05.12.2018
Hotel TATRA Bratislava
11. Daily Web
PROGRAM - DAILY WEB 2018
08:00 – 08:45 REGISTRÁCIA účastníkov - kongresové priestory, Hotel Tatra **** Bratislava
1. Blok: Digital design 09:00 - 12:15 v sále č.1
9:00 - 9:10 Otvorenie konferencie
User experience (UX) vs. User interface (UI) design
WebXR - rozšírená a virtuálna realita na webe
Design by Magic: Použitie kúzelných metód v UX dizajne
10:55 - 11:15 COFFEE BREAK
Ako prebehol UX redesign webu veľkej banky
Ako využiť silu zvyku pri vytváraní aplikácií?
Moderátorka bloku Digital Design
Obed
2. Blok: E-commerce 13:00 - 15:20 v sále č. 2
E-shop ako továreň na zákazníka
SEO 2019
14:00 - 14:20 COFFEE BREAK
Sú Slováci “značkoví” a Česi “levní”? (Porovnanie SK a CZ fanúšika na sociálnych sieťach)
Affiliate ako ďalší výkonnostný kanál v eshope
Moderátor bloku E-commerce
3. Blok: User security 13:00 - 13:50 v sále č. 3
Dvoj a multifaktorová autentifikácia
GDPR v online svete
Moderátor bloku User security
Záver konferencie a tombola
Prednášajúci
Šoltés [SK]
Mištíková [SK]
Pálešová [SK]
Drahoš [SK]
Ambrož [CZ]
Rybář [CZ]
Mišúnová [SK]
Polgári [SK]
Grešš [SK]
Kostiv [Estónsko]
Tokarski [Poľsko]
de Léon [Švédsko]
Řezáč [CZ]
Mogensen [Dánsko]
Novotná [SK]
Hučková [SK]
Michal Šoltés
11:50 to 12:10
Ako využiť silu zvyku pri vytváraní aplikácií?
Veľa úspešných služieb a produktov má spoločnú jednu vec - ľudia ich používajú pravidelne a opakovane. Rozoberieme si, ako budovať zvyky, ktoré zvyšujú angažovanosť a naopak, na čo si dať pozor pri našej snahe získať pravidelných užívateľov.
Simona Mištíková
14:20 to 14:50
Sú Slováci “značkoví” a Česi “levní”? (Porovnanie SK a CZ fanúšika na sociálnych sieťach)
Tak ako neplatí jednotná stratégia pre Facebook a Instagram, tak ani pre 2 trhy hoci jazykovo príbuzné, prístup by mal byť odlišný. V rámci prednášky sa dozviete špecifiká slovenského a českého fanúšika, na čo reaguje, čo ho zaujíma a cení. A tiež, ktorá sociálna sieť dominuje a ktorá má budúcnosť.
Martina Pálešová
14:20 to 14:50
Sú Slováci “značkoví” a Česi “levní”? (Porovnanie SK a CZ fanúšika na sociálnych sieťach)
Tak ako neplatí jednotná stratégia pre Facebook a Instagram, tak ani pre 2 trhy hoci jazykovo príbuzné, prístup by mal byť odlišný. V rámci prednášky sa dozviete špecifiká slovenského a českého fanúšika, na čo reaguje, čo ho zaujíma a cení. A tiež, ktorá sociálna sieť dominuje a ktorá má budúcnosť.
Martin Drahoš
13:00 to 13:20
Dvoj a multifaktorová autentifikácia
Každý deň je napadnutých vyše 30 000 webov. Veľké % z úspešných útokov je vykonané jednoduchým uhádnutím alebo ukradnutím hesla do admin konta.Pobavíme sa o jednej z najbezpečnejších foriem dvojfaktorovej autentifikácie – využitie štandardu U2F a hardverového bezpečnostnéhi kľuča FIDO U2F.
