
03.10.2012
NH GATE ONE Bratislava
11. Marketing that Sells!
Program Marketing That Sells! 2012
8:00 - 8:25 REGISTRÁCIA účastníkov

Test WoW! Komunikujte so svojimi zákazníkmi, kontaktmi, kolegami a komunitami s revolučným "Graphic Demographic" pre všetkých marketérov a odborníkov na komunikáciu.

Za málo peňazí veľa muziky



Efektívne meranie odozvy marketingových aktivít
9:40 - 10:00 Coffee break

Najlepšia reklama je tá, ktorá šetrí a zároveň zarába peniaze. Máte takú?
Když budou všichni šetřit, nikto nevydelá


10:45 - 11:05 Coffee break

Efektívny Online Marketing pre malé a stredné firmy

Ako dostanem myšlienku do online sveta a zarobím na nej?

Case studies nemajú cenu - teda okrem tejto

12:15 - 13:00 OBED

Môže byť handra marketingovou hrdinkou?

"Bez gulí to v marketingu jednoducho nejde..."
13:50 - 14:10 Coffee break

Ako sme rozbehali Slovensko

"Kamarád do deště" - výber mediálnych agentúr a spolupráca s nimi
15:00 - 15:20 Coffee break
Panelová diskusia: „Dá sa kreativita zaplatiť?"







Worshopy - Marketing that Sells! 2012

"Interaktívny marketing":
Prednášajúci

Holy

Sion

Roček

Thomson


Behún

Fedor

Orviská

Dubec


Kohl


Března

Ivanecký

Malý

Urbaník

Volny

Slezák

Blizco

Bolebruch

Prchal


Navrátil

Holéczy

Markovič

Pavel Holy
"Interaktívny marketing":
Chcete se dozvedieť ako relevantne a konzistentne komunikovať s vašimi existujúcimi a potencionálnymi zákazníkmi? V rámci tohto workshopu vám ukážeme riešenie pre automatizáciu vášho podnikového priameho marketingu a optimalizáciu marketingových procesov. Rovnako sa s vami podelíme so skúsenosťami z realizovaných implementácií a odpovieme na vaše konkrétne otázky týkajúce sa prínosov riešenia a jeho funkcionalít.

René Sion
14:40 to 15:00
Ako zabaviť zákazníka a predať?
Zákazníci sa rozhodujú v mieste predaja - Kavomat ako mlynček na kávu

Ondřej Roček
13:30 to 13:50
"Bez gulí to v marketingu jednoducho nejde..."

Kevin Thomson

8:30 to 8:50
Test WoW! Komunikujte so svojimi zákazníkmi, kontaktmi, kolegami a komunitami s revolučným "Graphic Demographic" pre všetkých marketérov a odborníkov na komunikáciu.
Kevin predstaví svetovú premiéru testu WoW! revolučného, osobnostne profilovaného, konceptu, ktorý spája dohromady slová, farby, dizajn a umenie v jeden ľahký, jednoduchý, zábavný a výkonný nástroj pre komunikáciu, marketing a branding. Kevin bude demonštrovať, že vedieť sa „pripojiť“ je číslo 1 pre pohodový spôsob (Ways of Wellbeing - WoW!) komunikácie, čo je rozhodujúce pre nás všetkých – v práci, doma, s kolegami, zákazníkmi a v komunitách. The WoW! Faktor používa Grafic Demographics, ktoré ukazujú každému cestu k pochopeniu toho, ako komunikovať, propagovať a budovať značku tým, čo hovoríme a pracovať s celým naším obsahom vo všetkých našich komunitách.

Vladimír Behún
15:25 to 16:30
Panelová diskusia: „Dá sa kreativita zaplatiť?"
Ako ju ohodnotiť? Hodnotiť agentúru na základe výsledkov? Ako?

Bohdan Fedor
15:25 to 16:30
Panelová diskusia: „Dá sa kreativita zaplatiť?"
Ako ju ohodnotiť? Hodnotiť agentúru na základe výsledkov? Ako?

