
18.10.2016
Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
15. Marketing that Sells
PROGRAM - Marketing that sells 2016
8:00 - 8:40 REGISTRÁCIA účastníkov - konferenčná časť hotela, Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
1. Blok: ZAOSTRENÉ na zákazníka 09:00 – 12:00 v sále č. 1
9:00 - 9:05 Otvorenie konferencie

Funkčný content marketing - Čo dokáže a prečo si to vie úspešne rozdať s reklamou, PR a predajom


Aký obsah funguje na sociálnych sieťach?


Case study: Marketingová automatizácia ako základ osobného vzťahu so zákazníkmi

10:20 - 10:35 Coffee Break
PANELOVÁ DISKUSIA: Dobré vzťahy agentúry a klienta = spokojný zákazník









7 tipov, ako tvoriť marketing novej generácie


Moderátorka bloku ZAOSTRENÉ na zákazníka

Obed
2. Blok: Business to Customer (B2C) marketing 13:00 – 16:00 v sále č. 1

Ako prispôsobiť marketingový jazyk reči zákazníka


Vyklikaj si reklamu v okolí - SMS, email, billboard, digital OOH


Marketingová automatizácia – v podmienkach B2C a Customer Value Marketing

14:20 - 14:35 Coffee Break
PANELOVÁ DISKUSIA: Nákupné správanie budúcnosti









Ako sa zmení sledovanie televízie a nákup televíznej reklamy?


Moderátor bloku B2C marketing

3. Blok: Business to Business (B2B) marketing 13:00 – 16:00 v sále č. 2
PANELOVÁ DISKUSIA: Šikovný B2B marketing









Výkonnostný B2B marketing

14:20 - 14:35 Coffee Break

Nákup a nákupné procesy v marketingu


Firemný blog a jeho využitie v marketingu – výsledky výskumu a stratégie


CASE STUDY: B2B marketing a spotrebiteľská súťaž, alebo ako osláviť 25. výročie


Moderátor bloku Business to Business (B2B) marketing

4. Blok: BRANDING a lojalita 13:00 – 16:00 v sále č. 3

CASE STUDY STAFFINO: PR ako hlavný nástroj budovania brand awareness


CASE STUDY: Ako sme IT firmu presvedčili na rap s Adelou


Generácia X vs. Generácia Y

14:20 - 14:35 Coffee Break

Vernostný program – takmer každý ho má, ale nie každému funguje

PANELOVÁ DISKUSIA: Luxusné značky







Moderátorka bloku BRANDING a lojalita

Ukončenie odborného programu a tombola
Prednášajúci

Hýrošš


Bubánová [SK]


Šurín


Plichtová


Kóňa [SK]


Drtina


Bleha


Helexa


Chudík


Mikuška


Schochmann [SK]


Čulen


Matejčíková


Velecká


Domsitzova


Pištejová


Vavrovič


Didák [SK]


Kičinová


Čech [SK]


Vaculčiaková [SK]


Záhumenský


Búry


Němec


Andrišin


Dendis


Vrána


Šnyr


Rosputinský


Silošová


Hrachovec


Vargová


Brat


Woska


Ondrejka


Martin Hýrošš

10:40 to 11:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Dobré vzťahy agentúry a klienta = spokojný zákazník
Krátke prípadové štúdie, kedy chémia medzi agentúrou a klientom dokonale fungovala, výsledkom čoho bola kampaň, ktorú zákazníci milujú.

Simona Bubánová


10:40 to 11:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Dobré vzťahy agentúry a klienta = spokojný zákazník
Krátke prípadové štúdie, kedy chémia medzi agentúrou a klientom dokonale fungovala, výsledkom čoho bola kampaň, ktorú zákazníci milujú.

Peter Šurín

10:40 to 11:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Dobré vzťahy agentúry a klienta = spokojný zákazník
Krátke prípadové štúdie, kedy chémia medzi agentúrou a klientom dokonale fungovala, výsledkom čoho bola kampaň, ktorú zákazníci milujú.

Markéta Plichtová

10:40 to 11:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Dobré vzťahy agentúry a klienta = spokojný zákazník
Krátke prípadové štúdie, kedy chémia medzi agentúrou a klientom dokonale fungovala, výsledkom čoho bola kampaň, ktorú zákazníci milujú.

Oto Kóňa


14:40 to 15:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Nákupné správanie budúcnosti
Demografická krivka, kúpna sila, generácie a ich preferencie – ako to všetko ovplyvní trh a na čo sa treba pripraviť?

