
22.04.2015
Hotel Saffron Bratislava
12. Marketing Live
1. STRATEGICKÝ MARKETING /09:00 – 12:00 Sála 1/
Vstup do On-line
2. SEO A CONTENT MARKETING /13:00 – 16:00 Sála 1/
Vstup do On-line
3. KOMUNIKAČNÉ STRATÉGIE / 13:00 – 16:00 Sála 2 /
Vstup do On-line
4. PERSONALIZOVANÝ A PERSONÁLNY MARKETING /13:00 – 16:00 Sála 3/
Vstup do On-linePROGRAM - Marketing Live 2015
8:00 - 8:45 REGISTRÁCIA účastníkov - Hotel Saffron
1. STRATEGICKÝ MARKETING / 09:00 – 12:00 Sála 1 /

Kresťanstvo je archetypom akejkoľvek marketingovej stratégie

PANELOVÁ DISKUSIA: Stanovenie správnej marketingovej stratégie








10:35 - 10:55 Coffee Break

Monetizácia ako biznis stratégia speňažovania online projektov


Používateľský zážitok (UX): strategická súčasť Vášho online


Moderátor bloku č. 1

Obed
2. SEO A CONTENT MARKETING / 13:00 – 16:00 Sála 1 /

Prečo je content marketing efektívnejší ako klasická reklama


Marketing's new golden age

14:00 - 14:20 Coffee Break

Content marketing ako súčasť SEO stratégie


Funguje klasické SEO alebo nie?


Udržateľný Content marketing: Ako naň v praxi?


Moderátor bloku č. 2

3. KOMUNIKAČNÉ STRATÉGIE / 13:00 – 16:00 Sála 2 /

Ako efektívne využiť online marketing pre retail? - case studies Kofila a COOP Jednota


Čo ešte potrebuje úspešná a etablovaná značka

14:00 - 14:20 Coffee Break

Podujatie, náš fungujúci nástroj na podporu značky, vzťahov a biznisu v B2B – prípadová štúdia TEMPEST, a.s.


Efektívne / neefektívne kampane na konkrétneho zákazníka


Videomarketing – praktické rady a skúsenosti


Moderátorka bloku č. 3

4. PERSONALIZOVANÝ A PERSONÁLNY MARKETING / 13:00 – 16:00 Sála 3 /

Zameranie na jednu cieľovú skupinu a čo všetko sa s ňou dá


Ako urobiť PPC kampaň na mieru zákazníkovi

14:00 - 14:20 Coffee Break

Značka menom „JA“


Živí ma cestovanie a môj blog


Ako urobiť dojem šatami alebo šaty robia človeka


Moderátor bloku č. 4

Prednášajúci

Matulík


Vidovič


Klčo


Cintavý [SK]


Kurzeja


Píža


Král


Mištíková [SK]


Sejna


Kasaj


Kubán


Matúš


Radimák


Kubíček


Šulik


Kafoněk


Urban


Kočalka


Chudík


Wenderlová


Kyselica


Pukalovič


Krejča


Bakoš [SK]


Kováčová


Pechová


Roman Matulík

9:30 to 10:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Stanovenie správnej marketingovej stratégie
Téma 1: Segmentácia, diferencovaný marketing a nediferencovaný marketing
Téma 2: Analýza životného cyklu - voľba stratégie a funkčnej priority
Téma 3: Konečný spotrebiteľ a jeho nákupné rozhodovanie

Peter Vidovič

9:30 to 10:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Stanovenie správnej marketingovej stratégie
Téma 1: Segmentácia, diferencovaný marketing a nediferencovaný marketing
Téma 2: Analýza životného cyklu - voľba stratégie a funkčnej priority
Téma 3: Konečný spotrebiteľ a jeho nákupné rozhodovanie

Matúš Klčo

9:30 to 10:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Stanovenie správnej marketingovej stratégie
Téma 1: Segmentácia, diferencovaný marketing a nediferencovaný marketing
Téma 2: Analýza životného cyklu - voľba stratégie a funkčnej priority
Téma 3: Konečný spotrebiteľ a jeho nákupné rozhodovanie

Stanislav Cintavý


9:30 to 10:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Stanovenie správnej marketingovej stratégie
Téma 1: Segmentácia, diferencovaný marketing a nediferencovaný marketing
Téma 2: Analýza životného cyklu - voľba stratégie a funkčnej priority
Téma 3: Konečný spotrebiteľ a jeho nákupné rozhodovanie

Paul Kurzeja

13:30 to 13:50
Marketing's new golden age
Prečo sú v marketingovom prostredí kľúčovými aspektmi obsah a rozprávanie príbehov? Viac detailov ako pracuje s niektorými poprednými svetovými značkami Redwood sa dozviete prave v tejto prednáške.

