
27.04.2017
Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
14. Marketing Live
PROGRAM - Marketing Live 2017
8:00 - 8:50 REGISTRÁCIA účastníkov - konferenčná časť hotela, Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
1. Blok: Strategický marketing / 09:00 – 12:30 v sále č. 1
9:00 - 9:05 Otvorenie konferencie

STAND UP o reklame a marketingu s Gabom Žifčákom


Dokáže content marketing zvyšovať aj predaje? Samozrejme, ak sa robí strategicky.


Ako zvýšiť ROI marketing vďaka data-driven atribúcii


Aktívne zapájanie spotrebiteľov do procesu formovania produktov a značky s cieľom motivovať ľudí k sebarealizácii

10:40 - 11:00 Coffee Break
PANELOVÁ DISKUSIA: Využitie Big Data v marketingu









Spojenie CRM a digitálnych dát – čo sa dá vyčítať z jedného facebookového like?


Moderátor bloku STRATEGICKÝ marketing

12:30 - 13:30 OBED
2. Blok: Online marketing / 13:30 – 15:50 v sále č. 1

Svedkovia Liehovovi - ako robiť viral marketing s vierou


E-mail marketing je mŕtvy, nech žije e-mail marketing!

14:25 - 14:45 Coffee Break

Sila influencerov – V dobrom aj v zlom?


Zlyhanie tichých firiem bez direct marketingovej stratégie


Moderátorka bloku ONLINE marketing

3. Blok: Komunikačné stratégie / 13:30 – 15:35 v sále č. 2

Marketing v športe už dávno nie je o vešaní log na športoviskách


Ako sa starať o imidž štátnej organizácie?

14:25 - 14:45 Coffee Break
PANELOVÁ DISKUSIA: Autentickosť a uveriteľnosť v komunikácii







Moderátor bloku KOMUNIKAČNÉ stratégie

4. Blok: Personalizovaný marketing a lojalita / 13:30 – 15:15 v sále č. 3
13:35 - 13:55 Priestor na networking

Niektorí zákazníci už nechcú nakupovať. Čo teda chcú?


Ako dlhodobo budovať úspešný brand v každom odvetví?


Personifikujúca bublina (a ako ju opraviť) / prednáška bude v angličtine


Moderátorka bloku PERSONALIZOVANÝ marketing a lojalita

15:40 - 15:50 Ukončenie odborného programu a TOMBOLA v sále č. 1
Prednášajúci

Žifčák


Molnár


Vítek


Esser


Zajac


Kolesárová


Machová


Stehlíková [SK]


Pacovský


Vavrovič


Šíma


Anguš


Janecký


Žifčák


Fišerová


Hrachovec


Krajniak [SK]


Rabina [SK]


Vojtíšek


Adamka


de Maagt [Belgicko]


Varga [SK]


Ondrejka [SK]


Mištíková [SK]


Mazán


Gabo Žifčák

9:05 to 9:20
STAND UP o reklame a marketingu s Gabom Žifčákom

Anton Molnár

11:05 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Využitie Big Data v marketingu

Filip Vítek

11:05 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Využitie Big Data v marketingu

Miroslav Esser

11:05 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Využitie Big Data v marketingu

Pavol Zajac

11:05 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Využitie Big Data v marketingu

Ľudmila Kolesárová

14:50 to 15:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Autentickosť a uveriteľnosť v komunikácii

Zuzana Machová

14:50 to 15:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Autentickosť a uveriteľnosť v komunikácii

Monika Stehlíková


14:50 to 15:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Autentickosť a uveriteľnosť v komunikácii

Ivo Pacovský

14:50 to 15:10
Sila influencerov – V dobrom aj v zlom?
Značka, ktorá i vďaka sociálnym sieťam zažila raketový vzostup. Akú úlohu v nej zohrali sami influenceri? Ako ovplyvňujú a pomáhajú budovaniu značky a samotnému priamemu dopadu na predaj?
Nie je skupina Influencers, len nafúknutá bublina? Čo očakávať – v dobrom i zlom na večné časy?

Patrik Vavrovič

9:25 to 9:45
Dokáže content marketing zvyšovať aj predaje? Samozrejme, ak sa robí strategicky.
Content marketing pracuje s nekomerčným obsahom. Tento obsah však nie je tvorený náhodne. Tvorbe hodnotného a užitočného obsahu predchádza analýza odvetvia a správania spotrebiteľov. Ak sa premietne do správne nastavenej dlhodobej stratégie, prejaví sa to pozitívne na návštevnosti webu i predaja.

Pavel Šíma

9:50 to 10:10
Ako zvýšiť ROI marketing vďaka data-driven atribúcii
Rôzne atribučné modely dávajú až o 80% odlišnú odpoveď na otázku, čo vám jednotlivé marketingové kanály prinášajú. Marketéri tak vyhadzujú milióny zo svojich rozpočtov. Atribučný problém vyriešili už pred 50 rokmi futbaloví tréneri. Použite ich metódu a odomknite si novú cestu ku zvýšeniu ROI.

