
08.10.2013
Hotel Saffron Bratislava
12. Marketing that Sells!
Program Marketing that Sells 2013
8:00 - 8:45 REGISTRÁCIA účastníkov - hotel Saffron

„Keď marketing „musí“ predávať.“


Novodobá poľovačka na spotrebiteľov


Čo je to „Lead Generation“ a prečo by sme sa ním mali zaoberať?

10:30 - 10:55 Coffee break
PANELOVÁ DISKUSIA - Marketing that Sells!
Generovanie obchodných príležitostí tzv. leadov







Tvorba značky zmysluplne: obchodná sémiotika


PR ÚTOK na značku/produkt – hrozba alebo príležitosť získať nových zákazníkov

14:00 - 14:25 Coffee Break
RAJO a Detské mesto povolaní - interaktívna výstava spojená so zážitkom





Shopping mall nie je len o retaile


MODERÁTOR

Prednášajúci

Doskočil


Kubička


Tóth


Mikle


Porada

Kopča

Doskočil


Basunti


Píža


Šranko


Točková


Kulifajová


Barčík


Filip Doskočil

10:00 to 10:25
Čo je to „Lead Generation“ a prečo by sme sa ním mali zaoberať?
- rôzne kvality leadov (od objednávky až po meno zákazníka, ktorí sa pozrel na web)
- metódy získavania leadov na vlastných weboch (ponuka reportu, ponuka testovania, ponuka konzultácie, live chat, fórum, newsletter, zdieľanie na soc. sieťach)
- metódy získavania leadov pomocou tretích strán (porovnávanie cien, zľavové portály, call centra, pomenovanie IP adresy)
- ako leady oceňovať a ako ich nakupovať

Ing. Robert Kubička

9:00 to 9:25
„Keď marketing „musí“ predávať.“

Igor Tóth

9:30 to 9:55
Novodobá poľovačka na spotrebiteľov

Mgr. Art. Marek Mikle

11:00 to 12:00
Generovanie obchodných príležitostí tzv. leadov

Ing. Martin Porada
11:00 to 12:00
Generovanie obchodných príležitostí tzv. leadov

Mgr. Marek Kopča
11:00 to 12:00
Generovanie obchodných príležitostí tzv. leadov

Filip Doskočil

11:00 to 12:00
Generovanie obchodných príležitostí tzv. leadov

Andrea Basunti

13:00 to 13:25
Tvorba značky zmysluplne: obchodná sémiotika
Táto prezentácia odhalí:
- prečo je sémiotika kľúčový výskumný nástroj na prepojenie sa so zákazníkmi podvedome,
- ako meniace sa kultúrne vplyvy ovplyvňujú význam značky a prečo značky musia zostať kultúrne relevantné, aby bolo možné získať alebo udržať si podiel na trhu,

Mgr. Ján Píža

MODERÁTOR

Ing. Mikuláš Šranko

13:30 to 13:55
PR ÚTOK na značku/produkt – hrozba alebo príležitosť získať nových zákazníkov

Ing. Eva Točková

14:30 to 14:55
RAJO a Detské mesto povolaní - interaktívna výstava spojená so zážitkom

Ing. Marcela Kulifajová

14:30 to 14:55
RAJO a Detské mesto povolaní - interaktívna výstava spojená so zážitkom

Tomáš Barčík, MBA

15:00 to 15:30
Shopping mall nie je len o retaile
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.