
26.04.2018
Hotel TATRA Bratislava
15. Marketing Live
ČASOVÝ HARMONOGRAM - Marketing Live 2018
8:00 - 8:45 REGISTRÁCIA účastníkov - kongresové priestory, Hotel Tatra **** Bratislava
1. Blok: Strategický marketing | 09:00 – 12:30 v sále č. 1
9:00 - 9:05 Otvorenie konferencie

Maloobchod: Inovatívne riešenia založené na zlepšení nákupných skúseností

Pozrime sa na náš svet dnes a zajtra „Fast Forward“. Zbližovanie technológií a ľudí




Case study: Čo merať v marketingu? Aké miery majú význam a aké nie?




10:45 - 11:00 Coffee Break

Ako robiť biznis na Instagrame

PANELOVÁ DISKUSIA: Krátkodobosť v marketingu













Moderátorka bloku STRATEGICKÝ marketing

12:30 – 13:30 OBED - Reštaurácia
2. Blok: Sociálne médiá a Influencer marketing | 13:30 – 16:10 v sále č. 2
Influenceri a Dáta: Priatelia alebo Ne/priatelia?





…………………………

14:35 - 14:50 Coffee Break

Dá sa robiť content v digitále globálne a zároveň lokálne?


LinkedIn – účinný nástroj pre biznis

15:40 - 16:00 ZÁVEREČNÁ DISKUSIA s prednášajúcimi

Moderátorka bloku SOCIÁLNE médiá a Influencer marketing

3. Blok: Komunikačné stratégie | 13:30 – 15:50 v sále č. 3

Networking - sila spojenia a referencií


Kreativita a marketing

14:25 - 14:40 Coffee Break

Komunikácia filantropických aktivít v treťom sektore


Case study: Zamestnanec v centre reflektorov, employer branding v Lidli

15:30 - 15:50 ZÁVEREČNÁ DISKUSIA s prednášajúcimi

Moderátorka bloku KOMUNIKAČNÉ stratégie

16:00 - 16:10 Ukončenie odborného programu a TOMBOLA v sále č. 2
Prednášajúci

Votrubová [CZ]


Nikov [SK]


Baránková [SK]


Mareček [SK]


Ďurčeková [SK]


Rolný [SK]


Mazánová [SK]


Sepp [SK]


Biznár [SK]


Callaerts [Belgicko]


Pokojný [SK]


Kravčenko [SK]


Mikle [SK]


Vyšinský [SK]


Sandrin [Francúzsko]


Valentin [Francúzsko]


Dubeňová [SK]


Švrčková [SK]


Mrázek [SK]


Mačuha [SK]


Bezák [SK]


Balaščíková [SK]


Bucková [SK]


Prievozníková [SK]


Aki Votrubová


11:05 to 11:25
Ako robiť biznis na Instagrame
Za posledných niekoľko rokov prešiel Instagram veľkými zmenami a z imidžovej platformy sa stáva miestom pre reálny biznis s merateľnými výsledkami. Dozviete sa, ako na Instagrame robiť biznis, na čo sa zamerať a čo na Instagrame radšej neskúšať. Dozviete sa množstvo reálnych príkladov z praxe.

Jord Nikov


14:10 to 14:30
…………………………
……………………………………………………………………………………………

Barbora Baránková


14:50 to 15:10
Dá sa robiť content v digitále globálne a zároveň lokálne?
Aké je to tvoriť komunikáciu pre štyri krajiny a pritom rešpektovať lokálne špecifiká. Na čo dávať pozor, aké to má výhody a nevýhody.

Moderátor Richard Mareček


11:30 to 12:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Krátkodobosť v marketingu
Efektívnosť marketingu sa znižuje. Dôvody:
-Zanedbávanie dlhodobých cieľov zabraňuje zvyšovaniu predaja v dlhšom období
-Slepý fókus na návratnosť investícií vedie k nižšej celkovej návratnosti
-Nadmerná preferencia aktivácie nepodporuje rast značky
Ako tento trend vnímajú slovenskí marketéri?

