
26.04.2016
Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
13. Marketing Live
PROGRAM - Marketing Live 2016
8:00 - 8:50 REGISTRÁCIA účastníkov - konferenčná časť hotela, Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
1. STRATEGICKÝ MARKETING / 09:00 – 12:00 Sála 1 /
9:00 - 9:05 Otvorenie konferencie

Case study: Stratégia a realizácia kampane pri rozmachu DHL Parcel Shopov na Slovensku

PANELOVÁ DISKUSIA: Strategický marketing a jeho úskalia






10:25 - 10:40 Coffee Break

Chcete zvýšiť ROI? Využívajte digitálne trendy


Emócie na firemnom webe - kedy vám pomôžu a kedy uškodia


5 krokov k vysoko efektívnemu email marketingu


Moderátor bloku STRATEGICKÝ marketing

12:00 - 13:00 OBED
2. KOMUNIKAČNÉ STRATÉGIE / 13:00 – 16:00 Sála 1 /

Prečo to (ne)skúsiť, a.k.a. Ako prekonávať predsudky zákazníka v online retaily

Stádovitý efekt, alebo ozajstný trend – Efektívna spolupráca s blogermi a vlogermi





Charitatívna idea podporovaná známymi osobnosťami

14:10 - 14:30 Coffee Break / NETWORKING
PANELOVÁ DISKUSIA: Krízová komunikácia značky







Vytvorte si svoju identitu a zvoľte si správny smer. Najefektívnejšie v marketingu je slovo


Moderátorka bloku KOMUNIKAČNÉ stratégie

16:15 – 17:30 Záverečné občerstvenie spojené s ochutnávkou špeciálnych vín Rieslingov z Mosely
3. PERSONALIZOVANÝ MARKETING A LOJALITA / 13:00 – 16:00 Sála 2 /

Špičkový dojem nie je náhoda!


Meno, dôvera, SEO alebo najnižšia cena? Kamenné predajne alebo internet?

Ako zmeniť zažité vnímanie značky




14:20 - 14:50 Coffee Break / NETWORKING
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako tvoriť marketingové „persóny“









Moderátor bloku PERSONALIZOVANÝ marketing a lojalita

4. ONLINE MARKETING / 13:00 – 16:00 Sála 3 /

Inovatívny e-mail marketing


WORKSHOP: Komunikačná online stratégia: Info - Email - Auto - Love

14:20 - 14:50 Coffee Break
PANELOVÁ DISKUSIA: Inbound Marketing alias neplatený marketing







Moderátorka bloku ONLINE marketing

Prednášajúci

Bubánová [SK]


Šurín


Mareček [SK]


Tabassom


Cvik


Floreková


Hřebecký


Němec


Biela


Kirš


Slovák


Dragan


Matejčíková


Březinová


Mazán


Prvá


Brašeňová


Bebjak


Cintavý [SK]


Ondrejka


Vargová


Horváth


Didák [SK]


Hlubina


Kirš


Roth


Mištíková [SK]


Adamčíková


Boťanská


Pastier


Matušek


Kuzmány


Simona Bubánová


9:30 to 10:25
PANELOVÁ DISKUSIA: Strategický marketing a jeho úskalia
Téma 1: Aké najčastejšie chyby robíme v strategickom plánovaní?
Téma 2: Čo robiť ak marketingové výsledky netešia?

Peter Šurín

9:30 to 10:25
PANELOVÁ DISKUSIA: Strategický marketing a jeho úskalia
Téma 1: Aké najčastejšie chyby robíme v strategickom plánovaní?
Téma 2: Čo robiť ak marketingové výsledky netešia?

Richard Mareček


9:30 to 10:25
PANELOVÁ DISKUSIA: Strategický marketing a jeho úskalia
Téma 1: Aké najčastejšie chyby robíme v strategickom plánovaní?
Téma 2: Čo robiť ak marketingové výsledky netešia?

Rezo Tabassom

15:35 to 15:55
Vytvorte si svoju identitu a zvoľte si správny smer. Najefektívnejšie v marketingu je slovo

Pavol Cvik

13:05 to 13:25
Špičkový dojem nie je náhoda!
Ako sa citíte dnes? Ako vyzeráte dnes? Aký máte pocit? Základný manuál stylingu, čo vedieť a na čo si dať pozor aby ste zaujali aj Vy!