Tomáš Drtina

14:40 to 15:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Nákupné správanie budúcnosti
Demografická krivka, kúpna sila, generácie a ich preferencie – ako to všetko ovplyvní trh a na čo sa treba pripraviť?

Branislav Bleha

14:40 to 15:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Nákupné správanie budúcnosti
Demografická krivka, kúpna sila, generácie a ich preferencie – ako to všetko ovplyvní trh a na čo sa treba pripraviť?

Peter Helexa

14:40 to 15:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Nákupné správanie budúcnosti
Demografická krivka, kúpna sila, generácie a ich preferencie – ako to všetko ovplyvní trh a na čo sa treba pripraviť?

Rastislav Chudík

13:05 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Šikovný B2B marketing
Je skutočne B2B marketing tak „iný“? Koniec koncov rozhoduje stále iba konkrétny človek.

Pavel Mikuška

13:05 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Šikovný B2B marketing
Je skutočne B2B marketing tak „iný“? Koniec koncov rozhoduje stále iba konkrétny človek.

Filip Schochmann


13:05 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Šikovný B2B marketing
Je skutočne B2B marketing tak „iný“? Koniec koncov rozhoduje stále iba konkrétny človek.

Boris Čulen

13:05 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Šikovný B2B marketing
Je skutočne B2B marketing tak „iný“? Koniec koncov rozhoduje stále iba konkrétny človek.

Daša Matejčíková

13:30 to 13:50
CASE STUDY: Ako sme IT firmu presvedčili na rap s Adelou
Dlhšie sme uvažovali o CSR projekte pre stengl, a. s. Zhodli sme sa na otvorení verejnej debaty o nízkej kvalite znalosti nemčiny u IT špecialistov. Aby téma zaujala celé spektrum verejnosti, vymysleli sme v rámci teasingu virály s recitujúcou a rapujúcou Adelou Banášovou, ambasádarkou projektu.

Danka Velecká

15:05 to 16:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Luxusné značky
Prečo ľudia milujú luxusné značky? Môže zvýšiť vlastníctvo luxusných značiek pocit šťastia?

Veronika Domsitzova

15:05 to 16:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Luxusné značky
Prečo ľudia milujú luxusné značky? Môže zvýšiť vlastníctvo luxusných značiek pocit šťastia?

Jana Pištejová

15:05 to 16:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Luxusné značky
Prečo ľudia milujú luxusné značky? Môže zvýšiť vlastníctvo luxusných značiek pocit šťastia?

Patrik Vavrovič

9:05 to 9:25
Funkčný content marketing - Čo dokáže a prečo si to vie úspešne rozdať s reklamou, PR a predajom
Hlavnou konverziou content marketingu je predaj, hoci sa to na prvý pohľad nezdá. Ako robiť content marketing, aby naozaj fungoval a prinášal nie len organickú návštevnosť a angažovanosť potenciálnych zákazníkov, ale aj dlhodobo zvyšoval predaje?

Marek Didák


9:30 to 9:50
Aký obsah funguje na sociálnych sieťach?
Správanie používateľov sociálnych sietí sa neustále mení. Pozrite sa, aký obsah by ste mali pridávať, aby ste ich zaujali.

Martina Kičinová

9:55 to 10:15
Case study: Marketingová automatizácia ako základ osobného vzťahu so zákazníkmi
Pomocou identifikácie návštevníkov webu, analýzy online správania a segmentácie je cielenie efektívnejšie. Marketingová automatizácia uľahčuje personalizované ponuky konkrétnym zákazníkom vďaka analýzam a vizualizáciám dát.

Jakub Čech


11:35 to 11:55
7 tipov, ako tvoriť marketing novej generácie
Nákupné správanie ľudí sa vplyvom dnešnej doby prudko mení. Prichádza nová generácia Z, ktorá sa používaním nových technológií od predchádzajúcich výrazne odlišuje. Ako nastaviť vaše marketingové nástroje tak, aby efektívne komunikovali s novou generáciou zákazníkov?

Jaroslava Vaculčiaková


13:05 to 13:25
Ako prispôsobiť marketingový jazyk reči zákazníka
Barack Obama vyhral voľby i vďaka tomu, že sa prihováral ľuďom jazykom, ktorému rozumejú. Vedel, že každý človek prijíma informácie iným spôsobom. Niektorí ľudia sú viac vizuálni, iní pocitoví alebo auditívni. Umením úspešnej marketingovej komunikácie je prihovárať sa všetkým typom zákazníkov naraz.