Zuzana Ďurčeková


11:30 to 12:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Krátkodobosť v marketingu
Efektívnosť marketingu sa znižuje. Dôvody:
-Zanedbávanie dlhodobých cieľov zabraňuje zvyšovaniu predaja v dlhšom období
-Slepý fókus na návratnosť investícií vedie k nižšej celkovej návratnosti
-Nadmerná preferencia aktivácie nepodporuje rast značky
Ako tento trend vnímajú slovenskí marketéri?

Peter Rolný


11:30 to 12:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Krátkodobosť v marketingu
Efektívnosť marketingu sa znižuje. Dôvody:
-Zanedbávanie dlhodobých cieľov zabraňuje zvyšovaniu predaja v dlhšom období
-Slepý fókus na návratnosť investícií vedie k nižšej celkovej návratnosti
-Nadmerná preferencia aktivácie nepodporuje rast značky
Ako tento trend vnímajú slovenskí marketéri?

Alena Mazánová


11:30 to 12:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Krátkodobosť v marketingu
Efektívnosť marketingu sa znižuje. Dôvody:
-Zanedbávanie dlhodobých cieľov zabraňuje zvyšovaniu predaja v dlhšom období
-Slepý fókus na návratnosť investícií vedie k nižšej celkovej návratnosti
-Nadmerná preferencia aktivácie nepodporuje rast značky
Ako tento trend vnímajú slovenskí marketéri?

Tomáš Sepp


11:30 to 12:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Krátkodobosť v marketingu
Efektívnosť marketingu sa znižuje. Dôvody:
-Zanedbávanie dlhodobých cieľov zabraňuje zvyšovaniu predaja v dlhšom období
-Slepý fókus na návratnosť investícií vedie k nižšej celkovej návratnosti
-Nadmerná preferencia aktivácie nepodporuje rast značky
Ako tento trend vnímajú slovenskí marketéri?

Richard Biznár


11:30 to 12:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Krátkodobosť v marketingu
Efektívnosť marketingu sa znižuje. Dôvody:
-Zanedbávanie dlhodobých cieľov zabraňuje zvyšovaniu predaja v dlhšom období
-Slepý fókus na návratnosť investícií vedie k nižšej celkovej návratnosti
-Nadmerná preferencia aktivácie nepodporuje rast značky
Ako tento trend vnímajú slovenskí marketéri?

Dirk Callaerts


9:10 to 9:40
Maloobchod: Inovatívne riešenia založené na zlepšení nákupných skúseností
Dozviete sa ako indoor positioning (IP) a trekovacie nástroje dokážu zlepšiť pocit z nakupovania. Dirk vám ukáže niekoľko inovatívnych možností akými sú Call-for-Assistance, Product Finder, PromoWink, Shopping List atď. IP poskytuje prepojenie medzi online vyhľadávaním a in-store skúsenosťami.

Radovan Pokojný


9:45 to 10:05
Pozrime sa na náš svet dnes a zajtra „Fast Forward“. Zbližovanie technológií a ľudí
V najbližších rokoch budú mať technológie väčší dopad ako dnes. Naša virtuálna fúzia s technológiou nastane skôr, než si myslíme. Predstavíme pohľad PHD, ktorý skúma 5 etáp našej unifikácie. Identifikujte, čo treba urobiť dnes, aby sme sa pripravili na zajtra, kde budú ľudia a technológie prepojené.

Tatiana Kravčenko


9:45 to 10:05
Pozrime sa na náš svet dnes a zajtra „Fast Forward“. Zbližovanie technológií a ľudí
V najbližších rokoch budú mať technológie väčší dopad ako dnes. Naša virtuálna fúzia s technológiou nastane skôr, než si myslíme. Predstavíme pohľad PHD, ktorý skúma 5 etáp našej unifikácie. Identifikujte, čo treba urobiť dnes, aby sme sa pripravili na zajtra, kde budú ľudia a technológie prepojené.

Marek Mikle


10:10 to 10:40
Case study: Čo merať v marketingu? Aké miery majú význam a aké nie?
Marek s Michalom prezradia, aké ukazovatele sú dôležité pri vyhodnocovaní marketingových aktivít - špeciálne marketingovej komunikácie a nastavení značky. Akú úlohu hrá prieskum trhu a akú ďalšie dáta? Aké dáta ich naučili čo funguje a čo nefunguje v slovenskej reklame? Ukážu reálne príklady a dáta!