Monika Floreková

14:55 to 15:50
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako tvoriť marketingové „persóny“
Téma 1: Prínos vytvárania príbehov marketingových person
Téma 2: Praktické skúseností a odporúčania

Roman Hřebecký

14:55 to 15:50
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako tvoriť marketingové „persóny“
Téma 1: Prínos vytvárania príbehov marketingových person
Téma 2: Praktické skúseností a odporúčania

Robert Němec

14:55 to 15:50
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako tvoriť marketingové „persóny“
Téma 1: Prínos vytvárania príbehov marketingových person
Téma 2: Praktické skúseností a odporúčania

Kristína Biela

14:55 to 15:50
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako tvoriť marketingové „persóny“
Téma 1: Prínos vytvárania príbehov marketingových person
Téma 2: Praktické skúseností a odporúčania

David Kirš

13:30 to 14:15
WORKSHOP: Komunikačná online stratégia: Info - Email - Auto - Love
Vďaka komunikačnej a predajnej stratégii, ktorú používa David posledných 5 rokov sa im podarilo vybudovať niekoľko miliónových značiek za sebou. Ide o prepojenie viacerých marketingových techník do jednej. Na workshope pod jeho vedením sa naučíte ako využiť techniky na maximum a byť ešte úspešnejší.

Róbert Slovák

14:35 to 15:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Krízová komunikácia značky
Téma 1: Ako zvrátiť krízu v prospech značky a ťažiť z toho
Téma 2: Ako sa „vysporiadať“ s hejtermi

Michal Dragan

14:35 to 15:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Krízová komunikácia značky
Téma 1: Ako zvrátiť krízu v prospech značky a ťažiť z toho
Téma 2: Ako sa „vysporiadať“ s hejtermi

Daša Matejčíková

14:35 to 15:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Krízová komunikácia značky
Téma 1: Ako zvrátiť krízu v prospech značky a ťažiť z toho
Téma 2: Ako sa „vysporiadať“ s hejtermi

Anna Březinová

14:55 to 15:50
PANELOVÁ DISKUSIA: Inbound Marketing alias neplatený marketing
Téma 1: Je to skutočne tak? Existuje marketing „zadarmo“?
Téma 2: Content marketing a sociálne siete (Facebook, Instagram,..)
Téma 3: Význam hashtagu a jeho prepojenie na content

Jakub Mazán

14:55 to 15:50
PANELOVÁ DISKUSIA: Inbound Marketing alias neplatený marketing
Téma 1: Je to skutočne tak? Existuje marketing „zadarmo“?
Téma 2: Content marketing a sociálne siete (Facebook, Instagram,..)
Téma 3: Význam hashtagu a jeho prepojenie na content

Lucia Prvá

14:55 to 15:50
PANELOVÁ DISKUSIA: Inbound Marketing alias neplatený marketing
Téma 1: Je to skutočne tak? Existuje marketing „zadarmo“?
Téma 2: Content marketing a sociálne siete (Facebook, Instagram,..)
Téma 3: Význam hashtagu a jeho prepojenie na content

Katarína Brašeňová

13:55 to 14:05
Charitatívna idea podporovaná známymi osobnosťami

Richard Bebjak

9:05 to 9:25
Case study: Stratégia a realizácia kampane pri rozmachu DHL Parcel Shopov na Slovensku
Keď prichádzate s novou službou na trh, je dôležité, aby sa ju vaši zákazníci naučili používať v čo najrýchlejšom čase. Práve to môžete dosiahnuť efektívnou kampaňou. O skúsenosti ako nastaviť stratégiu a zvoliť čo najvhodnejšiu realizáciu kampane sa dozviete v tejto prednáške.

Stanislav Cintavý


Moderátor bloku STRATEGICKÝ marketing

Jana Ondrejka

Moderátorka bloku KOMUNIKAČNÉ stratégie

Natália Vargová

Moderátorka bloku ONLINE marketing

Tomáš Horváth

Moderátor bloku PERSONALIZOVANÝ marketing a lojalita

Marek Didák


10:45 to 11:05
Chcete zvýšiť ROI? Využívajte digitálne trendy
Ako využiť najnovšie reklamné formáty na zlepšenie výsledkov kampaní a zvýšenie zisku sa dozviete v Marekovej prednáške.

