
07.10.2015
DoubleTree by Hilton Bratislava
14. Marketing that Sells
ON-line prenos: Táto forma účasti vám umožní pozrieť si prezentácie či panelové diskusie z hlavnej prednáškovej miestnosti akoby ste skutočne boli v konferenčnej miestnosti, a to z miesta, ktoré je pohodlné pre vás (hlavná prednášková miestnosť je v programe uvedená ako Sála č. 1). V prípade neočakávaných technických problémov budú k dispozícii všetky nahrávky zmeškaných prezentácii a diskusií v archíve.
PROGRAM - Marketing that sells 2015
8:00 - 8:40 REGISTRÁCIA účastníkov - hotel DoubleTree by Hilton Bratislava
09:00 – 12:00 EFEKTÍVNOSŤ v MARKETingu / Sála č. 1
Panelová diskusia: Vyhodnocovanie predaja









Vytvorenie nových biznis modelov z online aktivít značky

10:25 - 10:40 Coffee Break

Zapojenie zákazníkov do vývoja produktov. Prečo a ako? /prednáška v ANJ/


Ako merať offline efekty online kampaní


Ako má vyzerať značka 21. storočia?


Moderátorka bloku č. 1

12:00 - 13:00 Obed
13:00 – 16:00 BRANDing a LOJALITA / Sála č. 1

Content Marketing - Ako si vytvoriť loajálne publikum /prednáška v ANJ/

Efektívny model spojenia/spolupráca značky a známej tváre - case study LINDEX




13:55 - 14:25 NETWORKING / Coffee Break

Case study: Lasvit - Budovanie luxusnej značky

Case study: Ako Milka dokázala, že Slováci (a Česi) sa radi podelia aj o "Posledný kúsok"





Case study: Vstup značky MOL na český trh čerpacích staníc


Moderátor bloku č. 2

13:00 – 16:00 BUSINESS TO CUSTOMER marketing / Sála č. 2

Za všetkým hľadaj ženu…, alebo ako ju zaujať marketingom?


Ako pracovať s cieľovou skupinou 50+

13:55 - 14:25 Coffee Break

Event Marketing - promo a predaj produktu na evente


Ako môže slovenská značka preraziť na japonskom trhu


Blockbuster. Komunikačná platforma, ktorá publikum vtiahne do deja


Moderátor bloku č. 3

13:00 – 16:00 BUSINESS TO BUSINESS marketing / Sála č. 3
13:05 - 14:25 NETWORKING / Coffee Break

Na konci je stále "ČLOVEK"


Ako používať benefity k udržaniu si firemných zákazníkov


Moderátor bloku č. 4

15:50 - 17:30 Tombola a záverečné občerstvenie
Prednášajúci

Andrejco


Trubač


Gelačik


Liška [SK]


Mištíková [SK]


Slovák


Cintavý [SK]


Lacko [SK]


Hoschek


Lichter


Laurenčík


Čech [SK]


Glad


Hrušovská


Farkašová


Kremser


Švaňa


Mazúr


Špůrek


Mittmann


Krejčíková


Srnánková


Jakubis


Silošová


Kohl


Bebjak


Michal Andrejco

9:00 to 9:55
Panelová diskusia: Vyhodnocovanie predaja
Téma 1: Dopad reklamných kampaní v číslach
Téma 2: Jednorazový fanúšik kampane vz. lojálny fanúšik značky
Téma 3: Sledovanie efektívnych a neefektívnych predajných aktivít

Róbert Trubač

9:00 to 9:55
Panelová diskusia: Vyhodnocovanie predaja
Téma 1: Dopad reklamných kampaní v číslach
Téma 2: Jednorazový fanúšik kampane vz. lojálny fanúšik značky
Téma 3: Sledovanie efektívnych a neefektívnych predajných aktivít

Filip Gelačik

9:00 to 9:55
Panelová diskusia: Vyhodnocovanie predaja
Téma 1: Dopad reklamných kampaní v číslach
Téma 2: Jednorazový fanúšik kampane vz. lojálny fanúšik značky
Téma 3: Sledovanie efektívnych a neefektívnych predajných aktivít

