
05.12.2018
Hotel TATRA Bratislava
11. Daily Web
PROGRAM - DAILY WEB 2018
08:00 – 08:45 REGISTRÁCIA účastníkov - kongresové priestory, Hotel Tatra **** Bratislava
1. Blok: Digital design 09:00 - 12:15 v sále č.1
9:00 - 9:10 Otvorenie konferencie

User experience (UX) vs. User interface (UI) design


WebXR - rozšírená a virtuálna realita na webe


Design by Magic: Použitie kúzelných metód v UX dizajne

10:55 - 11:15 COFFEE BREAK
Ako prebehol UX redesign webu veľkej banky





Ako využiť silu zvyku pri vytváraní aplikácií?


Moderátorka bloku Digital Design

Obed
2. Blok: E-commerce 13:00 - 15:20 v sále č. 2

E-shop ako továreň na zákazníka


SEO 2019

14:00 - 14:20 COFFEE BREAK
Sú Slováci “značkoví” a Česi “levní”? (Porovnanie SK a CZ fanúšika na sociálnych sieťach)





Affiliate ako ďalší výkonnostný kanál v eshope


Moderátor bloku E-commerce

3. Blok: User security 13:00 - 13:50 v sále č. 3

Dvoj a multifaktorová autentifikácia


GDPR v online svete


Moderátor bloku User security

Záver konferencie a tombola
Prednášajúci

Šoltés [SK]


Mištíková [SK]


Pálešová [SK]


Drahoš [SK]


Ambrož [CZ]


Rybář [CZ]


Mišúnová [SK]


Polgári [SK]


Grešš [SK]


Kostiv [Estónsko]


Tokarski [Poľsko]


de Léon [Švédsko]


Řezáč [CZ]


Mogensen [Dánsko]


Novotná [SK]


Hučková [SK]


Michal Šoltés


11:50 to 12:10
Ako využiť silu zvyku pri vytváraní aplikácií?
Veľa úspešných služieb a produktov má spoločnú jednu vec - ľudia ich používajú pravidelne a opakovane. Rozoberieme si, ako budovať zvyky, ktoré zvyšujú angažovanosť a naopak, na čo si dať pozor pri našej snahe získať pravidelných užívateľov.

Simona Mištíková


14:20 to 14:50
Sú Slováci “značkoví” a Česi “levní”? (Porovnanie SK a CZ fanúšika na sociálnych sieťach)
Tak ako neplatí jednotná stratégia pre Facebook a Instagram, tak ani pre 2 trhy hoci jazykovo príbuzné, prístup by mal byť odlišný. V rámci prednášky sa dozviete špecifiká slovenského a českého fanúšika, na čo reaguje, čo ho zaujíma a cení. A tiež, ktorá sociálna sieť dominuje a ktorá má budúcnosť.

Martina Pálešová


14:20 to 14:50
Sú Slováci “značkoví” a Česi “levní”? (Porovnanie SK a CZ fanúšika na sociálnych sieťach)
Tak ako neplatí jednotná stratégia pre Facebook a Instagram, tak ani pre 2 trhy hoci jazykovo príbuzné, prístup by mal byť odlišný. V rámci prednášky sa dozviete špecifiká slovenského a českého fanúšika, na čo reaguje, čo ho zaujíma a cení. A tiež, ktorá sociálna sieť dominuje a ktorá má budúcnosť.

Martin Drahoš


13:00 to 13:20
Dvoj a multifaktorová autentifikácia
Každý deň je napadnutých vyše 30 000 webov. Veľké % z úspešných útokov je vykonané jednoduchým uhádnutím alebo ukradnutím hesla do admin konta.Pobavíme sa o jednej z najbezpečnejších foriem dvojfaktorovej autentifikácie – využitie štandardu U2F a hardverového bezpečnostnéhi kľuča FIDO U2F.

