
05.10.2011
NH GATE ONE Bratislava
10. Marketing that Sells!
Marketing that Sells! 2011

Ako často si Dr. Ludsky umýva svoje BMW?
Milan Stupka, Corporate Communication Manager, BMW Group Slovakia, Slovensko


Baví spotrebiteľov ešte súťažiť?
Lenka Čamborová, Brand manager, Heineken Slovensko, a.s., Slovensko


Čo vieme o našich klientoch (a ignorujeme to) pri príprave direct marketingových kampaní
Filip Vítek, Riaditeľ Odboru Riadenia Vzťahov So Zákazníkmi, Allianz - Slovenská Poisťovňa, A.S., Slovensko


Konverzný pomer webu 1 %, je to dosť alebo málo? Nastavovanie a vyhodnotenie výsledkov on-line kampaní.
Veronika Rojkovičová, Web Consulting And Social Media Director, H1.Cz, Česká republika


Kreativita, ktorá funguje
Róbert Slovák, CEO, Respect APP s.r.o., SK


Mobilný marketing predáva
Peter Hofbauer, Vice President Mobile Marketing, Lucy Marx & DIMOCO Direct Mobile Communications GmbH, Rakúsko


Použitie digitálnych médií v offline priestore
Martin Woska, Digital Director, Triad s.r.o., Slovensko


Pracujme málo, zarábajme veľa.
Peter Bolebruch, Creative Director, In Media s.r.o., Slovensko

Z peších zón obchodných ulíc do virtuálnych i-ulíc
Alex Marks, Managing Director, Fresh & Frank Consulting, Veľká Británia

Zmena programu a termínu vyhradená.
Prednášajúci

Milan
Stupka
Stupka


Lenka
Čamborová
Čamborová


Filip
Vítek
Vítek


Veronika
Rojkovičová
Rojkovičová


Róbert
Slovák
Slovák


Peter
Hofbauer
Hofbauer


Martin
Woska
Woska


Peter
Bolebruch
Bolebruch

Alex
Marks
Marks


Milan Stupka
Corporate Communication Manager
BMW Group Slovakia

Milan Stupka vyštudoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave so zameraním na obchod a marketing. LCCI Diplom pre marketing, reklamu a PR získal na Cavendish college v Londýne. Svoje vzdelanie si ďalej rozširoval na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici a v Mníchove na BMW Group Brand Academy. V rokoch 2001-2003 pôsobil v spoločnosti Fajn Production - eventová agentúra ako Projektový manažér. Od roku 2003 do r. 2006 pracoval pre Tempus AWT BAVARIA s.r.o. – importér vozidiel BMW a MINI na pozícii marketingový manažér. V súčasnosti je Corporate Communication Manager spoločnosti BMW Group Slovakia.
Ako často si Dr. Ludsky umýva svoje BMW?

Lenka Čamborová
Brand manager
Heineken Slovensko, a.s.

Lenka Čamborová ukončila v roku 2004 štúdium marketingovej komunikácie na Univerzite Cyrila a Metoda v Trnave, kde následne pokračovala na doktorandskom štúdiu. Do spoločnosti Heineken Slovensko nastúpila v roku 2009 s víziou pretransformovať najpredávanejšiu značku Corgoň na značku atraktívnejšiu pre mladšiu cieľovku. K náplni jej práce patrí aj starostlilvosť o sponzorigové aktivity značky súvisiace predovšetkým s podporou športov pre mainstreamovú cieľovú skupinu. Takmer 5 rokov pôsobila v spoločnosti Slovak Telekom, a.s. kde pracovala na pozícii Senior brand manažéra značky Magio, pri ktorej stála od začiatku jej vzniku. Okrem toho mala v náplni práce aj starostlivosť o corporate identity a design manuál značky T-Com.
Aktivity značiek Corgoň aj Magio získali počas jej pôsobenia niekoľko ocenení Effie a Klincov.
Baví spotrebiteľov ešte súťažiť?

Mgr. Filip Vítek
Riaditeľ Odboru Riadenia Vzťahov So Zákazníkmi
Allianz - Slovenská Poisťovňa, A.S.

Filip Vítek pôsobí 9 rokov v oblasti stratégie, analýzy klientských dát, riadenia inovacií a budovania CRM. V súčasnej dobe vedie Odbor riadenia vzťahov so zákazníkmi v Allianz Slovenskej poisťovni, kde zodpovedá za riadenie X-sell, Up-sell a retenčných kampaní a inovácie produktov. Skúsenosti z Bussines Intelligence v bankovníctve a poisťovníctve v ňom prebudili vášeň pre data mining a tvorbu behaviorálnych modelov. Filip se preto snaží identifikovať nové trendy CRM a priniesť ich do biznis praxe. Na silu data mining poukazuje sériou „šteklivých“ blogov na portále www.etrend.sk. Je absolventom Strategického a finančného managementu na Fakulte Managementu, Univerzity Komenského v Bratislave. Záverečnú prácu venoval neuronovým sieťam a ich použitiu v manažérskom rozhodovaní.
Čo vieme o našich klientoch (a ignorujeme to) pri príprave direct marketingových kampaní

Veronika Rojkovičová
Web Consulting And Social Media Director
H1.Cz

Veronika Rojkovičová spolupracovala na príprave i rozvoji mnoho on-line projektov klientov H1.cz. Počas trojročnej praxe na pozícií account manager mala na starosti návrh stratégie pre klienta, bola zodpovedná za celkový priebeh prác na projektoch a spokojnosť dlhodobých zákazníkov. V súčasnej dobe pracuje v H1.cz na pozícií web consulting and social media director a zodpovedá za chod oddelenia a kvalitu práce odvedenej pre klientov.
Konverzný pomer webu 1 %, je to dosť alebo málo? Nastavovanie a vyhodnotenie výsledkov on-line kampaní.

