
30.11.2017
Hotel TATRA Bratislava
10. Daily Web
PROGRAM - Daily Web 2017
7:45 - 8:20 REGISTRÁCIA účastníkov - kongresové priestory, Hotel Tatra **** Bratislava
1. Blok: Webdesign – použiteľný web | 08:30 – 12:00 v sále č. 1
8:30 - 8:35 Otvorenie konferencie

Ako sa správa náš mozog na webe - na základe čoho sa rozhodujeme?


Pri webe treba začať od konca – projektové riadenie webu


Web ako dokonalý obchodník

10:25 - 10:45 Coffee Break | Networking

Web aplikácia ako súčasť “smart nábytku” v našich domácnostiach

Pozrime sa na náš svet dnes a zajtra „Fast Forward“. Zbližovanie technológií a ľudí





Moderátor bloku WEBDESIGN – použiteľný web

12:00 – 13:00 Obed
2. Blok: Bezpečnosť webov a aplikácií | 13:00 - 15:50 v sále č. 2

Žijeme len RAZ, ale DÁTA NAVŽDY


Are you on the right side of the law?- GDPR 2018

14:15 - 14:30 Coffee Break | Networking

Reálna case study – ako sme odrazili útok


Koho si určite nevybrať na webhosting?


Moderátor bloku BEZPEČNOSŤ webov a aplikácií

3. Blok: E-commerce | 13:00 - 15:40 v sále č. 3

Analytika návštevnosti – čo všetko treba merať pri e-shopoch


Expanzia e-shopu - Pridať trh neznamená len zkopírovať web

14:15 - 14:30 Coffee Break | Networking

E-commerce a bezpečnosť


Ako online video ovplyvňuje biznis - podpora návštevnosti webu a predaja pomocou videa


Moderátor bloku E-COMMERCE

Ukončenie konferencie a tombola
Prednášajúci

Suchánek [CZ]


Minárik [SK]


Sudolský [SK]


Čech [SK]


Franta [SK]


Pokojný [SK]


Kravčenko [SK]


Abraham [Rakusko]


Vilhan [SK]


Lacko [SK]


Fordinál [SK]


Malík [SK]


Kanda [SK]


Mervart [CZ]


Mrváň [SK]


Lacko [SK]


Minárik [SK]


Karol Suchánek


13:05 to 13:35
Žijeme len RAZ, ale DÁTA NAVŽDY
Skúšali ste si už niekedy vygoogliť svoje meno? Nezaujíma vás to? Malo by! Jednoduché know - how pre každého. Naučte sa chodiť v online svete bezpečne a majte svoje súkromie pod kontrolou.

Peter Minárik


8:40 to 9:10
Ako sa správa náš mozog na webe - na základe čoho sa rozhodujeme?
Prečo sa weby a príspevky iných ľudí dostanú na stovky zhliadnutí, zatiaľ čo vaše vynikajúce inovatívne štúdie zostávajú stále podceňované? Môže za to LOGIKA alebo EMÓCIA? Čo to znamená pre web dizajnérov? Ako využiť najnovšie výskumy neurovedy pre tvorbu webu, ktorý bude mať vyššiu konverziu?

Michal Sudolský


9:15 to 9:45
Pri webe treba začať od konca – projektové riadenie webu
Zistenie potrieb klienta a podrobný popis výsledného produktu je kľúčová vec vo fáze prípravy projektu. Ako však zistíme, na čo všetko je potrebné sa spýtať? Ktoré informácie potrebujete získať, aby prebehlo všetko hladko? Ukážeme si 2 metódy, vďaka ktorým posuniete svoje projekty na vyšší level.

Jakub Čech


9:50 to 10:20
Web ako dokonalý obchodník
Návštevníci na váš web prichádzajú zo sociálnych sietí, z kampaní, cez PR články, ale aj organicky. Preto je dôležité, aby fungoval ako obchodník, ktorý vám pomôže z návštevníkov urobiť nových zákazníkov. Ako má vyzerať váš web, ktorý vám bude neustále prinášať konverzie?

