
Nachádzate sa tu
Program Marketing that Sells 2013
REGISTRÁCIA účastníkov - hotel Saffron


„Keď marketing „musí“ predávať.“


Novodobá poľovačka na spotrebiteľov


Čo je to „Lead Generation“ a prečo by sme sa ním mali zaoberať?
- rôzne kvality leadov (od objednávky až po meno zákazníka, ktorí sa pozrel na web)
- metódy získavania leadov na vlastných weboch (ponuka reportu, ponuka testovania, ponuka konzultácie, live chat, fórum, newsletter, zdieľanie na soc. sieťach)
- metódy získavania leadov pomocou tretích strán (porovnávanie cien, zľavové portály, call centra, pomenovanie IP adresy)
- ako leady oceňovať a ako ich nakupovať
1. Coffee break
PANELOVÁ DISKUSIA - Marketing that Sells!
Generovanie obchodných príležitostí tzv. leadov








Tvorba značky zmysluplne: obchodná sémiotika
Táto prezentácia odhalí:
- prečo je sémiotika kľúčový výskumný nástroj na prepojenie sa so zákazníkmi podvedome,
- ako meniace sa kultúrne vplyvy ovplyvňujú význam značky a prečo značky musia zostať kultúrne relevantné, aby bolo možné získať alebo udržať si podiel na trhu,


PR ÚTOK na značku/produkt – hrozba alebo príležitosť získať nových zákazníkov
2. Coffee Break
RAJO a Detské mesto povolaní - interaktívna výstava spojená so zážitkom






Shopping mall nie je len o retaile


MODERÁTOR
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.