Ing. Ivana Orviská
15:25 to 16:30
Panelová diskusia: „Dá sa kreativita zaplatiť?"
Ako ju ohodnotiť? Hodnotiť agentúru na základe výsledkov? Ako?

Milan Dubec

15:25 to 16:30
Panelová diskusia: „Dá sa kreativita zaplatiť?"
Ako ju ohodnotiť? Hodnotiť agentúru na základe výsledkov? Ako?

Branislav Kohl

15:25 to 16:30
Panelová diskusia: „Dá sa kreativita zaplatiť?"
Ako ju ohodnotiť? Hodnotiť agentúru na základe výsledkov? Ako?

David Března
8:55 to 9:15
Za málo peňazí veľa muziky

Pavol Ivanecký
8:55 to 9:15
Za málo peňazí veľa muziky

Jakub Malý
9:20 to 9:40
Efektívne meranie odozvy marketingových aktivít
Ako to robiť efektívne a na mieru situácii? Ako by mal vyzerať komplexný segmentačný prístup vedúci k efektívnemu vyťaženiu trhu? Prečo a ako je užitočné segmentovane vyhodnocovať komunikáciu?

Martin Urbaník
10:00 to 10:20
Najlepšia reklama je tá, ktorá šetrí a zároveň zarába peniaze. Máte takú?
Test efektivity reklamy a ROI prostriedkov do nej investovaných.

Petr Volny
10:25 to 10:45
Když budou všichni šetřit, nikto nevydelá
Jak efektivně utratit peníze na reklamu. Jak efektivně prodat reklamní prostor.

Róbert Slezák
10:25 to 10:45
Když budou všichni šetřit, nikto nevydelá
Jak efektivně utratit peníze na reklamu. Jak efektivně prodat reklamní prostor.

Marek Blizco
11:05 to 11:25
Efektívny Online Marketing pre malé a stredné firmy
Trendy, konkrétne príklady a rady v online marketingu pre segment menších firiem.

Peter Bolebruch
11:30 to 11:50
Ako dostanem myšlienku do online sveta a zarobím na nej?
Mali sme to šťastie, že sme mohli pomôcť niekoľkým firmám, preniesť ich myšlienky do reálnej podoby projektov v Online svete. Ukážeme Vám, ako sme asistovali pri "pôrodoch" úspešných slovenských startupov.

Marek Prchal

11:55 to 12:15
Case studies nemajú cenu - teda okrem tejto
Marek chcel pôvodne povedať, že case studies nemajú cenu. Nikdy se nedá zopakovať tá istá vec. Ale medzitým sa mu podarila jedna z jeho najvýznamnejších case studies. Takže bude hovoriť hlavne o nej. Spraviť najväčšiu zmenu mestskej hromodanej dopravy v Prahe za posledných 25 rokov, informovať o nej vtipnou kampaňou "Vždy to ide inde!" a ešte otvoriť Facebook, kde môžu ľudia písať, že sa im to nepáči? Zmenené priame linky, niekoľko zrušených, časť nových, zmenené zastávky - dokážete si predstaviť, aké boli prvé reakcie ľudí? Čo s nimi? Inak, pokiaľ by vás to zaujímalo, prvý pracovný deň ostrej prevádzky MHD v Prahe bol skutočne výnimočne pokojný.

Michal Navrátil
13:05 to 13:25
Môže byť handra marketingovou hrdinkou?
Čo sa začne diať, keď prémiová odevná značka ponúkne ako hlavný produkt so zľavou obyčajnú handru na upratovanie? Je to originalita, marketingová ekvilibristika, zúfalstvo alebo symbol vzdoru? Kto sa zabával, kto škrípal zubami, a kto na tom zarobil?

Jerguš Holéczy
14:15 to 14:35
Ako sme rozbehali Slovensko
Bežecké eventy - koncept komunikácie runningu - Nike na Slovensku

Martin Markovič
14:40 to 15:00
"Kamarád do deště" - výber mediálnych agentúr a spolupráca s nimi
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.