Mgr. Ján Píža

Moderátor bloku č. 1

Ing. Michal Král

Moderátor bloku č. 2

Simona Mištíková


Moderátorka bloku č. 3

Alexander Sejna

Moderátor bloku č. 4

Ivan Kasaj

9:00 to 9:20
Kresťanstvo je archetypom akejkoľvek marketingovej stratégie
Hľadanie vzorcov správania v marketingu môže vyústiť do prekvapivých záverov. Ak zo skúmania okrešeme nánosy ekonom. termínov, môžeme sa prepracovať k základ. princípom determinujúcim správanie značiek a cieľových skupín. Religiózne správanie prekvapivo korešponduje s princípmi budovania značky.

Pavol Kubán

11:00 to 11:20
Monetizácia ako biznis stratégia speňažovania online projektov
Vytváranie dlhodobých digitálnych projektov zahrňuje aj formovanie obchodného kanálu - biznis modelu. Jeho cieľom je generovať príjmy. Existuje viac ako 20 typov biznis modelov, ktoré fungujú, stačí si vybrať..

Michal Matúš

11:30 to 11:50
Používateľský zážitok (UX): strategická súčasť Vášho online
Je reálny používateľ a reálne prostredie pre nás zaujímavé z pohľadu používateľských preferencií? Čo je to Crowdtesting a v čom pomáha? Konkrétne ukážky z praxe možete vidieť a počuť v Michalovej prednáške.

Eduard Radimák

13:00 to 13:20
Prečo je content marketing efektívnejší ako klasická reklama
Obsah dokáže zákazníkov nájsť, prilákať na určené miesto, zmeniť ich postoj k značke alebo produktu. Je to najkomplexnejší marketingový nástroj súčasnosti. Ako funguje content marketingová stratégia v praxi? Kedy a ako využívať vlastné a získané (prenajaté) médiá pre plnenie marketingových cieľov?

Michal Kubíček

14:25 to 14:45
Content marketing ako súčasť SEO stratégie
Content marketing is like a sports car, most people after him longs, but have no idea that you load into a sports car stroller, weekend shopping etc. That does not mean that it is not appropriate. If you find a way to find the proper use, content marketing can provide a great service and experience.

Marek Šulik

14:55 to 15:15
Funguje klasické SEO alebo nie?
Má ešte stále zmysel robiť SEO, keď už niekoľko rokov počúvame, že je mŕtve? Určite áno a na tejto prednáške si ukážeme, ako robiť SEO, ktoré bude aktuálne nielen v roku 2015, ale aj v budúcnosti.

Richard Kafoněk

15:25 to 15:45
Udržateľný Content marketing: Ako naň v praxi?
Content marketing je v súčasnosti fenomén. Všetci o ňom hovoria, chceli by ho robiť, len málokto vie ako ho implementovať do marketing. procesov a cieľavedome, dlhodobo a systematicky využívať. Richard vie ako maximalizovať efektivitu content marketingu a zmysluplne ho zaradiť do firemných procesov.

Pavel Urban

13:00 to 13:20
Ako efektívne využiť online marketing pre retail? - case studies Kofila a COOP Jednota
Aj do retailu sa už dostala digitálna a mobilná revolúcia a je na strane predajcov, aby našli nové cesty, ako sa dostať bližšie k zákazníkom. Ukážeme vám dve úspešné case studies, ako si s týmto trendom poradila Kofila a COOP Jednota.

Peter Kočalka

13:30 to 13:50
Čo ešte potrebuje úspešná a etablovaná značka
Vernostné systémy, obchodné dáta a štatistiky nám ukazujú minulosť. Existuje spôsob, ako sa môže marketing pozrieť do budúcnosti? Rozhodujeme sa na základe toho, čo nám hovorí minulosť, alebo budúcnosť?

