
24.09.2008
Rotunda pod Slavínom Bratislava
1. Human Resources Conference
Human Resources Conference 2008
Ako funguje nábor a rozvoj talentov firiem a nadnárodných korporácií v oblasti automobilového priemyslu, IT a stavebníctva
Ako spraviť z benefitov partnera našej spoločnosti? Benefity nie sú extra výdavky
Ako zaujať nové a nestratiť staré hviezdy?
Ako získať čo najviac spoluprácou s externými rekruitermi?
Business Case budovania značky zamestnávateľa

Cesta k najlepším cez manažérske kompetencie
Marián Kubeš, výkonný riaditeľ a spoluzakladateľ, ADDA Consultants, s.r.o., Slovensko
Globálna vojna o talent a akú pozíciu v nej má slovenský HRista
Interná mobilita pracovnej sily a jej nástroje
Motivujete, stabilizujete, rozvíjate
Prečo coaching? Ako dosiahnuť vyššiu oddanosť kľúčových pracovníkov coachingom?

Recruitment marketing
Martin Onofrej, Managing director & Senior Project Manager, PMP Marketing, s.r.o.,, Slovensko
Riadenie talentu – systémy a spôsoby, ktoré fungujú
Súčasný recruiting na Slovensku – mýty a realita
Trendy budovania mena na pracovnom trhu pre oslovenie generácie Y
Zdravotné benefity
Zviditeľnenie zamestnávateľskej značky: JobStation
The organizer reserves the right to make changes to the conference program.
Speakers

Martin
Onofrej
Onofrej

Marián
Kubeš
Kubeš
Ing. Daniela Záhorská vyštudovala Slovenskú poľnohospodársku univerzitu v Nitre, Fakultu ekonomiky a manažmentu, odbor Financie, banky, burzy. Svoju kariéru rozvíjala v Pivovare Nitra ako laborantka, Pivovare Karšay ako asistentka generálneho riaditeľa a nakoniec v pivovare Heineken ako špecialista ľudských zdrojov, kde zodpovedala a nábor a vzdelávanie zamestnancov. V súčasnosti pracuje v PSA Peugeot Citroen na pozícii manažér náboru. Pani Záhorská je v oblasti ľudských zdrojov veľmi aktívna,
absolvovala rôzne slovenské a zahraničné tréningy zamerané na oblasť ľudských zdrojov, ako napríklad testovanie a výbery, hodnotiace pohovory, výrobný systém, kvalita a ISO, trénerské zručnosti, riadenie ľudských zdrojov a iné. Prispieva do odborných časopisov a novín zameraných na problematiku ľudských zdrojov.
Ako funguje nábor a rozvoj talentov firiem a nadnárodných korporácií v oblasti automobilového priemyslu, IT a stavebníctva
Vyštudovala germanistiku na Univerzite Friedricha Schillera v Jene v Nemecku. Po piatich rokoch pôsobenia v školstve začala pracovať pre spoločnosť Holcim a. s., kde sa od roku 2000 projektovo venuje oblasti ľudských zdrojov, konkrétne zavádzaniu systému výučby cudzích jazykov a jednotného systému projektového manažmentu. V roku 2002 prevzala zodpovednosť za oblasť vzdelávania a rozvoja pre zastúpenia na Slovensku, v Čechách a východnej časti Rakúska, neskôr aj v Maďarsku. Od roku 2005 riadi oblasť Ľudských zdrojov pre Holcim a. s. so zodpovednosťou za Čechy, Slovensko a Rakúsko, s ťažiskom na oblasť rozvoja manažmentu, odmeňovania a kolektívneho vyjednávania a vzťahov s odborovými organizáciami.
Ako funguje nábor a rozvoj talentov firiem a nadnárodných korporácií v oblasti automobilového priemyslu, IT a stavebníctva
Mgr. Lucia Gröneová je absolventkou Filozofickej fakulty UK v Bratislave, odbor Germanistika a knižničná a informačná veda. Počas štúdia navštevovala aj semester germanistiky na Koblenz Universität v Spolkovej republike Nemecka. Vzdelávanie v oblasti ľudských zdrojov absolvovala v írskom Dubline, kde získala Certifikát MBTI oprávňujúci vykonávať osobnostnú typológiu na základe takzvaného MBTI a komplexné manažérske vzdelávanie interných kurzov v Dell s. r.o. Svoje pracovné skúsenosti začala rozvíjať v personálno – poradenskej skupine Amrop Jenewein Group ako recruitment konzultant a projektový manažér. Neskôr sa cez viacero manažérskych pozícií v spoločnosti Dell, s. r.o., prepracovala k tvorbe a realizácii rozvojových programov pre kľúčové talenty spoločnosti a tvorbe manažérskych, odborných a nadodborných vzdelávacích programov. V súčasnosti pôsobí v spoločnosti Slovanet, a. s., kde je riaditeľkou ľudských zdrojov.
