
24.09.2014
Hotel Saffron Bratislava
13. Marketing that Sells!
Cena on-line prenosu: 159,- EUR bez 20% DPH (190,80 EUR vrátane DPH)<br />
Táto forma účasti vám umožní pozrieť si prezentácie či zapojiť sa do diskusie, akoby ste skutočne boli v konferenčnej miestnosti. Položte prednášajúcim otázky, na ktoré dostanete odpovede, stiahnite si materiály..., a to z miesta, ktoré je pohodlné pre vás.
PROGRAM - Marketing that sells! 2014
8:00 - 8:30 REGISTRÁCIA účastníkov - hotel Saffron

Case study: Máte len jedného šéfa "zákazníka"


58.000 bannerov presne podľa gusta každého užívateľa: Personifikácia a automatizácia - predaj zaručený


Case study: Ako zladiť SEO, content marketing a komunikáciu na sociálnych sieťach pomocou tvorby Person


Case study: Ako udržať pozornosť tínedžera na 10 min a otvoriť tisícky nových účtov

1. PANELOVÁ DISKUSIA : Personalizovaný marketing naprieč rôznymi kanálmi v online








10:50 - 11:05 Coffee break

Mobilné aplikácie v kamennej prevádzke


Ako si vyrábame ďalších dobrých zákazníkov cez online kanály.

12:00 - 13:00 Obed
2. PANELOVÁ DISKUSIA: Lojalita zákazníkov











Kupónový marketing ako významný zdroj získavania nových zákazníkov.

14:25 - 14:35 Coffee break

Komplet zmena stratégie komunikácie


Predaj ako služba zákazníkovi


Ako spraviť event - festival ziskový a čo to prinesie sponzorom a partnerom


Tlač v dnešnom komunikačnom mixe


Budovanie brandu online obchodu


Moderátor

Prednášajúci

Slivka


Švec


Huraj


Jurkovič


Balog


Andráš


Cintula


Šulik


Móži


Pavlata


Zachar


Mištíková [SK]


Andráš


Cintula


Šulik


Móži


Kravjarová


Farská Striežencová


Lauko


Krausová


Cintavý [SK]


Holčík


Mário Slivka

13:05 to 13:55
2. PANELOVÁ DISKUSIA: Lojalita zákazníkov
Téma 1: Vzájomný vzťah medzi značkou a vernosťou zákazníka
Téma 2: Vernostné karty, programy atď.

Radoslav Švec

13:05 to 13:55
2. PANELOVÁ DISKUSIA: Lojalita zákazníkov
Téma 1: Vzájomný vzťah medzi značkou a vernosťou zákazníka
Téma 2: Vernostné karty, programy atď.

Emil Huraj

13:05 to 13:55
2. PANELOVÁ DISKUSIA: Lojalita zákazníkov
Téma 1: Vzájomný vzťah medzi značkou a vernosťou zákazníka
Téma 2: Vernostné karty, programy atď.

Radovan Jurkovič

13:05 to 13:55
2. PANELOVÁ DISKUSIA: Lojalita zákazníkov
Téma 1: Vzájomný vzťah medzi značkou a vernosťou zákazníka
Téma 2: Vernostné karty, programy atď.

Katarína Balog

13:05 to 13:55
2. PANELOVÁ DISKUSIA: Lojalita zákazníkov
Téma 1: Vzájomný vzťah medzi značkou a vernosťou zákazníka
Téma 2: Vernostné karty, programy atď.

Peter Andráš

10:20 to 10:50
1. PANELOVÁ DISKUSIA : Personalizovaný marketing naprieč rôznymi kanálmi v online

Vlado Cintula

10:20 to 10:50
1. PANELOVÁ DISKUSIA : Personalizovaný marketing naprieč rôznymi kanálmi v online

Marek Šulik

10:20 to 10:50
1. PANELOVÁ DISKUSIA : Personalizovaný marketing naprieč rôznymi kanálmi v online

Alexander Móži

10:20 to 10:50
1. PANELOVÁ DISKUSIA : Personalizovaný marketing naprieč rôznymi kanálmi v online

Libor Pavlata

15:30 to 15:50
Ako spraviť event - festival ziskový a čo to prinesie sponzorom a partnerom

Martin Zachar

16:20 to 16:40
Budovanie brandu online obchodu
Začiatky a genéza značky OLIVIA shoes. Chyby, ktoré sme spravili a je lepšie sa im vyhnúť. Rozširovanie brandu do zahraničia. Brand online obchodu vs. kamenné obchody.

Simona Mištíková


Moderátor

Peter Andráš

9:00 to 9:15
Case study: Máte len jedného šéfa "zákazníka"

Vlado Cintula

9:20 to 9:35
58.000 bannerov presne podľa gusta každého užívateľa: Personifikácia a automatizácia - predaj zaručený

Marek Šulik

9:40 to 9:55
Case study: Ako zladiť SEO, content marketing a komunikáciu na sociálnych sieťach pomocou tvorby Person

Alexander Móži

10:00 to 10:15
Case study: Ako udržať pozornosť tínedžera na 10 min a otvoriť tisícky nových účtov

Janka Kravjarová

11:10 to 11:30
Mobilné aplikácie v kamennej prevádzke
Krátke case studies o pivných mobilných aplikáciách Buď parťák a Spoznaj svoj Pilsner– ako sa nám podarilo čarovať so zákazníkmi priamo v baroch.

Lea Farská Striežencová

11:35 to 11:55
Ako si vyrábame ďalších dobrých zákazníkov cez online kanály.
Časy sa menia. Ako sme naštartovali nový spôsob komunikácie so zákazníkom, ktorý je lacnejší a efektívnejší ako tradičný prístup.

Henrich Lauko

14:00 to 14:20
Kupónový marketing ako významný zdroj získavania nových zákazníkov.
Pohľad na to, ako realizovať úspešné kampane formou kupónového marketingu.

Miroslava Krausová

14:40 to 15:00
Komplet zmena stratégie komunikácie
Prehľad o tom, ako do usadenej spoločnosti priniesť "rock'n rollovú" revolúciu a vybudovať fungujúcu a úspešnú spoločnosť.

Stanislav Cintavý


15:05 to 15:25
Predaj ako služba zákazníkovi
Súčasným trendom nie je predaj zákazníkovi, ale predaj pre zákazníka. Dokonalo dotiahnutý upselling a cross-selling poteší predajňu, ale je druhoradý a pre ostrieľaného zákazníka prekuknuteľný. Náročného zákazníka však dokáže uspokojiť nadstavba v podobe vhodnej služby.

Mgr. Ján Holčík

15:55 to 16:15
Tlač v dnešnom komunikačnom mixe
Aktuálne trendy prepojenia online a offline komunikácie. Tlačoviny ako nástroj zvýšenia efektivity elektronických médií - ako na to.
On-line
Cena on-line prenosu: 159,- EUR bez 20% DPH (190,80 EUR vrátane DPH)<br />
Táto forma účasti vám umožní pozrieť si prezentácie či zapojiť sa do diskusie, akoby ste skutočne boli v konferenčnej miestnosti. Položte prednášajúcim otázky, na ktoré dostanete odpovede, stiahnite si materiály..., a to z miesta, ktoré je pohodlné pre vás.
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.