Martin Záhumenský

13:30 to 13:50
Vyklikaj si reklamu v okolí - SMS, email, billboard, digital OOH
Priniesť jednoduchosť a flexibilitu z online marketingu sa dá aj v "kamennom" svete. S Market Locator je možné podložiť kampaň dátami o výskyte cieľovky a jej charakteristike na mape. Na základe týchto informácií je možné vyklikať kampaň na prilákanie nových zákazníkov - cez geolokačnú SMS či email.

Jozef Búry

13:55 to 14:15
Marketingová automatizácia – v podmienkach B2C a Customer Value Marketing
Online marketing sa stal komplexným odvetvím (množstvo dostupných aktivít a nástrojov), čo si vyžaduje vysokú prácnosť. A zároveň, dnes hromadná komunikácia nepostačuje. Ľudia vyžadujú rýchle informácie na mieru ich záujmom, potrebám a ideálne v reálnom čase. Riešením je marketingová automatizácia.

Robert Němec

15:35 to 15:55
Ako sa zmení sledovanie televízie a nákup televíznej reklamy?
O 20 rokov budú termíny ako GRP, peoplemeter, alebo 15+ používať iba historici reklamy. S nástupom HbbTV a služieb ako Netflix, Hulu alebo Apple TV sa mení vyhľadávanie a konzumovanie televízneho obsahu. Ako sa zmenia zvyky pri sledovaní televízie a ako sa bude cieliť, nakupovať či merať TV reklama?

Peter Andrišin

14:40 to 15:00
Nákup a nákupné procesy v marketingu
Marketing je kľúčom k úspechu mnohých firiem - najlepšie pochopiť želania zákazníkov tak dobre, že výrobky a služby sa samy predajú. Nákupné procesy sú kľúčom k vášmu úspechu – pochopiť marketing a prístup vašich dodávateľov a vedieť nakupovať efektívne.

Peter Dendis

13:55 to 14:15
Výkonnostný B2B marketing
Praktická ukážka nástrojov výkonnostného marketingu požívaných pre B2B segment. Peter ukáže rôzne nástroje na presné cielenie pay per click reklám, segmentovaných e-mailov a sledovanie správania užívateľov.

Ivo Vrána

15:05 to 15:25
Firemný blog a jeho využitie v marketingu – výsledky výskumu a stratégie
Počas jesene 2015 spravili v MARCO BBN ojedinelý výskum na tému využitie firemných blogov v marketingu. Výskumu sa zúčastnilo celkom 165 marketérov a manažérov. Súčasťou Ivovej prednášky budú nielen samotné výsledky, ale i prezentácie najúspešnejších riešení a stratégie, ako s blogmi pracovať.

Ján Šnyr

15:30 to 15:50
CASE STUDY: B2B marketing a spotrebiteľská súťaž, alebo ako osláviť 25. výročie
Pri tvorbe marketingového rozpočtu na rok 2016 sme na komunikáciu 25. narodenín SOFTIP-u naplnili číslami bunky v Exceli relatívne rýchlo. Ich konverzia na konkrétne aktivity, však bola behom na dlhú trať. S čím všetkým sme sa museli vysporiadať a ako to nakoniec dopadlo?

Tomáš Rosputinský

13:05 to 13:25
CASE STUDY STAFFINO: PR ako hlavný nástroj budovania brand awareness
Ako sme využili PR na získanie klientov ako je Telekom, Slovnaft či VÚB. Prečo sme implementovali PR stratégiu do samotného jadra komunikačnej stratégie? Čo pravidelne robíme aby sme dokázali udržať značku viditeľnú v médiách? Aký dopad má PR na rozvoj produktov a predaja?

Simona Silošová

13:55 to 14:15
Generácia X vs. Generácia Y

Radek Hrachovec

14:40 to 15:00
Vernostný program – takmer každý ho má, ale nie každému funguje
Podľa prieskumov ľudia viac ako polovicu svojich vernostných kariet nepoužívajú. Väčšina vernostných programov zákazníkom nič neprináša, nedokážu ich motivovať k zmene správania. Nefunkčné programy stoja firmy zbytočné peniaze. V Pricewise tvoria programy, ktoré zarábajú. Akým chybám sa vyhnúť?

Natália Vargová

Moderátorka bloku ZAOSTRENÉ na zákazníka

Michal Brat

Moderátor bloku B2C marketing

Martin Woska

Moderátor bloku Business to Business (B2B) marketing

Jana Ondrejka

Moderátorka bloku BRANDING a lojalita
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.