05.10.2010
NH GATE ONE Bratislava
9. Marketing that Sells!
Marketing that Sells! 2010
Efektívny predajný marketing – lepšie spolupracovať ako iba existovať vedľa seba
Kedy event marketing predáva?
Kedy sa rozhodnúť pre inováciu a kedy pre vytvorenie nového produktu?
Viliam Matušek, Marketing Director, Baliarne obchodu a.s. Poprad, SR
Kontinuálne sledovanie zákazníckej skúsenosti so značkou: Nová hranica poznania
Kto je zodpovedný za úspech/neúspech predaja produktu
Ochrana hodnoty značky
Prečo prasce nemajú krídla
The organizer reserves the right to make changes to the conference program or term.
Speakers
Viliam
Matušek
Matušek
V roku 1990 s priateľmi založil reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnett, ktorú nasledujúcich 13 rokov viedol. Bol prezidentom Klubu reklamných agentúr Slovenska. Je spoluautorom reklám, ktoré získali množstvo ocenení na domácich aj svetových festivaloch kreativity a efektivity. Potom, čo Wiktor Leo Burnett sa stala tretíkrát agentúrou roka, odpredal svoje podiely a odišiel z reklamy. V roku 2006 s priateľom vytvoril unikátny charitatívny Systém DOBRÝ ANJEL na pomoc rodinám s onkologickým ochorením. V roku 2010 bol pri zrode Paliho Kapurkovej, veselej politickej strany. V súčasnosti sa venuje alternatívnemu marketingu vo svojej firme BROSSMANN Consulting.
Prečo prasce nemajú krídla
Jonathan Hemus je zakladateľom spoločnosti Insignia Communications, ktorej hlavné zameranie je komunikačné poradenstvo so špecializáciou na riadenie dobrej povesti spoločností (reputation management). Má viac ako 20-ročné skúsenosti s poskytovaním poradenstva v oblasti komunikácie pre popredné svetové organizácie a značky, ako sú Gillete, Procter & Gamble, Braun, Disney, Duracell, GE, Maersk a Kelloggs. Desať rokov pracoval pre medzinárodnú PR agentúru Porter Novelli, ktorá parí do prvej desiatky v oblasti PR poradenstva, kde bol vedúci poradenstva pre podnikovú prax pre oblasť Spojeného kráľovstva a vedúci krízového manažmentu celosvetovo. V roku 2008 založil vlastnú poradenskú spoločnosť Insignia Communications, ktorá sa zaoberá strategickým poradenstvom v oblasti reputácie – dobrej povesti podniku pre značky a podniky v Európe i mimo nej. Je pravidelný mediálny komentátor pre svetové médiá, ako je Sky News, BBC TV a radio, Reuters, AFP, The London Times ako aj pre širokú škálu národných, regionálnych médií a sektorovo-špecifické média. Taktiež prednáša na rôznych národných a medzinárodných konferenciách na témy reputation management, krízová komunikácia, PR and kontinuita podnikania.
Ochrana hodnoty značky
Zoltán Bodó máviac ako 18-ročné pracovné skúsenosti s marketingovým výskumom, marketingovým a business poradenstvom a strategickým plánovaním. Svoje zručnosti získal na viacerých trhoch v strednej Európe a to napr. v Poľsku, Českej republike, Maďarsku, Estónsku, Litve, Lotyšsku a aj na Slovensku. Pracoval v spoločnostiach ako ACNielsen, TGI, The Coca-Cola Company, RTL, MOL a v niekoľkých konzultačných spoločnostiach. Zoltán Bodó získal tituly MA a MPhil v spoločenských vedách. Pôsobí ako prednášajúci na Central European University Business School, kde vyučuje kurzy o Spotrebiteľskom a zákazníckom správaní.
Kontinuálne sledovanie zákazníckej skúsenosti so značkou: Nová hranica poznania
Viliam Matušek
Marketing Director
Baliarne obchodu a.s. Poprad
At first he controlled the purchase of strategic raw materials /2003/, later he switched to the position of Marketing Director /2007/. He is responsible for marketing strategy, brand management etc.
Kedy sa rozhodnúť pre inováciu a kedy pre vytvorenie nového produktu?
Od roku 2002 pôsobí v spoločnosti QUERDENKE ako prakticky orientovaný marketingový expert so zameraním na oblasť strednej a východnej Európy. Špecializuje sa na positioning, vývoj trhu a zákaznícky manažment. Okrem toho je členom predstavenstva IMVO Rakúsko. V minulosti pracoval 10 rokov vo vedúcej funkcii v marketingovom koncerne, kde bol zodpovedný za trh a zákazníkov v siedmych krajinách strednej a východnej Európy.
Efektívny predajný marketing – lepšie spolupracovať ako iba existovať vedľa seba
Tomáš Duffek študoval na Ekonomickej univerzite vo Viedni a tiež na Ekonomickej univerzite v Prahe. V roku 1998 začal pracovať pre Henkel ČR& SR – Praha ako Brand Manager Trainee (Vieden), Brand Manager, následne Senior Brand Manager. Neskôr t.j. od roku 2002 pôsobil v Henkel ČR – Praha ako Key Account Manager. V roku 2004 prešiel na pozíciu Marketingového manažéra divízie Pracie a čistiace prostriedky pre ČR. Neskôr, v r. 2006, postúpil na pozíciu Senior Brand manager divízie Pracie a čistiace prostriedky pre strednú a východnú Európu. Sales Directorom divízie Pracie a čistiace prostriedky pre SR sa stal v roku 2007 a od septembra 2008 až po súčasnosť pracuje pre Henkel SR ako Business Unit Manager divízie Pracie a čistiace prostriedky pre SR, kde zodpovedá za celú túto divíziu. Je členom predstavenstva Henkel SR (Excom).
Kto je zodpovedný za úspech/neúspech predaja produktu
Martin Duka pracuje v oblasti komunikácie desať rokov, špecializuje sa na brand activation a ďalšie aktivity pre podporu predaja. V súčasnej dobe pracuje v OglivyAction na pozícii Client Service Director. Počas svojho pôsobenia pracoval pre množstvo významných lokálnych a medzinárodných klientov ako napríklad: Plzeňský Prazdroj, Unilever, Nestlé, Home Credit, Coca Cola, Vitana, Kraft Foods a ďalšie. Vyštudoval Vysokú školu ekonomickú.
Kedy event marketing predáva?
History
Thank you for register.
Confirmation mail will arive in 24 hours to e-mail address from register form. Please also check your Junk / Spam folder.