
22.09.2010
NH GATE ONE Bratislava
3. New Vision in HR
New Vision in HR 2010

Demokracia na pracovisku – prečo jej napomôcť existovať a ako jej napomôcť fungovať
Traci Fenton, CEO, Worldblue, Inc., USA
Ako úspešne zvládnuť proces integrácie zahraničného manažéra do spoločnosti

Inovácie v HR - nové trendy, ako sa môže HR inovovať
Gillian Jones, Managing partner, Emerge Development Consultancy, Ltd., Veľká Británia

Nástroje internej komunikácie v HR kontexte
Martin Onofrej, Managing director & Senior Project Manager, PMP Marketing, s.r.o.,, Slovensko

Organizačný rozvoj a učiaca sa organizácia – faktory úspechu v čase hospodárskej krízy
Ladislav Chudý, HR Director, T-Systems Slovakia s.r.o., SK


Pohoda zamestnancov a organizačná efektivita: dopad a intervencie
Tak Ming Lai, Chief Operation Officer, Human Dynamic Asia Pacific, Čína

Praktický pohľad na koučovanie
Marián Kubeš, výkonný riaditeľ a spoluzakladateľ, ADDA Consultants, s.r.o., Slovensko

Príklady ako riadenie ľudí funguje vo firmách, ktoré ho zrušili
Tomáš Hajzler, zakladateľ, Peoplecomm, Česko

Work-life balance: možnosť urobiť rozdiel v životoch zamestnancov
Ľudmila Onderová, HR generalist, GlaxoSmithKline s.r.o.,, Slovensko
The organizer reserves the right to make changes to the conference program.
Speakers

Ladislav
Chudý
Chudý


Gillian
Jones
Jones

Martin
Onofrej
Onofrej

Tomáš
Hajzler
Hajzler

Ľudmila
Onderová
Onderová

Tak Ming
Lai
Lai

Marián
Kubeš
Kubeš

Traci
Fenton
Fenton

Ing. Ladislav Chudý
HR Director
T-Systems Slovakia s.r.o.

Do spol. T-Systems prišiel v r. 2007 s cieľom vybudovať dlhodobo udržateľnú úspešnú firmu s vysoko-kvalifikovanou pracovnou silou, pružnou vnútornou štruktúrou na východe Slovenska.
Organizačný rozvoj a učiaca sa organizácia – faktory úspechu v čase hospodárskej krízy

Gillian Jones
Managing partner
Emerge Development Consultancy, Ltd.
Gillian Jones je výkonná riaditeľka spoločnosti Emerge Development Consultancy Ltd, zaoberá sa koučovaním, rozvojom organizácie, vzdelávaním, facilitáciou a prednášaním pre verejnosť. Gillian má vzdelanie z oblasti personálneho manažmentu a náboru a neskôr v roku 1993 začala podnikať. Spolu so svojím obchodným partnerom, stále aktívne riadi tím Emerge, čo jej umožňuje skutočne pochopiť obchodné problémy na výkonnej a tímovej úrovni. Gillian sa často podieľa na organizačnej stratégii a zmenách, facilitácii board repair a v posledných rokoch úspešne implementovala HR stratégie, coaching a mentoring stratégie a vízie pre mnoho organizácií. Keďže pracovala s mnohými blue chips spoločnosťami aby nadizajnovala kompetenčné rámce, má veľa skúseností ako pomôcť tímom na základe identifikovania správania a hodnôt stať sa výkonnejšími. Gillian pracuje v multinárodných kultúrach, kde facilituje dianie a koučovala vedenie spoločností v Paríži, Miláne, Hamburgu, Holandsku, Barcelone, Nórsku, Bruseli, Madride a USA.
Inovácie v HR - nové trendy, ako sa môže HR inovovať

