
05.12.2019
Šimák Zámok Pezinok
12. Daily Web
PROGRAM - DAILY WEB 2019
8:00 - 8:45 Príchod účastníkov, registrácia a chutné raňajky - v priestoroch Šimák Zámok Pezinok
1. Blok: Weby a aplikácie 09:00 - 12:10 v Zlatej sále
9:00 - 9:10 Otvorenie konferencie

Ako monetizujeme hráčov v našich hrách


Fintech Security - ako to funguje v praxi?


Ako sme vypenili s Kofolou

10:25 - 10:40 COFFEE BREAK
PANELOVÁ DISKUSIA: Monetizácia webov a aplikácií









Najrýchlejší spôsob, ako nájsť, je nehľadať.

12:10 - 13:10 OBED

Moderátor bloku Weby a aplikácie

2. Blok: E-commerce 13:10 – 16:10 v Zlatej sále

Exkurzia do myslí vašich zákazníkov


Ako efektívne zvládnuť zákaznícku podporu v e-shope?


eCommerce Defence – Cyber deception na webe

14:25 - 14:40 COFFEE BREAK
PANELOVÁ DISKUSIA: Funkčnosť a predajnosť E-shopu









Gaming a esport - miliardový biznis alebo zábava súčasnej generácie


Moderátor bloku E-commerce

3. Blok: Technológie, dizajn a U? 13:10 – 16:05 v Rytierskej sále

Smart integrácia motion do web designu


Kreatíva & Performance: Best buddies v mobilnom marketingu


UX stratégia digitálnych produktov v praxi

14:25 - 14:40 COFFEE BREAK

Ako vytvoriť lepšie užívateľské rozhranie

PANELOVÁ DISKUSIA: Ako sa vyvíja UX/UI a aké sú očakávania užívateľov?








16:15 - 16:25 Tombola a záver konferencie

Moderátor bloku Technológie, dizajn a U?

Prednášajúci

Halas [SK]


Šurín [SK]


Čelár [SK]


Sýkora [CZ]


Stín [SK]


Golovkov [SK]


Chervoni [Holandsko]


Sýkora [CZ]


Balajka [SK]


Žabka [SK]


Markech [SK]


Forus [SK]


Chrapko [SK]


Klčo [SK]


Šucha [SK]


Vrtík [SK]


Gavriil [Grecko]


Ambróz [CZ]


Herceg [SK]


Majling [SK]


Majling [SK]


Vallo [SK]


Šurín [SK]


Luther [SK]


Vallo [SK]


Blažej [SK]


Luther [SK]


Rudolf Halas


10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Monetizácia webov a aplikácií

Peter Šurín


10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Monetizácia webov a aplikácií

Ľubomír Čelár


10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Monetizácia webov a aplikácií

Tomáš Sýkora


10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Monetizácia webov a aplikácií

Michal Stín


Moderátor bloku Weby a aplikácie

Andrej Golovkov


9:10 to 9:30
Ako monetizujeme hráčov v našich hrách
Niekoľko príkladov, ako monetizujeme našich hráčov v našich free-to-play hrách, ako pristupujeme k onboardingu hráčov a ako sme sa naučili chápať psychológiu hráča/užívateľa.

Nir Chervoni


9:35 to 9:55
Fintech Security - ako to funguje v praxi?
Ako implementovať bezpečnostné kontroly vo Fintech výrobkoch a službách, v rámci Fintech spoločnosti, ktorá je na jednej strane začínajúcou organizáciou, a na druhej strane regulovanou finančnou inštitúciou.

Tomáš Sýkora


10:00 to 10:20
Ako sme vypenili s Kofolou
Ako nadzvukovou rýchlosťou vytvoriť aplikáciu, ktorá nie je iba doplnkom, ale hlavným spojivom medzi ľudskou hravosťou a predajom produktu? Ako je dôležité prispôsobiť kreatívu formátom a čo je hyperdynamická optimalizácia? Pre penomenálnu letnú kampaň nie je potreba nadlinkovej komunikácie.

