
09.04.2014
Hotel Saffron Bratislava
11. Marketing Live
Harmonogram - Marketing Live Conference 2014
8:00 - 8:45 REGISTRÁCIA - Hotel Saffron

Content je KING. Distribúcia je QUEEN.


Content marketing ako neoddeliteľná súčasť SEO stratégie

10:00 - 10:15 Coffee Break

RTB – nová cesta v nákupe digitálnych médií


Sila poznania svojich klientov a efektívnejšia reklama


Ako obsah na sociálnych médiách dokáže "vytvoriť" alebo "zničiť" značku

12:00 - 13:00 OBED

Love brands: Cesta je len exkluzivita a personalizácia cez online a offline nástroje


Print: 25 rokov intenzívnych zmien

14:10 - 14:25 Coffee Break

Súťaž. Čo to je? Kde to žije? Čo to žerie?


Digital Paradigm Shift: Generácia X a Y

15:30 - 17:00 Ochutnávka vín LAHOFER

Moderátor

Prednášajúci

Cvik


Chmielniak


Ruschin


Magic


Zererová


Micháleková [SK]


Sasák


Somerfield


Mištíková [SK]


Holčík


JUDr. Pavol Cvik

14:30 to 14:55
Súťaž. Čo to je? Kde to žije? Čo to žerie?
V súčasnosti je forma reklamnej spotrebiteľskej súťaže intenzívne využívaným marketingovým nástrojom. Prednáška reaguje na tento trend analýzou spotrebiteľskej súťaže z pohľadu práva a súčasne poukazuje na časté nedostatky ale aj odporúčania ako sa im vyhnúť.

BA Jakub Chmielniak

11:25 to 11:55
Ako obsah na sociálnych médiách dokáže "vytvoriť" alebo "zničiť" značku

Benjamin Ruschin

15:00 to 15:25
Digital Paradigm Shift: Generácia X a Y

Pavol Magic

Moderátor

Andrea Zererová

9:00 to 9:25
Content je KING. Distribúcia je QUEEN.
Vytvoriť zaujímavý obsah je základný predpoklad komunikačného úspechu. Ruka v ruke však s ním ide aj distribúcia. Kedy, akým spôsobom, v akom formáte, no najmä komu to pošlem? Prednáška o procese tvorby obsahu a jeho distribúcii do klasických a online médií vo svete Red Bullu.

Júlia Micháleková


9:30 to 9:55
Content marketing ako neoddeliteľná súčasť SEO stratégie
Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) už dávno nie je iba o dobrých titulkoch na webe a veľkom množstve spätných odkazov. Neoddeliteľnou súčasťou každého SEO projektu sa stala obsahová stratégia, ktorá úzko prepája aj ďalšie oblasti online marketingu vrátane sociálnych sietí.

Peter Sasák

10:20 to 10:45
RTB – nová cesta v nákupe digitálnych médií
Zvyšovanie klikov v kampani nemusí nevyhnutne smerovať k želaným marketingovým a obchodným výsledkom. Prednáška o tom, ako zvýšiť efektívnosť online kampaní pomocou automatizovaného nákupu v reálnom čase (RTB).

MA Kardi Somerfield

10:50 to 11:20
Sila poznania svojich klientov a efektívnejšia reklama
Neustále zmeny v mediálnom prostredí. Technológie ovplyvňujú spotrebiteľov. Fragmentácia - zvýšená možnosť voľby a zložitosť. Účinnosť reklamy - Návratnosť investícií je ovplyvnená objemom veľkých dát.

Simona Mištíková


13:05 to 13:30
Love brands: Cesta je len exkluzivita a personalizácia cez online a offline nástroje
...trh je už takmer saturovaný a zákazník presýtený. Čo ho dokáže dostať na Vašu stranu?

Mgr. Ján Holčík

13:35 to 14:05
Print: 25 rokov intenzívnych zmien
Pred 25 rokmi bola tlač kľúčom k slobode. Po zlatých časoch prišli digitálne médiá a po nich hospodárska kríza. Ako v tejto skúške obstál print ako nosič informácie? Je možné prepojiť ho s modernými médiami? Kedy príde skutočne dostupná digitálna tlač ako alternatíva súčasných technológií?
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.