Martin Onofrej, MBA
Managing director & Senior Project Manager
PMP Marketing, s.r.o.,
Martin Onofrej absolvoval štúdium MBA na Podnikateľskej fakulte VUT Brno v spolupráci s Nottingham Trent University Business School. Je zakladateľom agentúry PMP Marketing, ktorá už vyše 10 rokov poskytuje komplexné marketingové služby a poradenstvo predovšetkým pre klientov z oblasti B2B a Professional Services Companies. V oblasti HR Marketing, medzi klientov agentúry z patria poprední globálni hráči ako napríklad Accenture (SR, ČR), Allen & Overy (SR, ČR, Maďarsko, Poľsko a Rumunsko), Ernst & Young (SR, ČR, Chorvátsko, Slovinsko, Nemecko) a Johnson Controls (SR, Nemecko), ako aj ďalšie domáce a zahraničné spoločnosti.
Nástroje internej komunikácie v HR kontexte

Tomáš Hajzler
zakladateľ
Peoplecomm
Tomáš Hajzler - Do tridsiatich rokov veku som sa to snažil ďaleko dotiahnuť. Odsedel som si dvadsať šesť rokov v školách (niekoľkých českých, dvoch ruských, jednej holandskej a jednej americkej). Strávil som desať ďalších rokov na rôznych manažérskych stoličkách troch nadnárodných firiem (Douwe Egberts, Vitana a GE Capital). Skúsil som aj založiť štyri vlastné firmy. Až som nakoniec jedného rána miesto do práce šiel k lekárovi. Ten mi oznámil syndróm vyhorenia a odporučil razantnú zmenu života. Ja som ho poslúchol a v roku 2001 založil peoplecomm. Od tej doby skúmam svet firiem, vedenia, náš postoj k práci a ďalšie súvislosti pracovného života. Páli ma miera slobody v dnešnom firemnom svete a to, že následkom toho viac než osem z desiatich ľudí chodí denne do práce, ktorú nemajú radi. Preto je mojou hlavnou náplňou šíriť princípy slobody v práci. Okrem vedenia seminárov, vystupujem rád na odborných konferenciách a vysokých školách.
Príklady ako riadenie ľudí funguje vo firmách, ktoré ho zrušili

Mgr. Ľudmila Onderová
HR generalist
GlaxoSmithKline s.r.o.,
Ľudmila Onderová absolvovala Manažment ľudských zdrojov na Fakulte Managementu Univerzity Komenského. Od roku 2004 pôsobí v spoločnosti GlaxoSmithKline. Počas svojho pôsobenia prešla oblasťou náboru a výberu, internej komunikácie, odmeňovania ale aj organizačného rozvoja. V roku 2008 pôsobila ako HR Generalist pre Cyprus a Maltu, kde pracovala na projekte nastavenia systému odmeňovania a zlepšenia efektivity náboru a výberu. V roku 2009 rozšírila svoje obzory rigoróznou prácou na tému Employer Branding, ktorý sa snaží implementovať aj v GSK. GlaxoSmithKline Slovakia je medzinárodná farmaceutická spoločnosť zameraná na výskum a vývoj. Pravidelne sa umiestňuje na prvých priečkach rebríčkov Najlepších zamestnávateľov Slovenska a opakovanie bodovala aj v súťaži Zamestnávateľ ústretový k rodine. Na konte má aj víťazstvá v súťaži HR Oscar a Top firemný filantrop.
Work-life balance: možnosť urobiť rozdiel v životoch zamestnancov

