov?
Budúcnosť majú značky, ktoré si nebudú hľadať len miesto v reklamných breakoch, ale miesto v ľudskom živote
Efektívne využitie blogov, diskusií a ďalších nástrojov s prvkami WOM pre firmu
Matěj Novák, Yield Manager, Centrum Holdings s.r.o., ČR
Generácia 50+ Čo o nej vieme?
Jitka Vysekalová, President, Česká marketingová spoločnosť, Czech Republic
Postmoderný Homo Consumericus, keď sa staré stáva novým
Predstavenie WOM marketingu
Prehľad o WOM marketingovom priemysle
The organizer reserves the right to make changes to the conference program or term.
Speakers
Matěj
Novák
Novák
Dan začal svoju kariéru v roku 1997 v Young and Rubicam, kde pomáhal na svet kultovým reklamným kampaniam pri launchi značky Oskar. Po čase našiel novú výzvu v tedy čerstvo založenom Kaspene. Ako strategický plánovač a account director zodpovedajúcí za komunikačnú stratégiu značiek Budweiser Budvar a Kofola s ním slávil jedno víťazstvo za druhým. Po formálnom i obchodnom úspechu pravdepodobne prvej rozsiahlej word of mouth kampane v ČR (Pardál Budějovického Budvaru) sa Dan rozhodl zamerať výhradne na WOM. Na začiatku roku 2007 založil so svojim kolegom z Kaspenu, Ivom Laurinom, agentúru Outbreak, prvú word of mouth marketingovú konzultačnú firmu v ČR. Má za sebou prácu na miestnych i zahraničných komunikačných kampaniach v oboroch od rýchloobrátkového tovaru cez telekomunikacie, automobily, finančníctvo až po média. O zákazníckom zapojení a word of mouth prednášal na Vysokej škole ekonomickej, na stretnutí European Marketing Confederation a na mnohých miestnych i medzinárodných marketingových konferenciách.
Predstavenie WOM marketingu
Pätnásťročný komunikačný veterán ponúka a zúročuje svoje skúsenosti z obidvoch marketingových brehov. Niekoľkokrát totiž prekročil komunikačnú rieku a vystriedal rôzne pozície, ako na strane agentúry, tak na strane klienta. Svoje profesné ostrohy začal Ivo brúsiť v roku 1996 na klientovi Unilever v oddelení Client Service Ammirati Puris Lintas. V roku 2000 prestúpil na stranu zadávateľov do spoločnosti Eurotel, kde riadil tím zodpovedný za všetky nadlinkové a podlinkové marketingové komunikácie vlajkovej značky spoločnosti. Nadšenie pre Brand Planning a experimentálne komunikačné stratégie ho v roku 2003 zaviedli do Kaspenu, kde šéfoval strategickému plánovániu a vývoju kreatívnych strategií pro Oskar. V roku 2007, po jedenástich rokoch v branži, založil spoločne s Danom Farkašom Outbreak, prvú word of mouth marketingovú konzultačnú firmu v ČR. Podieľal sa na mnohých miestných i zahraničných komunikačných kampaniach v oboroch od rýchloobrátkového tovaru cez telekomunikácie, automobily, finančníctvo až po média. O zákazníckom zapojení a word of mouth prednášal na Vysokej škole ekonomickej, v Českom inštitúte reklamnej a marketingovej komunikácie a na mnohých miestných i mezinárodných marketingových konferenciách.
Predstavenie WOM marketingu
Matěj Novák
Yield Manager
Centrum Holdings s.r.o.
Matěj Novák is focused on the optimization of advertising space and new technologies in online advertising (RTB). In the past, he worked as an account director at Ogilvy Interactive, then a search strategist for Ataxo and a creator and a web developer as a freelancer. He studied philosophy, loves his wife and three children, mountains and good movies and books.
Efektívne využitie blogov, diskusií a ďalších nástrojov s prvkami WOM pre firmu
Stuart Bruce je vynikajúci profesionál v oblasti Public Relations a zakladateľ konzultačnej firmy Wolfstar zameranej na PR, sociálne siete a médiá a WOM marketing. Je tiež zakladateľom a členom národnej rady WOM vo Veľkej Británii. V knihe Week Power Book je pán Bruce evidovaný ako jeden z najvplyvnejších ľudí z oblasti PR. Medzi jeho klientov patrí Sony Ericsson, Philips, britskí politici – seniori (starší britskí politici), vládne oddelenia, obchodné združenia, charity, veľké ale i začínajúce značky.
Prehľad o WOM marketingovom priemysle
Spájaním dvoch svetov, sveta výskumu a vzdelávania vytvára pán Andres niečo ako divokého
dvojhlavého draka. Radšej, ako byť moderným argonautom a snažiť sa premôcť svojho draka, sa snaží pán Andres svojho vreštiaceho a kopajúceho draka nakŕmiť. Svojou prácou vo sfére výskumu a vzdelávania chce priniesť inovácie a nové myslenie v prístupoch brand manažmentu, nájsť nové smery v oblasti predaja a funkčného smerovania pre multinárodné značky (od spotrebného tovaru po zdravotnícke služby) s rovnakým jasným cieľom – vyvolať po značkách a produktoch túžbu. Nils je profesorom Crossmedia a Online Managementu na Macromedia Business School, pôsobí ako Associate Editor pre Asociáciu spotrebiteľského výskumu a je členom medzinárodnej výskumnej spoločnosti INFORMS. Získal titul PhD v oblasti marketingu a psychológie na univerzite v Hamburgu.
Ako cielene používať WOM marketing na získanie zákazníkov a partnerov?
doc. PhDr. Ph.D. Jitka Vysekalová
President
Česká marketingová spoločnosť
She currently serves as an independent advisor for market psychology, marketing communications and qualitative market research is of significant features in labor and professional organizations.
Generácia 50+ Čo o nej vieme?
-
Budúcnosť majú značky, ktoré si nebudú hľadať len miesto v reklamných breakoch, ale miesto v ľudskom živote
Pani Daničová je absolventkou Fakulty Manažmentu Univerzity Komenského v Bratislave. Svoje štúdiá obohatila o MBA na UCLA v Los Angeles v Spojených štátoch. Pracovala na viacerých vedúcich pozíciách vo firmách Davay, CED, Keystone Entertainment, POS Media Group na Slovensku ale i v Spojených štátoch. V súčasnosti zastáva pozíciu Head of CZ & SK Consumer Tracking Divisions v spoločnosti GfK Slovakia.
Postmoderný Homo Consumericus, keď sa staré stáva novým
History
Thank you for register.
Confirmation mail will arive in 24 hours to e-mail address from register form. Please also check your Junk / Spam folder.
Philip Kotler