Radoslav Balajka


11:45 to 12:05
Najrýchlejší spôsob, ako nájsť, je nehľadať.
Čo majú spoločné e-commerce stránka, webový portál mobilného operátora alebo banky? Čo všetko sa spoločnosti môžu dozvedieť zo svojho vyhľadávania?

Peter Žabka


14:45 to 15:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Funkčnosť a predajnosť E-shopu

Peter Markech


14:45 to 15:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Funkčnosť a predajnosť E-shopu

Samo Forus


14:45 to 15:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Funkčnosť a predajnosť E-shopu

Jaroslav Chrapko


14:45 to 15:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Funkčnosť a predajnosť E-shopu

Matúš Klčo


Moderátor bloku E-commerce

Matej Šucha


13:10 to 13:30
Exkurzia do myslí vašich zákazníkov
Drvivá väčšina nákupných rozhodnutí sa udeje podvedome. Ako však funguje zákaznícke podvedomie? Čo povedať a ako to povedať, aby zákazník klikol, zaregistroval sa alebo kúpil? Matejova prezentácia vás zoberie na fascinujúcu exkurziu do myslí vašich zákazníkov.

Tomáš Vrtík


13:35 to 13:55
Ako efektívne zvládnuť zákaznícku podporu v e-shope?
Na prednáške odznejú pragmatické rady, ktoré vychádzajú z vlastných skúseností pri poskytovaní zákazníckej podpory pre viac ako 100 klientov v 10 svetových jazykoch.

Emmanouil Gavriil


14:00 to 14:20
eCommerce Defence – Cyber deception na webe
Pre elektronický obchod existuje celá škála bezpečnostných hrozieb. Používanie pokrokových taktík a techník pri podvodoch na internete môže byť kľúčové. Prezentácia bude o skutočnom prípade kedy sa e-shopu podarilo poraziť hackerov použitím cyber deception.

Alexandr Ambróz


15:45 to 16:05
Gaming a esport - miliardový biznis alebo zábava súčasnej generácie
V tejto prezentácii sa bližšie pozrieme na to, aký veľký je celý esport ekosystém, prečo je to pre firmy tak atraktívne biznis a čo z neho robí najrýchlejšie rastúce odvetvie na svete.

Dominik Herceg


13:10 to 13:30
Smart integrácia motion do web designu
V prezentácii sa bližšie pozrieme na to ako integrovať motion do webu, ako to neprehnať, ale zároveň zvýšiť interakcie a napomôcť užívateľovi dosiahnuť ciele.

Martin Majling


14:00 to 14:20
UX stratégia digitálnych produktov v praxi
Ako môže UX stratégia pomôcť pri inováciách digitálnych produktov? Čo potrebujú firmy zmeniť, aby mohli začať systematicky zavádzať UX metódy a postupy, ktoré pomáhajú lídrom na trhu tvoriť najlepšie produkty.

Martin Majling


15:10 to 16:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako sa vyvíja UX/UI a aké sú očakávania užívateľov?

Pavol Vallo


15:10 to 16:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako sa vyvíja UX/UI a aké sú očakávania užívateľov?

Peter Šurín


15:10 to 16:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako sa vyvíja UX/UI a aké sú očakávania užívateľov?

Martin Luther


15:10 to 16:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako sa vyvíja UX/UI a aké sú očakávania užívateľov?

Pavol Vallo


14:45 to 15:05
Ako vytvoriť lepšie užívateľské rozhranie
Premýšľali ste niekedy, aký je tajný vzorec na vytvorenie pútavých užívateľských rozhraní? V tejto prezentácii zistíte aký proces používa Sygic na premenu prvotných nápadov na podmanivú používateľskú skúsenosť.

Michal Blažej


Moderátor bloku Technológie, dizajn a U?

Martin Luther


13:35 to 13:55
Kreatíva & Performance: Best buddies v mobilnom marketingu
V prednáške sa dozviete, aký je proces tvorby kreatívy v mobilných hrách od úvodného konceptu až po A/B testing víťazných kreatív. Koľko ľudí je zapojených v tomto procese? Koľko trvá vytvoriť reklamu pre mobilné hry? Akým chybám sa treba vyvarovať?
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.