Tomáš Liška, MBA MRICS


9:00 to 9:55
Panelová diskusia: Vyhodnocovanie predaja
Téma 1: Dopad reklamných kampaní v číslach
Téma 2: Jednorazový fanúšik kampane vz. lojálny fanúšik značky
Téma 3: Sledovanie efektívnych a neefektívnych predajných aktivít

Simona Mištíková


11:50 to 11:55
Moderátorka bloku č. 1

Róbert Slovák

Moderátor bloku č. 2

Stanislav Cintavý


Moderátor bloku č. 3

Mgr. Stanislav Lacko


15:45 to 15:50
Moderátor bloku č. 4

Zdenko Hoschek

10:00 to 10:20
Vytvorenie nových biznis modelov z online aktivít značky
Ako sa presadiť na čoraz saturovanejšom trhu? Ako hľadať nový produkt pre existujúcich klientov s rovnakými potrebami? Case studies novovzniknutých projektov rodiny Creative Web, Hotelio.sk, Bookio.sk a Camarero, s rovnakými východiskami, no rôznymi osudmi nájdete v prednáške Zdenka.

Tamás Lichter

10:45 to 11:05
Zapojenie zákazníkov do vývoja produktov. Prečo a ako? /prednáška v ANJ/
Spoločnosti sa zameriavajú na zákazníkov počas celého ich života. Značky tvrdia, že sú orientované proklientsky, ale málo zákazníkov súhlasí. Byť "proklientsky" je naďalej silnou konkurenčnou výhodou. Technológie ovplyvňujú naše správanie. Marketing by mal hlavne zlepšovať služby so zákazníkmi.

Ján Laurenčík

11:10 to 11:30
Ako merať offline efekty online kampaní
Čím viac vášho biznisu prebieha offline, tým dôležitejšie je vedieť offline predaj prepojiť s vašimi online aktivitami. Ján vo svojej prednáške ukáže, ako zmerať čo sa zdanlivo zmerať nedá!

Jakub Čech


11:35 to 11:55
Ako má vyzerať značka 21. storočia?
Značka, to už nie je len pekné logo a komunikácia založená na kvantite. Dnešní zákazníci očakávajú niečo úplne iné. Odpoveď na otázku "Ako má vyzerať značka 21. storočia" nájdete v skvelej a inšpiratívnej prednáške Jakuba Čecha.

Björn Owen Glad

13:05 to 13:25
Content Marketing - Ako si vytvoriť loajálne publikum /prednáška v ANJ/
Ako vytvoriť verné publikum a zväčšovať váš biznis zverejňovaním relevantného a zaujímavého obsahu postavenom na pevných základoch počas dlhšieho obdobia? V prednáške sa taktiež dozviete: Aký obsah používa jedna z najväčších svetových značiek, a to v každej časti predajného lievika.

Jana Hrušovská

13:30 to 13:50
Efektívny model spojenia/spolupráca značky a známej tváre - case study LINDEX
Lindex spolupracuje s viacerými svetovými tvárami ako napríklad Kate Hudson, Penelope Cruz, Gwyneth Paltrow. Cieľom projektu je poukázať na efektivitu spolupráce na danom trhu s lokálne známou tvárou. Aká je spolupráca s Kristínou Farkašovou, ktorá sa stala tvárou Lindexu na Slovensku?

Kristína Farkašová

13:30 to 13:50
Efektívny model spojenia/spolupráca značky a známej tváre - case study LINDEX
Lindex spolupracuje s viacerými svetovými tvárami ako napríklad Kate Hudson, Penelope Cruz, Gwyneth Paltrow. Cieľom projektu je poukázať na efektivitu spolupráce na danom trhu s lokálne známou tvárou. Aká je spolupráca s Kristínou Farkašovou, ktorá sa stala tvárou Lindexu na Slovensku?

Luděk Kremser

14:30 to 14:50
Case study: Lasvit - Budovanie luxusnej značky
Firma Lasvit vznikla pred necelými 8 rokmi pričom jej unikátne inštalácie zo skla nájdeme v stovkách luxusných hotelov, rezidenciách a na verejných priestoroch po celom svete. Lasvit elegantne spája tradičné české sklárske umenie a pretvára sklo do dychvyrážajúcich zážitkov plných svetla a dizajnu.