Ako funguje nábor a rozvoj talentov firiem a nadnárodných korporácií v oblasti automobilového priemyslu, IT a stavebníctva
-
Zviditeľnenie zamestnávateľskej značky: JobStation
-
Súčasný recruiting na Slovensku – mýty a realita
Po absolvovaní Filozofickej fakulty na Masarykovej univerzite v Brne, katedry psychológie
so zameraním na psychológiu organizácie, riadenie a personálny manažment, pokračoval
pán Šrámek doktorandským štúdiom na Filozofickej fakulte Univerzity Karlovej v Prahe,
odbor psychológia práce a organizácia. Po skúsenosti v personálnej agentúre a práci v Raiffeisenbank a. s., kde prešiel pozíciami špecialistu a HR Managera pre Retail banking, nastúpil do spoločnosti LMC s. r. o., kde pôsobí ako vedúci tímu HR Marketingu. Zároveň spolupracuje s Psychologický ústavom Univerzity Karlovej v Prahe na aktivitách z oblasti ekonomickej psychológie a problematiky psychologických aspektov výkonovo zameranej spoločnosti.
Business Case budovania značky zamestnávateľa

Martin Onofrej, MBA
Managing director & Senior Project Manager
PMP Marketing, s.r.o.,
Martin Onofrej absolvoval štúdium MBA na Podnikateľskej fakulte VUT Brno v spolupráci s Nottingham Trent University Business School. Je zakladateľom agentúry PMP Marketing, ktorá už vyše 10 rokov poskytuje komplexné marketingové služby a poradenstvo predovšetkým pre klientov z oblasti B2B a Professional Services Companies. V oblasti HR Marketing, medzi klientov agentúry z patria poprední globálni hráči ako napríklad Accenture (SR, ČR), Allen & Overy (SR, ČR, Maďarsko, Poľsko a Rumunsko), Ernst & Young (SR, ČR, Chorvátsko, Slovinsko, Nemecko) a Johnson Controls (SR, Nemecko), ako aj ďalšie domáce a zahraničné spoločnosti.
Recruitment marketing
Marielena Sabatier získala titul MBA na Florida Atlantic University. Absolvovala rôzne kurzy ako napríklad Coaching and Modeling, Performance Coaching, Life Coaching a NLP (Neuro-Linguistic Programming). Je členkou viacerých organizácií ako napríklad International Coaching Federation, International Association of Coaching, Coachville, ANLP, and the American Board of NLP. Práca na viacerých kontinentoch a zameranie na finančnú oblasť (Financial Analyst, Finance and Administration Manager, Regional Financial
Controller, Senior Auditor – Group Audit, či European Pricing Director) jej umožnila získať cenné skúsenosti nielen z finančnej, ale aj z komunikačnej oblasti a pochopiť hlavné kultúrne rozdiely, ktorým globálne spoločnosti v súčasnosti čelia. Na základe týchto skúseností založila spoločnosť Inspiring Potential, kde využíva svoju schopnosť kombinovať svoje logicko-analytické myslenie s kreatívno-empatickým, a tým dosahovať vo svojej práci skvelé výsledky. Pani Sabatier je úspešná profesionálka, ktorá už niekoľko rokov pomáha ľuďom rozvíjať sa po ich osobnostnej a profesionálnej stránke. Je skúseným koučom a trénerom so zameraním na rozvoj vedenia a interpersonálnych komunikačných schopností.
Prečo coaching? Ako dosiahnuť vyššiu oddanosť kľúčových pracovníkov coachingom?

PhDr. Marián Kubeš, CSc., ACC (ICF)
výkonný riaditeľ a spoluzakladateľ
ADDA Consultants, s.r.o.
More than 20 years operating as a trainer, consultant and coach. Before 12 years he led research into creativity in SAS. His skills have expanded in the U.S., UK and Germany. It belongs to the founder of the Competence approach to the selection and development of people in Slovakia and the Czech Republic. Already in 1992, he created a training program for managers coaching, which has been successfully implemented in a number of international companies operating in Slovakia. Mr. Kubes is a member of the editorial board of the British magazine, Creativity and Innovation Management and since 2008 a member of the management team of a European consortium of organizations dedicated to AC / DC and development - Assessment Circle Europe.