Jan Ambrož
11:15 to 11:45
Ako prebehol UX redesign webu veľkej banky
3. najväčšia banka v ČR Komerční banka spustila nový web. Kompletne sa zmenil backend, frontend a prístup banky k webu. Ako postupovali, čo im pomohlo a akú veľkú rolu hral UX s copywritingom? Dozviete sa o návrhu informačnej architektúry, user journey aj to čo im prezradilo užívateľské testovanie.
Michal Rybář
11:15 to 11:45
Ako prebehol UX redesign webu veľkej banky
3. najväčšia banka v ČR Komerční banka spustila nový web. Kompletne sa zmenil backend, frontend a prístup banky k webu. Ako postupovali, čo im pomohlo a akú veľkú rolu hral UX s copywritingom? Dozviete sa o návrhu informačnej architektúry, user journey aj to čo im prezradilo užívateľské testovanie.
Monika Mišúnová
Moderátorka bloku Digital Design
Štefan Polgári
Moderátor bloku E-commerce
Juraj Grešš
Moderátor bloku User security
Andres Kostiv
9:10 to 9:40
User experience (UX) vs. User interface (UI) design
Čo je UX design a čo je UI design - aký je medzi nimi rozdiel? V prednáške sa dozviete aj o customer experiences (CX) vytvorených prostredníctvom dizajnu služieb ale aj niektorými ďalšími cestami. Andres vám prezradí taktiež aktuálne a budúce UX design nástroje a trendy.
Mateusz Tokarski
9:45 to 10:15
WebXR - rozšírená a virtuálna realita na webe
Skúsenosti VR a AR v prehliadači sa týkajú otvorených štandardov a dostupnosti vrámci platforiem a zariadení. Mateusz vo svojej prednáške ukáže základné koncepty WebXR. Dozviete sa o dosahovaní širokej podpory hardvéru a tiež o nástrojoch, ktoré vám umožnia začať s vývojom.
David de Léon
10:20 to 10:50
Design by Magic: Použitie kúzelných metód v UX dizajne
Viete čo by ste mohli dosiahnuť UX dizajnom, ak by ste dokázali manipulovať s vnímaním a správaním vašich používateľov ako kúzelník? V tejto prednáške nám David ukáže vzájomné prepojenie medzi UX dizajnom a kúzlami. A nebude chýbať ani vysvetlenie princípov, ktoré môžu byť použité pri UX dizajne.
Jan Řezáč
13:00 to 13:20
E-shop ako továreň na zákazníka
Mnoho majiteľov e-shopov chce svoj web udržať moderný a preto si najímajú UX dizajnérov, aby držali krok s dobou. To je však to posledné, čo potrebujú. Ako sa postaviť k e-shopu, keď chcete rásť a zvyšovať obrat? Na tejto prednáške nesmiete chýbať!
Nikolaj Mogensen
13:25 to 13:55
SEO 2019
Práca so SEO sa počas posledných 10 rokov výrazne zmenila. SEO už nie je sila, kde môžete sedieť a pracovať. Musíte pracovať integrovane okolo SEO, UX, informačnej architektúry a obsahu. Nikolaj Vám ukáže, ako potrebujete premýšľať o SEO v roku 2019 pri budovaní webových stránok.
Katarína Novotná
14:55 to 15:15
Affiliate ako ďalší výkonnostný kanál v eshope
Čo je to affiliate a prečo by ste ho nemali vynechať z marketingového mixu vášho eshopu? Stav affiliate marketingu na Slovensku je silnejší ako ste si mysleli. Affiliate vám vie navýšiť počet konverzií až o 20%. Zistite, čo všetko môžete získať pomocou affiliate kampane.
Natália Hučková
13:25 to 13:45
GDPR v online svete
GDPR sa dotýka i nastavenia webových stránok a e-shopov. Na jednoduchej webovej stránky často dochádza k spracúvaniu osobných údajov. Ako sa GDPR dotýka kontaktných formulárov, odoberania newslettera, objednávok, cookies a iných súčastí webovej stránky a eshopu? Dozviete sa prehľadný To - Do list!
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.