Róbert Slovák
CEO
Respect APP s.r.o.

S priateľmi založil reklamnú agentúru Respect APP (2004). Získal viacero ocenení napr. Zlatý klinec, Aurel, shortlist na Effie, Zlatá pecka, EASA Best Practise Award, shortlist na NY Festivals atď.
Kreativita, ktorá funguje

Peter Hofbauer
Vice President Mobile Marketing
Lucy Marx & DIMOCO Direct Mobile Communications GmbH

Peter Hofbauer je zodpovedný za obchod s mobilným marketingom v spoločnosti DIMOCO od roku 2007. Vďaka jeho silnému telekomunikačnému zázemiu a tiež jeho hlbokému chápaniu marketingovým mechanizmom dokázal byť v tejto pozícii veľmi prospešný. Po skončení stúdii na Vienna University of Technology strávil niekoľko rokov ako software developer. V roku 2001 sa Peter stal produktovým manažérom pre koncové komunikačné riešenia založené na IP v spoločnosti Kapsch CarrierCom. Pred nástupom do spoločnosti DIMOCO viedol marketingové oddelenie v TOPCALL International a pôsobil ako zástupca pre pobočku vo Viedni.
Mobilný marketing predáva

Martin Woska
Digital Director
Triad s.r.o.

Martin Woska pôsobí v online marketingu už viac ako 6 rokov. Vyštudoval podnikový management v Bratislave, počas čoho pôsobil ako webdesigner freelancer. Od roku 2005 pracoval v medzinárodnom hodingu Verlag Dashofer ako vedúci online marketingového oddelenia. V súčasnosti pracuje v reklamnej agentúre TRIAD, kde vedie digitálnu sekciu. Pod jeho vedením vznikajú online kampane pre klientov ako Pilsner Urquell, Adidas, Veľkopopovický Kozel, Konica Minolta, Genertel, Markíza a mnohé ďalšie.
Tento rok získal Martin s agentúrou TRIAD Advertising zlato a bronz na medzinárodnom festivale reklamy v Prahe – PIAF 2011, dvakrát zlatý klinec a najvyššie ocenenie Grand Prix na Zlatom klinci 2011.
Od roku 2009 je držiteľom certifikátu Inbound Marketing Certified Professional a od roku 2010, Google Analytics Qualified Individual.
Použitie digitálnych médií v offline priestore

Peter Bolebruch
Creative Director
In Media s.r.o.
Začínal ako programátor bankových aplikácií a telefónnych ústrední Alcatel. V spoločnosti Alcatel sa zúčastnil celosvetovej súťaže Software Process Improvement. Vtedy pochopil, že jeho cesta smeruje ku zlepšovaniu a nastaveniu firemnej komunikácie. Od roku 2004 pracoval ako strategický riaditeľ spoločnosti Intertec Media Group a od roku 2010 pracuje ako kreatívny riaditeľ v spoločnosti In Media. Pracuje pre spoločnosti Decodom, Protherm, Europa2, OMS, Zepter, J&T, Proxenta – Arca Capital, Paravan, Web2Media, Primossa. Je spoluatorom mnohých digitálnych projektov, ktoré prinášajú firmám zisk a optimalizuje ich procesy.
Pracujme málo, zarábajme veľa.

Alex Marks
Managing Director
Fresh & Frank Consulting

Alex založil Fresh & Frank Consulting v roku 2010 po mnohých rokoch skúseností s prácou pre niektoré z najväčších svetových firiem. Skoro rozpoznal, že obchodný úspech je poháňaný premiešaním offline a digitalu, nie však jedno cez druhé. A keď klienti hľadali kvalitnú vyzretú podporu a servis, práve on bol TAM a urobil TO a mal aj odvahu klientom povedať, čo nechceli počuť. Má viac ako 15 rokov skúseností na strane agentúry aj na strane klienta v širokom spektre klientov a odvetví, vrátane maloobchodu, telekomunikácií, vysielania a cestovného ruchu. Pracoval medzinárodne pre eBay, kde pomáhal nastaviť ich aktivity v reklamnom biznise. V spoločnosti Microsoft bol zodpovedný za marketing v rámci reklamného oddelenia v UK, kde bol aj pri úspešnom uvedení Microsoft Adcenter na trh v roku 2006. Pred tým pracoval v digitálnej agentúre i-level na pozícií Marketing & New Business Director. Pracoval tiež v tradičných médiách, ako sú Capital Radio, Classic FM a Zenith Media. Alex je profesionálny komentátor, spisovateľ a rečník na konferenciách o otázkach digitálneho marketingu a tiež blogger pre The Marketing Society.
Z peších zón obchodných ulíc do virtuálnych i-ulíc
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.