Cesta k najlepším cez manažérske kompetencie
Absolventka Ekonomickej Univerzity v Bratislave, odbor podniková ekonomika. Momentálne študuje MSc in HR na London South Bank University. Tréning v koučingu získala od CCI (Career Coach Institute) v USA. Posledných 7 rokov strávila profesionálne ako HR špecialista, kouč alebo podnikateľka na Slovensku, vo Veľkej Británii, USA, Indii a Nemecku. V oblasti HR má široké skúsenosti v náborových stratégiách, medzinárodných výberoch, tvorbe zamestnávateľskej značky a systémov odmeňovania a benefitov. Tvrdí, že ak je práca našou zábavou, máme celú život dovolenku, a dokonca platenú.
Špecializácia: Kariérny koučing, Rozvojový koučing, HR poradenstvo, Výbery a osobnostné analýzy, Medzinárodný nábor, Tvorba zamestnávateľskej značky, Odmeňovanie a systém benefitov.
Ako zaujať nové a nestratiť staré hviezdy?
Ing. Ferdinand Gombkoto absolvoval vysokoškolské vzdelanie na Technickej univerzite vo Zvolene, na fakulte environmentálnej a výrobnej techniky. V minulosti pracoval ako vysokoškolský pedagóg. Momentálne pracuje v spoločnosti Le Cheque Déjeuner, kde z pozície manažér špecialista prešiel na pozíciu regionálny riaditeľ, ktorú vykonáva dodnes.
Motivujete, stabilizujete, rozvíjate
Po krátkej práci v službách Ženského kráľovského námorníctva, založila pani Everett spoločnosť Perriam a Everett, ktorá zo svojej londýnskej kancelárie zabezpečuje prácu pre recruiterov, interných recruiterov a head-hunterov po celom svete. Je považovaná za zakladateľku recruitment to recruitment sektoru. Pôsobí ako poradkyňa pre novovzniknuté personálne spoločnosti v otázkach náboru, motivácie a uchovania si najlepších zamestnancov. V súčasnosti študuje na University of London MSc in Career Management Counselling.
Ako získať čo najviac spoluprácou s externými rekruitermi?
Magisterské vzdelanie ukončila pani Štefánková na Komenského univerzite v Bratislave na fakulte psychológie. Pracovné skúsenosti nadobudla v Compaq Computers Slovakia ako Project administrátor. Neskôr nastúpila do Hewlett-Packard Slovakia s. r. o., kde svoju kariéru budovala na pozíciách Recruitment Specialist for IT outsourcing center(s), Staffing Consultant pre Slovenskú a Českú republiku až po súčasnú pozíciu HR Generalist pre Slovensko. Je zodpovedná za celkovú agendu ľudských zdrojov IT Delivery center, Talent management, Employee engagement a Career development projekty.
Globálna vojna o talent a akú pozíciu v nej má slovenský HRista
Pán Michal Hatina vyštudoval semiotiku masovej komunikácie na Univerzite v Plymouth (V.Británia), a Filmovú a divadelnú réžiu na JAMU (Česká republika). Počas štúdií executive MBA získal certifikáciu Diploma in Management na Nottingham Polytechnic Institute (V. Británia). Absolvoval viac ako 80 individuálnych programov a viac ako 1200 koučovacích hodín. Má dlhoročnú prax v koučovaní vrcholových riadiacich pracovníkov pri kariérnych zmenách, preberaní nových výziev v businesse aj nových pozícií v rámci globálnych korporácií a skúsenosť s nábormi senior managementu v Českej a Slovenskej republike. Jeho oblasť záujmu zahŕňa trhy spotrebných tovarov v segmentoch luxury, retailové finančné a odborné služby, zdravotníctvo, výrobu a priemysel, IT a Telco. Spolupracoval s viarecerými významnými klientmi, spomienieme len pár: Pfizer, T-Mobile, Czech National Bank, Procter and Gamble Prestige Products a podobne. Michal Hatina v súčasnosti poskytuje spoločnostiam aj jednotlivcom konzultačné služby pre komunikačné riešenia v oblasti uvádzania nových produktov, vstupov do nových segmentov alebo v oblasti talent manažmentu a koučingu zameraného na top manažment. Pán Hatina je country head nezávislej globálnej konzultačnej spoločnosti DBM Inc.
a súčasne Chief Marketing Officer poprednej finančnej skupiny LBG Group. Od roku 2007 úzko spolupracuje s predstavenstvom skupiny Slovintegra a.s. pri jednom z najvýznamnejších investičných projektov v segmente boutique privátnych nemocníc v Strednej Európe a bol poverený vedením projektov obsluhy korporátnych zákazníkov.