Ľudovít Franta


10:45 to 11:15
Web aplikácia ako súčasť “smart nábytku” v našich domácnostiach
Mnohým z nás známy seriál Black Mirror spôsoboval zimomriavky. Myslíte, že tieto sci-fi technológie sú ešte v nedohľadne? Webové a mobilné aplikácie sa postupne stávajú súčasťou našich domácností. Povieme si viac o aplikovaní web technológií do predmetov, ktoré denne využívame.

Radovan Pokojný


11:20 to 11:50
Pozrime sa na náš svet dnes a zajtra „Fast Forward“. Zbližovanie technológií a ľudí
V najbližších rokoch budú mať technológie väčší dopad ako dnes. Naša virtuálna fúzia s technológiou nastane skôr, než si myslíme. Predstavíme pohľad PHD, ktorý skúma 5 etáp našej unifikácie. Identifikujte, čo treba urobiť dnes, aby sme sa pripravili na zajtra, kde budú ľudia a technológie prepojené.

Tatiana Kravčenko


11:20 to 11:50
Pozrime sa na náš svet dnes a zajtra „Fast Forward“. Zbližovanie technológií a ľudí
V najbližších rokoch budú mať technológie väčší dopad ako dnes. Naša virtuálna fúzia s technológiou nastane skôr, než si myslíme. Predstavíme pohľad PHD, ktorý skúma 5 etáp našej unifikácie. Identifikujte, čo treba urobiť dnes, aby sme sa pripravili na zajtra, kde budú ľudia a technológie prepojené.

Priya E. Abraham


13:40 to 14:10
Are you on the right side of the law?- GDPR 2018
Dozviete sa aké GDPR opatrenia budú musieť podniky a organizácie implementovať, aby dodržiavali GDPR pri spracovavání údajov v rámci EÚ. Taktiež sa naučíte aké správne kroky podniknúť na ochranu svojich zákazníkov a vašej povesti na ceste k dodržiavaniu predpisov.

Peter Vilhan


14:30 to 15:00
Reálna case study – ako sme odrazili útok
Ako prevádzkovateľ niekoľkých dátových centier sa s rôznymi typmi útokov stretávame častejšie, než je bežné. V prednáške načrtneme možnosti a naše skúsenosti s eliminovaním rôznych typov, viac či menej sofistikovaných útokov, z pozície prevádzkovateľa dátového centra.

Mgr. Stanislav Lacko


15:05 to 15:35
Koho si určite nevybrať na webhosting?

Roman Fordinál


13:40 to 14:10
Expanzia e-shopu - Pridať trh neznamená len zkopírovať web
Expandovať na nový trh neznamená len naklonovať e-shop, preložiť do nového jazyka a začať predávať. Dozviete sa, ako pripraviť platformu z pohľadu technologického prepojenia na ďalšie systémy aj s ohľadom na informačné toky medzi dodávateľom a zákazníkom a mnoho ďalšieho na praktických prípadoch!

Michal Malík


14:30 to 15:00
E-commerce a bezpečnosť
Ako odhaliť podozrivé spoločnosti? Alibaba.com je obchodným gigantom s obrovským množstvom príležitostí ale aj hrozieb. Ako ochrániť vlastnú firmu v online svete? Rady a odpovede nájdete v Michalovej prednáške!

Peter Kanda


15:05 to 15:35
Ako online video ovplyvňuje biznis - podpora návštevnosti webu a predaja pomocou videa
Ak už máte správne fungujúci web je potrebné naň dostať návštevníkov. Jedným z najobľúbenejších spôsobov a paradoxne stále málo využívaným spôsobom je video. Dozviete sa prečo je video vhodné na podporu predaja naozaj pre každý biznis, a čo musí obsahovať aby prinášalo konverzie.

Michal Mervart


13:05 to 13:35
Analytika návštevnosti – čo všetko treba merať pri e-shopoch
Človek si niečo myslí, ale ak si to nemôže overiť na dátach, tak sú to iba predpoklady. Na prednáške vám ukážem aké základné veci by mal mať váš e-shop nastavený, aby ste sa o zákazníkoch dozvedeli maximum. Všetky ukážky budem vysvetľovať na najznámenšom analytickom nástroji Google Analytics.

Marek Mrváň


Moderátor bloku WEBDESIGN – použiteľný web

Mgr. Stanislav Lacko


Moderátor bloku BEZPEČNOSŤ webov a aplikácií

Peter Minárik


Moderátor bloku E-COMMERCE
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.