Palo Hlubina

11:10 to 11:30
Emócie na firemnom webe - kedy vám pomôžu a kedy uškodia
Ako môže spoznanie emócií pomôcť vášmu biznisu? Prečo sa emóciám netreba vyhýbať ani na firemnom webe, ani v biznisovej komunikácii? Ako zistíte, čo je už priveľa? Ako vytvoríte emocionálny lep v content marketingu, aby ste zaujali klientov a váš obsah boli ochotní zdieľať ďalej?

David Kirš

11:35 to 11:55
5 krokov k vysoko efektívnemu email marketingu
Email marketing je v skutočnosti úplne niečo iné, ako si myslí väčšina marketérov. 70% Davidových klientov emaily sleduje a teší sa na ne, 15% z nich číta každý email. David vo svojej prednáške ukáže 5 oblastí, ktoré majú zásadný vplyv na úspech email komunikácie a ovplyvňujú následný predaj.

Zora Roth

13:05 to 13:25
Prečo to (ne)skúsiť, a.k.a. Ako prekonávať predsudky zákazníka v online retaily
Retail je segmentom kde najväčšou prekážkou sú predsudky zákazníka objednávať si tovar, ktorý si nevie chytiť a vyskúšať. Hybridný model, s ktorým si ZOOT získava stále viac zákazníkov je ukážkou vyplnenia miesta na trhu, ako aj výzvou k prekonaniu predsudkov v online nakupovaní.

Simona Mištíková


13:30 to 13:50
Stádovitý efekt, alebo ozajstný trend – Efektívna spolupráca s blogermi a vlogermi
Intuícia hovorí, týmto smerom treba isť, aby nám neušiel vlak. Racio zase nechápe, kto má toľko času, že sleduje a číta blogy. Pri plánovaní marketingového rozpočtu nastáva otázka – čo to prinesie? Odpovede na tieto a ďalšie otázky nájdete v prezentácii týchto dvoch neodolateľných dám.

Linda Adamčíková

13:30 to 13:50
Stádovitý efekt, alebo ozajstný trend – Efektívna spolupráca s blogermi a vlogermi
Intuícia hovorí, týmto smerom treba isť, aby nám neušiel vlak. Racio zase nechápe, kto má toľko času, že sleduje a číta blogy. Pri plánovaní marketingového rozpočtu nastáva otázka – čo to prinesie? Odpovede na tieto a ďalšie otázky nájdete v prezentácii týchto dvoch neodolateľných dám.

Mária Boťanská

13:30 to 13:50
Meno, dôvera, SEO alebo najnižšia cena? Kamenné predajne alebo internet?
Aký vzťah majú Slováci k nakupovaniu, k značkám, cenám a najmä nákupom na internete? Kto sú dominantní kupujúci na internete, ako pri nákupe na internete rozmýšľajú? Ktoré kategórie nakupujú na internete najčastejšie? Aké média čítajú a počúvajú? Výsledky z reprezentatívnej vzorky 1460 respondentov.

Michal Pastier

13:55 to 14:15
Ako zmeniť zažité vnímanie značky
Od autora kampane Fofola sa dozviete ďalšie príklady klasických značiek, ktoré dokázali reštartovať svoju komunikáciu a byť znovu milované. Nebude chýbať ani Popradská káva a jej vtipkovanie na účet hipsterov.

Viliam Matušek

13:55 to 14:15
Ako zmeniť zažité vnímanie značky
Od autora kampane Fofola sa dozviete ďalšie príklady klasických značiek, ktoré dokázali reštartovať svoju komunikáciu a byť znovu milované. Nebude chýbať ani Popradská káva a jej vtipkovanie na účet hipsterov.

Zdeno Kuzmány

13:05 to 13:25
Inovatívny e-mail marketing
Zdeno prezradí ako premýšľajú nad marketingom v Tuli, ako pracujú s e-mail marketingom, aké nástroje využívajú a ako so super malým tímom riešia výzvy v boji za pohodlné sedenie. Sadnete si?
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.