Ján Anguš

10:15 to 10:35
Aktívne zapájanie spotrebiteľov do procesu formovania produktov a značky s cieľom motivovať ľudí k sebarealizácii
Ako vytvoriť so zákazníkom dlhodobý vzťah na základe vzájomnej komunikácie? Involvovať zákazníkov do firemných procesov a vytvoriť z nich súčasť firmy. Rozvíjať prostredie, v ktorom podnikáte, čím zvýšite kúpyschopnosť či budovať hodnotovú zodpovednosť podnikateľov voči prostrediu, kde podnikajú.

Milan Janecký

12:05 to 12:25
Spojenie CRM a digitálnych dát – čo sa dá vyčítať z jedného facebookového like?
Dozviete sa, čo všetko môžete v dnešnej dobe zistiť o vašich zákazníkoch z rôznych dátových zdrojov. Ako tieto dáta spojiť a použiť na lepšie spoznanie vašich zákazníkov, ale aj ako ich použiť v komunikácii. Súčasťou tejto prednášky budú aj dve case study.

Gabo Žifčák

13:35 to 13:55
Svedkovia Liehovovi - ako robiť viral marketing s vierou
Svedkovia Liehovovi behom 3 mesiacov dopili česko - slovenský internet. Vytvárajú jedno virálne video za druhým a každé ponúka priestor na promo rôznych produktov – a nielen alkoholických. Príďte sa naučiť, ako robiť marketing s humorom a hlavne vierou.

Kateřina Fišerová

14:00 to 14:20
E-mail marketing je mŕtvy, nech žije e-mail marketing!
Slovenské firmy kričia, že im nefunguje, jeho čas už skončil. Opak je ale pravdou. Pre veľa spoločností je stabilným nástrojom pre pravidelný prísun nových zákazníkov a opakovaný predaj. Katka Vás prevedie mini-auditom e-mail marketingu. Ukáže ako získať strategickým e-mailingom 2x viac zákazníkov.

Radek Hrachovec

15:15 to 15:35
Zlyhanie tichých firiem bez direct marketingovej stratégie
Priama komunikácia je najefektívnejší nástroj marketingu hneď po „Word of Mouth“. Dokáže priniesť až 10% extra tržieb, a v dobe dát vie byť relevantná a šitá na mieru. Niektoré firmy však buď nekomunikujú so zákazníkmi alebo priamu komunikáciu považujú za "apendix" marketingu a zahlcujú ich spamom.

Roman Krajniak


13:35 to 13:55
Marketing v športe už dávno nie je o vešaní log na športoviskách

Daniel Rabina


14:00 to 14:20
Ako sa starať o imidž štátnej organizácie?
SND sa v posledných rokoch snaží v očiach verejnosti definovať ako priateľská a otvorená inštitúcia. Ako sa mu darí v tejto náročnej úlohe? V čom spočívajú výhody a limity vychádzajúce zo statusu tzv. erbovej inštitúcie slovenskej kultúry? Aké komunikačné výzvy sú pred jednou z najstarších značiek?

Oleg Vojtíšek

14:00 to 14:20
Niektorí zákazníci už nechcú nakupovať. Čo teda chcú?
My v Alze skúšame elektroniku prenajímať. Niektorí si ťukajú na čelo, že veď „ten iPhone nikdy nebude môj!“. Iní sú naopak radi, že sa po roku nemusia zbavovať šmejdov. Niektorí oceňujú veľmi pohodlnú prémiovú službu, iní to berú ako náhradu splátok.

Martin Adamka

14:25 to 14:45
Ako dlhodobo budovať úspešný brand v každom odvetví?
Viete ako vybudovať úspešný brand vo vašom biznise? Čo konkrétne sledovať pri budovaní vašej značky? Aká je filozofia silných značiek vo svete? Je jedno aká veľká je vaša firma. Dokonca aj malá firma sa môže stať silnou značkou.

Polle de Maagt


14:50 to 15:10
Personifikujúca bublina (a ako ju opraviť) / prednáška bude v angličtine
Všetky spoločnosti hovoria o lojalite a personalizácii. Niektorí vedia prekvapovať svojich zákazníkov neustále. Avšak rozumieme skutočne našim zákazníkom, alebo predstierame, že im rozumieme? Polle hľadá nepríjemné pravdy, je čestný a nesnaží sa neprikrášľovať svoje úspechy či neúspechy.

Tomáš Varga


Moderátor bloku STRATEGICKÝ marketing

Jana Ondrejka


Moderátorka bloku ONLINE marketing

Simona Mištíková


Moderátorka bloku PERSONALIZOVANÝ marketing a lojalita

Jakub Mazán

Moderátor bloku KOMUNIKAČNÉ stratégie
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.