Tak Ming Lai, MBA, BSc Ed
Chief Operation Officer
Human Dynamic Asia Pacific
Tak Ming nastúpil do spoločnosti Human Dynamic v roku 2005 ako výkonný riaditeľ pre ASEAN, Australia and NZ a je zodpovedný za celkový rozvoj a pôsobenie skupiny Human Dynamic v danom regióne. Od roku 2010 zastáva pozíciu Chief Operation Officer. Je vyhľadávaným pracovným partnerom a poradcom top manažmentu a združení zamestnávateľov v oblasti personálneho manažmentu. Tak Ming má 25 ročné pracovné skúsenosti z rôznych oblastí, z toho 20 rokov pôsobil v strednom a vrcholovom manažmente. Veľmi cenné sú najmä jeho bohaté skúsenosti z oblasti strategického riadenia a rozvoja ľudských zdrojov a organizačného rozvoja, ktoré získal vďaka dlhoročnej funkcii Generálneho a personálneho riaditeľa významnej Malajzijskej spoločnosti. Okrem toho zastával viacero funkcií v oblasti personálneho manažmentu a vzdelávania v rôznych významných Majayzijských a Singapúrskych spoločnostiach. Spomedzi mnohých spomenieme napr.: EON Bank, BP Asia Pacific, DHL, Dow Chemical, Gamuda, IBM, Intel, Kimberly Clark, Master Builder Association of Malaysia, Optimal, Sunrise... Tak Ming má MBA (HRD) z Univesity of Hull v Anglicku, kde skončil ako najlepší v ročníku a bakalársky titul z University of Malaya. Tak Ming tiež získal profesionálny Certifikát v oblasti manažovania tréningov.
Pohoda zamestnancov a organizačná efektivita: dopad a intervencie
Jakub je partnerom spoločnosti relocation s.ro., ktorú založil spolu s manželkou Ivonou v roku 2004. Relocation sa venuje starostlivosti o expatriotov a ich rodiny relokujúce sa na Slovensko s cieľom odbremeniť HR od časovo náročnej „expat“ agendy a pomôcť cudzincom čo najskôr sa adaptovať v novej krajine. Expatriate manažment o.i. zahŕňa aj zabezpečenie bývania pre relokujúcich sa cudzincov, čo Jakuba motivovalo angažovať sa aj v oblasti realitného biznisu. V roku 2007 založil spoločnosť Pergo s.r.o., ktorá pôsobí v oblasti realít vrátane správy nehnuteľností. Svoje manažérske a projektové zručnosti uplatňuje aj pri reštrukturalizácií rodinnej firmy (Medeko Cast s.r.o.), ktorá pôsobí v oblasti výroby a predaja zlievarenských výrobkov. V súčasnosti sa tiež angažuje vo viacerých projektoch, z ktorých najbližšie k realizácii má medzinárodný internetový portál pre cudzincov, ktorý bude poskytovať informácie týkajúce sa legalizácie pobytu a práce. Jakub vyštudoval Personálny manažment na Fakulte manažmentu UK, absolvoval študijný program International Baccalaureatte na Gymnáziu Jura Hronca v Bratislave. Viac krát prednášal o expatriate manažmente na Univerzite Komenského a Ekonomickej univerzite v Bratislave.
Ako úspešne zvládnuť proces integrácie zahraničného manažéra do spoločnosti

PhDr. Marián Kubeš, CSc., ACC (ICF)
výkonný riaditeľ a spoluzakladateľ
ADDA Consultants, s.r.o.
More than 20 years operating as a trainer, consultant and coach. Before 12 years he led research into creativity in SAS. His skills have expanded in the U.S., UK and Germany. It belongs to the founder of the Competence approach to the selection and development of people in Slovakia and the Czech Republic. Already in 1992, he created a training program for managers coaching, which has been successfully implemented in a number of international companies operating in Slovakia. Mr. Kubes is a member of the editorial board of the British magazine, Creativity and Innovation Management and since 2008 a member of the management team of a European consortium of organizations dedicated to AC / DC and development - Assessment Circle Europe.
Praktický pohľad na koučovanie

Traci Fenton
CEO
Worldblue, Inc.
Demokracia na pracovisku – prečo jej napomôcť existovať a ako jej napomôcť fungovať
History
Thank you for register.
Confirmation mail will arive in 24 hours to e-mail address from register form. Please also check your Junk / Spam folder.