Zdravotné benefity
Po štúdiu psychológie a MBA programu na moskovskej štátnej univerzite pokračovala Natalya Tolstaya v štúdiu Executive MBA na univerzite v Antwerpách. Už počas štúdia, v roku 1997, založila firmu Amplua Broker špecializovanú na nábor zamestnancov. Neskôr svoje aktivity rozšírili o internetový portál Trainings.ru (v súčasnosti je najpopulárnejším v Rusku v oblasti vzdelávania) a organizáciu najväčšej konferencie Trainings Expo (opakujúca sa každý rok). V roku 2003 rozšírila spoločnosť svoje služby o brokerské, konzultačné a výskumné. V súčasnosti sa spoločnosť najviac zameriava na vzdelávanie, benefity a udržiavanie si najlepších zamestnancov. Základným cieľom spoločnosti je rozvoj ruského trhu ľudských zdrojov a podpora firiem v dosahovaní ich cieľov.
Riadenie talentu – systémy a spôsoby, ktoré fungujú
Po ukončení štúdia na City University Bratislava, kde ju najviac zaujali témy Efektívny manažér a Riadenie vzťahov so zákazníkmi, začala pracovať v Executive Search spoločnosti H. Neumann International (v súčasnosti Neumann & Partners). V septembri 2003 prijala priamu ponuku spoločnosti Jenewein & Partners na pozíciu Senior Consultant/Head of AME Unit. Po rebrandingu spoločnosti na AMROP HEVER Slovakia jej bola v júli 2007 ponúknutá pozícia Senior Manager, na ktorej pôsobí dodnes. Zároveň je garantom štandardov kvality Executive Search a odborným mentorom pri on-boardingovom procese v rámci AHSk. V rámci odbornej špecializácie riadi a realizuje projekty v oblasti Executive Search
a Management Audit & Human Capital Consulting pre klientov z rôznych odvetví. Záber jej odborných činností pokrýva aj oblasť Individual & Group Assessment. Taktiež zodpovedá za rozvoj obchodných aktivít spoločnosti v zmysle získavania nových a udržiavania retained klientov.
Trendy budovania mena na pracovnom trhu pre oslovenie generácie Y
JUDr. Viera Ottová absolvovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave v roku
1984. Po ukončení štúdia pracovala ako podniková právnička, neskôr po absolvovaní skúšok
a získaní licencie aj ako komerčná právnička.
V oblasti personalistiky začala pôsobiť v spoločnosti SEMEX a neskôr v roku 1992 v spoločnosti
Jacobs Suchard Figaro. V roku 1996 prijala ponuku holandskej spoločnosti PHILIPS a nastúpila
do pozície HR manažéra. Taktiež participovala na založení výrobnej prevádzky
tejto spoločnosti na Slovensku. Od decembra 1996 pôsobila v spoločnosti Orange (predtým
Globtel) ako riaditeľka úseku ľudských zdrojov. Od apríla 2003 pracuje JUDr. Viera Ottová
v Slovenskom plynárenskom priemysle v pozícii riaditeľky divízie ľudských zdrojov.
Absolvovala viacero manažérskych vzdelávacích a rozvojových aktivít, okrem iného je aj
certifikovaným koučom.
Interná mobilita pracovnej sily a jej nástroje
Ing. Tatiana Spišáková ukončila svoje vysokoškolské vzdelanie na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici na Ekonomickej fakulte. Počas viac ako 12-ročnej praxe pracovala v medzinárodných spoločnostiach, ako napr. Panasonic Slovakia, Hewlett-Packard Slovakia, ale aj v Západoslovenskej energetike. V spoločnosti PricewaterhouseCoopers pracuje od roku 2007 na pozícii Senior konzultant na oddelení Poradenstvo pre ľudské zdroje. Počas tohto obdobia riadila projekty zamerané na odmeňovanie a riadenie ľudských zdrojov – PayWell a HR Benchmarking, projekty v oblasti poradenstva pre investorov – HR Due Diligence, spolupracovala na ďalších projektoch, ako napr. riadenie výkonu a odmeňovanie.
Je akreditovaná spoločnosťou PwC Saratoga na poskytovanie služieb v oblasti nastavovania efektivity HR oddelení.
Ako spraviť z benefitov partnera našej spoločnosti? Benefity nie sú extra výdavky
History
Thank you for register.
Confirmation mail will arive in 24 hours to e-mail address from register form. Please also check your Junk / Spam folder.