Rastislav Chudík

14:25 to 14:45
Podujatie, náš fungujúci nástroj na podporu značky, vzťahov a biznisu v B2B – prípadová štúdia TEMPEST, a.s.
Prípadová štúdia VIP podujatia so 7-ročnou tradíciou. Príbeh, ktorý sa vyvíja a mení spolu s firmou. Talkshow s Janom Krausom a hosťami TEMPEST-u, využitie tém, synergií a momentu pri príprave podujatia, počas neho i po ňom. Príbeh od vzniku až po súčasný manažment podujatia, prínos pre TEMPEST.

Silvia Wenderlová

14:55 to 15:15
Efektívne / neefektívne kampane na konkrétneho zákazníka
Teória a prax sú často veľmi odlišné veci, preto predpovedať úspech kampane nie je jednoduché. Ich vyhodnotenie však prináša presné výsledky. Case studies o rozdieloch medzi teóriou a praxou, vôli počúvať svojich zákazníkov a vášni pre prácu s cieľom zvýšenia efektivity jednotlivých aktivít.

Michal Kyselica

15:25 to 15:45
Videomarketing – praktické rady a skúsenosti
Prečo si mnoho malých a stredných firiem dookola zamieňa video marketing s video tvorbou? Ako vďaka správnej optimalizácii obsahu získať viac zákazníkov za nižšie investície? TO všetko a ešte omnoho viac bude vysvetlené na praktických a použiteľných úkažkach z praxe.

Peter Pukalovič

13:00 to 13:20
Zameranie na jednu cieľovú skupinu a čo všetko sa s ňou dá
Každodenné aspekty práce v športovom sektore, význam a dôležitá úloha partnerstiev a starostlivosť o ne či potreba klásť dôraz na požiadavky koncového užívateľa. Aj o tom bude Petrova prednáška, ktorá vám pootvorí dvere do sveta, kde je beh nielen fyzickou činnosťou, ale aj silnou emóciou.

Lukáš Krejča

13:30 to 13:50
Ako urobiť PPC kampaň na mieru zákazníkovi
Ak už inzerujete v Google AdWords alebo na Facebooku, svoju kampaň môžete veľmi rýchlo prispôsobiť na mieru uživateľovi - vašemu potenciálnemu zákazníkovi. Ako môžete upraviť svoje kampane na mieru zákazníkom tak, aby boli ešte efektivnejšie?

Lukáš Bakoš


14:25 to 14:45
Značka menom „JA“
Každý z nás je značka, či si to uvedomujeme, alebo nie. Na Slovensku je hodnota osobného „brandingu“ a všetkých biznis príležitostí s ním spojených do veľkej miery podceňovaná. Zatiaľ. A to je dobrá správa pre všetkých z nás, ktorí sa zaoberáme marketingom. Osobný branding je totiž príležitosť.

Alexandra Kováčová

14:55 to 15:15
Živí ma cestovanie a môj blog
Alexandra porozpráva o tom, ako jej nespavosť pomohla splniť si najväčší sen - cestovať po svete a dokonca sa tým aj živiť. Čím ťažkým si za 4 roky musela prejsť pri návšteve 45-tich štátov na 5-tich kontinentoch a čo sa z toho všetko naučila?

Lenka Pechová

15:25 to 15:45
Ako urobiť dojem šatami alebo šaty robia človeka
Vo svojej prednáške "Šaty robia človeka" Lenka prezradí, ako urobiť perfektný "prvý dojem" a akým chybám v odievaní sa vyvarovať na pracovnom stretnutí. Pánom prezradí, aký oblek si vybrať na akú príležitosť a ženám, aká má byť sukňa dlhá a podpätky vysoké na pracovné stretnutie.
On-line
1. STRATEGICKÝ MARKETING /09:00 – 12:00 Sála 1/
Vstup do On-line
2. SEO A CONTENT MARKETING /13:00 – 16:00 Sála 1/
Vstup do On-line
3. KOMUNIKAČNÉ STRATÉGIE / 13:00 – 16:00 Sála 2 /
Vstup do On-line
4. PERSONALIZOVANÝ A PERSONÁLNY MARKETING /13:00 – 16:00 Sála 3/
Vstup do On-lineArchív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.