Filip Švaňa

14:55 to 15:15
Case study: Ako Milka dokázala, že Slováci (a Česi) sa radi podelia aj o "Posledný kúsok"
Ako triatlonistka Veronika Otrubová prebehla 650 kilometrov naprieč Slovenskom s posledným kúskom čokolády pre svoje tri ženy (mama, sestra, neterka), aby dokázala, že Slováci sa radi delia.

Artem Mazúr

14:55 to 15:15
Case study: Ako Milka dokázala, že Slováci (a Česi) sa radi podelia aj o "Posledný kúsok"
Ako triatlonistka Veronika Otrubová prebehla 650 kilometrov naprieč Slovenskom s posledným kúskom čokolády pre svoje tri ženy (mama, sestra, neterka), aby dokázala, že Slováci sa radi delia.

Radim Špůrek

15:20 to 15:40
Case study: Vstup značky MOL na český trh čerpacích staníc
Vstup značky na český trh, neumožnil masovú podporu značky v médiách z dôvodu nízkej penetrácie značky na trh. Ako prekonať aktivity konkurenčných sietí čerpacích staníc? O unikátnom zadaní procesu, jeho prebiehajúcej implementácii, ktorá si vyžaduje komplexnosť, adaptabilitu procesu a komunikáciu.

Jana Mittmann

13:05 to 13:25
Za všetkým hľadaj ženu…, alebo ako ju zaujať marketingom?
Čo funguje na ženu ako zákazníčku? Ako sa mení vzhľadom na vek, jej potreby či nákupné pohnútky. Case studies reálnych skúseností s produktami pre ženy rôzneho veku, od antikoncepcie, cez plánovanie rodiny s Inofolicom a Folandrolom, tehotenstvo s LadeeVitou až po intímne zdravie s Lactofeel-om.

Katarína Krejčíková

13:30 to 13:50
Ako pracovať s cieľovou skupinou 50+
Senior - zákazník budúcnosti. V tejto prednáške zistíte aké špecifiká má komunikácia so staršou generáciu a aké sú výhody osobného prístupu k zákazníkom.

Zuzana Srnánková

14:30 to 14:50
Event Marketing - promo a predaj produktu na evente
Zuzana sa vo svojej prednáške zameria na konkrétne témy:
- Branding a výber eventov
- Ako dostať “UFO” do (nielen) slovenských domácností
- Porovnanie Event marketingu s ostatnými formami marketingu
- Prepojenie s ostatnými marketingovými aktivitami

Marián Jakubis

14:55 to 15:15
Ako môže slovenská značka preraziť na japonskom trhu
Napriek recesii patrí Japonsko stále k najzaujímavejším trhom sveta. Preniknúť sem nie je len otázka profitu, znamená prestíž, dôveru, výzvu, ktorá spoločnosť posúva pred ostatných konkurentov. Marián obetoval svoj kariérny život vybudovaniu slovenskej značky v Ázii a ukázal, že nič nie je nemožné.

Simona Silošová

15:20 to 15:40
Blockbuster. Komunikačná platforma, ktorá publikum vtiahne do deja
Prečo by sme mali v komunikácii vytvárať vlastné afinitné platformy? Aké sú ingrediencie ich úspechu? Dôležitou súčasťou sú aj influenceri. V tejto prednáške nájdete i ukážky kreatívnych riešení.

Branislav Kohl

14:30 to 14:50
Na konci je stále "ČLOVEK"
V tejto prednáške uvidíte úspešné projekty spoločnosti IBM v Čechách a na Slovensku z oblasti B2B komunikácie.

Richard Bebjak

14:55 to 15:15
Ako používať benefity k udržaniu si firemných zákazníkov
Keď firemní zákazníci potrebujú viac ako len služby, vašou výhodou pred konkurenciou sa stanú benefity. Ako ich zvoliť a pracovať s nimi, vám zo svojich skúseností prezradí marketing & sales manažér DHL Parcel Slovensko.
On-line
ON-line prenos: Táto forma účasti vám umožní pozrieť si prezentácie či panelové diskusie z hlavnej prednáškovej miestnosti akoby ste skutočne boli v konferenčnej miestnosti, a to z miesta, ktoré je pohodlné pre vás (hlavná prednášková miestnosť je v programe uvedená ako Sála č. 1). V prípade neočakávaných technických problémov budú k dispozícii všetky nahrávky zmeškaných prezentácii a diskusií v archíve.
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.