
24.04.2013
NH GATE ONE Bratislava
10. Marketing Live
Program Marketing Live 2013
8:00 - 8:45 REGISTRÁCIA účastníkov

Čo v skutočnosti je tá "social media stratégia"?


Ako vytvoriť zaujímavý brandovaný obsah a pracovať s ním
10:10 - 10:25 Coffee break

Láska cez internet / I Y Online


Prečo na displeji záleží? Chytrý displej – od brandingu po konverzie


Čo je to Lead Generation a prečo by sme sa ním zaoberať.

Panelová diskusia Marketing Live 2013
Blogy, diskusné fóra, sociálne média, žurnalistická etika – moderovanie či cenzúra?







12:00 - 13:00 Obed

Roboti idú do marketingu


Ako si udržať svojich B2B partnerov a poskytnúť im viac ako ostatní?

Ako vytvárať projekty tak, aby spĺňali požiadavky vašich zákazníkov?

Ako možno zarobiť cez mobilnú aplikáciu
14:40 - 14:55 Coffee break

Úspešný eshop od nuly (case study Kucharky.sk)

Ako sme na Slovensko uviedli najväčšiu banku na svete


Zľavové šialenstvo - ako ho využiť v marketingovom mixe?

Prednášajúci

Chmelár

Holeczyová

Sasák

Bednárová

Woska


Hrbáň

Pastier


Formánek

Hrdličková


Zaiček


Doskočil


Štěpán


Bolebruch

Horák

Kopča

Červinka

Vittek


Klčo


Miroslav Chmelár
11:20 to 12:00
Blogy, diskusné fóra, sociálne média, žurnalistická etika – moderovanie či cenzúra?

Petra Holeczyová
11:20 to 12:00
Blogy, diskusné fóra, sociálne média, žurnalistická etika – moderovanie či cenzúra?

Peter Sasák
11:20 to 12:00
Blogy, diskusné fóra, sociálne média, žurnalistická etika – moderovanie či cenzúra?

Klaudia Bednárová
11:20 to 12:00
Blogy, diskusné fóra, sociálne média, žurnalistická etika – moderovanie či cenzúra?

Martin Woska

11:20 to 12:00
Blogy, diskusné fóra, sociálne média, žurnalistická etika – moderovanie či cenzúra?

Ing. Boris Hrbáň
11:20 to 12:00
Blogy, diskusné fóra, sociálne média, žurnalistická etika – moderovanie či cenzúra?

Mgr. Michal Pastier

9:00 to 9:20
Čo v skutočnosti je tá "social media stratégia"?

Milan Formánek
9:25 to 10:10
Ako vytvoriť zaujímavý brandovaný obsah a pracovať s ním
Ak máte radi klasické spôsoby reklamy, platené PR články, jednu veľkú kampaň za rok, aplikácie a produktové príspevky na facebooku, táto prednáška vás buď nesúhlasne naštve alebo vám ukáže iný prístup k marketingu.

Barbora Hrdličková

10:30 to 10:50
Láska cez internet / I Y Online
Využitie on-line prostredia k realizácii hlavnej časti valentínskej kampane.

Daniel Zaiček

10:55 to 11:15
Prečo na displeji záleží? Chytrý displej – od brandingu po konverzie
Displejová reklama zvyšuje hodnotu vyhľadávania a jej význam je čoraz dôležitejší pre marketérov. Ako ju teda správne využiť?

Filip Doskočil

Čo je to Lead Generation a prečo by sme sa ním zaoberať.

Jiří Štěpán

13:00 to 13:20
Roboti idú do marketingu
Technológia vytrvalo mení marketing a ten sa jej plynule prispôsobuje. Asimiluje nové mediálne formáty, zvládol presun na web a teraz sa napcháva do našich mobilov. Zásadným trendom dneška je, že sa marketing učí využívať technológie nazývané všeobecne big data. V krátkej prednáške skúsim načrtnúť ako využiť tento ajťácký Buzzword pre marketingové účely. Bude to trochu sci-fi, ale v sci-fi už tak nejako žijeme.

Peter Bolebruch
13:25 to 13:45
Ako si udržať svojich B2B partnerov a poskytnúť im viac ako ostatní?
Chceme, aby bola naša úspešná firma úspešnejšia za nízke náklady? Ideálne je pracovať s existujúcimi zákazníkmi, tí sú najziskovejší. Digitálny pohľad na vernostné programy je v tejto dobe asi to najdôležitejšie v B2B modeloch.

Lukáš Horák
13:50 to 14:10
Ako vytvárať projekty tak, aby spĺňali požiadavky vašich zákazníkov?
Existuje niekoľko metód, ktoré vám pomôžu neustále posúvať váš biznis dopredu. Sústrediť sa na dôležité časti projektu a nemíňať zbytočne čas, energiu a peniaze na niečo, čo nikto nechce. Získajte spätnú väzbu od reálnych zákazníkov, vytvárajte projekty v krátkych cykloch, namiesto spisovania rozsiahlej dokumentácie a biznis plánov vytvárajte hmatateľné prototypy a merajte ich úspešnosť. Poviem vám, ako sa nám pomocou The Lean Startup metódy podarilo vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá to dotiahla až do #1 Top Free.

Mgr. Marek Kopča
14:15 to 14:35
Ako možno zarobiť cez mobilnú aplikáciu
Na Slovensku je Union jedinou poisťovňou, ktorá umožňuje klientom uzavrieť si poistenie cez mobilnú aplikáciu. Ako sa tomuto spôsobu predaja darí? Aké sú obmedzenia a príležitosti? A aký marketing funguje a naopak, aký nie?

Peter Červinka
15:00 to 15:20
Úspešný eshop od nuly (case study Kucharky.sk)

Martin Vittek

15:25 to 15:45
Ako sme na Slovensko uviedli najväčšiu banku na svete

Matúš Klčo

15:50 to 16:10
Zľavové šialenstvo - ako ho využiť v marketingovom mixe?
Dokedy budú ľudia ochotní kupovať zľavy? Predstavíme kľúčové trendy v hromadnom nakupovaní, meniaci sa životný cyklus zliav a možnosti zaradenia v rámci marketingovej stratégie.
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.