Michal Vyšinský


10:10 to 10:40
Case study: Čo merať v marketingu? Aké miery majú význam a aké nie?
Marek s Michalom prezradia, aké ukazovatele sú dôležité pri vyhodnocovaní marketingových aktivít - špeciálne marketingovej komunikácie a nastavení značky. Akú úlohu hrá prieskum trhu a akú ďalšie dáta? Aké dáta ich naučili čo funguje a čo nefunguje v slovenskej reklame? Ukážu reálne príklady a dáta!

Marine Sandrin


13:35 to 14:05
Influenceri a Dáta: Priatelia alebo Ne/priatelia?
Ak vytvárate kampaň zameranú na ovplyvňovanie značky alebo sa snažíte oceniť svoj vlastný vplyv, čo by ste mali robiť? Ako oddelíte a interpretujete rôzne dáta, ktoré používate vy alebo vaši klienti? Táto prednáška ukáže, ktoré dáta dávajú zmysel a ako by ste mali premýšľať nad ich používaním.

Marc Valentin


13:35 to 14:05
Influenceri a Dáta: Priatelia alebo Ne/priatelia?
Ak vytvárate kampaň zameranú na ovplyvňovanie značky alebo sa snažíte oceniť svoj vlastný vplyv, čo by ste mali robiť? Ako oddelíte a interpretujete rôzne dáta, ktoré používate vy alebo vaši klienti? Táto prednáška ukáže, ktoré dáta dávajú zmysel a ako by ste mali premýšľať nad ich používaním.

Beata Dubeňová


15:15 to 15:35
LinkedIn – účinný nástroj pre biznis
LinkedIn sa postupne čoraz viac približuje k tradičným sociálnym médiám. Dokáže udržať na stránke kvalitným obsahom v newsfeede a umožňuje užívateľom publikovať príspevky, čím môže zlepšiť povedomie o vašej osobe, firme a dokonca aj zvýšiť predaj.

Bronislava Švrčková


13:35 to 13:55
Networking - sila spojenia a referencií
Networking je súčasťou biznisu, tak ako reklama či snaha získať najlepšie referencie. Staňte sa KING networkingu! Nezabúdajte, že slovo networking pochádza z angličtiny, a základ je odvodený od slova working. Ako však robiť profesionálne net-WORKING a menej, net-drinking, net-seating či net-eating?

Pavol Mrázek


14:00 to 14:20
Kreativita a marketing
Konflikt racia a citu v našom vedomí, čo učia raciom zaťažené školy biznisu? Ako pasca racia ničí kreativitu a prečo sa niekomu darí a inému nie? Ako otvoriť brány kreativite v marketingu, čo to znamená predať samého seba? Akých máme klientov, význam vedomia pri práci s klientom? A mnoho ďalšieho.

Maroš Mačuha


14:40 to 15:00
Komunikácia filantropických aktivít v treťom sektore
Komunikácia filantropických aktivít v rámci občianskych združení má svoje špecifiká. Väčšinou nejde o komerčný záujem, ale o snahu motivovať iných ľudí alebo organizácie k podobnej činnosti a propagovať dobré riešenia. Dôležitejšia v komunikácii je preto téma, nie samotný realizátor alebo sponzori.

Tomáš Bezák


15:05 to 15:25
Case study: Zamestnanec v centre reflektorov, employer branding v Lidli
Ako posilniť lojalitu zamestnancov v náročnej oblasti retailu? Ako namiešať ideálnu zamestnávateľskú značku? Ako nezostať pri klišé a ako naozaj a dlhodobo žiť interné hodnoty? To všetko a ešte viac sa dozviete na prednáške.

Alica Balaščíková


Moderátorka bloku STRATEGICKÝ marketing

Martina Bucková


Moderátorka bloku SOCIÁLNE médiá a Influencer marketing

Viera Prievozníková


Moderátorka bloku KOMUNIKAČNÉ stratégie
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.