Jan Ambrož


11:15 to 11:45
Ako prebehol UX redesign webu veľkej banky
3. najväčšia banka v ČR Komerční banka spustila nový web. Kompletne sa zmenil backend, frontend a prístup banky k webu. Ako postupovali, čo im pomohlo a akú veľkú rolu hral UX s copywritingom? Dozviete sa o návrhu informačnej architektúry, user journey aj to čo im prezradilo užívateľské testovanie.

Michal Rybář


11:15 to 11:45
Ako prebehol UX redesign webu veľkej banky
3. najväčšia banka v ČR Komerční banka spustila nový web. Kompletne sa zmenil backend, frontend a prístup banky k webu. Ako postupovali, čo im pomohlo a akú veľkú rolu hral UX s copywritingom? Dozviete sa o návrhu informačnej architektúry, user journey aj to čo im prezradilo užívateľské testovanie.

Monika Mišúnová


Moderátorka bloku Digital Design

Štefan Polgári


Moderátor bloku E-commerce

Juraj Grešš


Moderátor bloku User security

Andres Kostiv


9:10 to 9:40
User experience (UX) vs. User interface (UI) design
Čo je UX design a čo je UI design - aký je medzi nimi rozdiel? V prednáške sa dozviete aj o customer experiences (CX) vytvorených prostredníctvom dizajnu služieb ale aj niektorými ďalšími cestami. Andres vám prezradí taktiež aktuálne a budúce UX design nástroje a trendy.

Mateusz Tokarski


9:45 to 10:15
WebXR - rozšírená a virtuálna realita na webe
Skúsenosti VR a AR v prehliadači sa týkajú otvorených štandardov a dostupnosti vrámci platforiem a zariadení. Mateusz vo svojej prednáške ukáže základné koncepty WebXR. Dozviete sa o dosahovaní širokej podpory hardvéru a tiež o nástrojoch, ktoré vám umožnia začať s vývojom.

David de Léon


10:20 to 10:50
Design by Magic: Použitie kúzelných metód v UX dizajne
Viete čo by ste mohli dosiahnuť UX dizajnom, ak by ste dokázali manipulovať s vnímaním a správaním vašich používateľov ako kúzelník? V tejto prednáške nám David ukáže vzájomné prepojenie medzi UX dizajnom a kúzlami. A nebude chýbať ani vysvetlenie princípov, ktoré môžu byť použité pri UX dizajne.

Jan Řezáč


13:00 to 13:20
E-shop ako továreň na zákazníka
Mnoho majiteľov e-shopov chce svoj web udržať moderný a preto si najímajú UX dizajnérov, aby držali krok s dobou. To je však to posledné, čo potrebujú. Ako sa postaviť k e-shopu, keď chcete rásť a zvyšovať obrat? Na tejto prednáške nesmiete chýbať!

Nikolaj Mogensen


13:25 to 13:55
SEO 2019
Práca so SEO sa počas posledných 10 rokov výrazne zmenila. SEO už nie je sila, kde môžete sedieť a pracovať. Musíte pracovať integrovane okolo SEO, UX, informačnej architektúry a obsahu. Nikolaj Vám ukáže, ako potrebujete premýšľať o SEO v roku 2019 pri budovaní webových stránok.

Katarína Novotná


14:55 to 15:15
Affiliate ako ďalší výkonnostný kanál v eshope
Čo je to affiliate a prečo by ste ho nemali vynechať z marketingového mixu vášho eshopu? Stav affiliate marketingu na Slovensku je silnejší ako ste si mysleli. Affiliate vám vie navýšiť počet konverzií až o 20%. Zistite, čo všetko môžete získať pomocou affiliate kampane.

Natália Hučková


13:25 to 13:45
GDPR v online svete
GDPR sa dotýka i nastavenia webových stránok a e-shopov. Na jednoduchej webovej stránky často dochádza k spracúvaniu osobných údajov. Ako sa GDPR dotýka kontaktných formulárov, odoberania newslettera, objednávok, cookies a iných súčastí webovej stránky a eshopu? Dozviete sa prehľadný To - Do list!
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.