18.10.2016
Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
15. Marketing that Sells
PROGRAM - Marketing that sells 2016
8:00 - 8:40 REGISTRÁCIA účastníkov - konferenčná časť hotela, Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
1. Blok: ZAOSTRENÉ na zákazníka 09:00 – 12:00 v sále č. 1
9:00 - 9:05 Otvorenie konferencie
Funkčný content marketing - Čo dokáže a prečo si to vie úspešne rozdať s reklamou, PR a predajom
Aký obsah funguje na sociálnych sieťach?
Case study: Marketingová automatizácia ako základ osobného vzťahu so zákazníkmi
10:20 - 10:35 Coffee Break
PANELOVÁ DISKUSIA: Dobré vzťahy agentúry a klienta = spokojný zákazník
7 tipov, ako tvoriť marketing novej generácie
Moderátorka bloku ZAOSTRENÉ na zákazníka
Obed
2. Blok: Business to Customer (B2C) marketing 13:00 – 16:00 v sále č. 1
Ako prispôsobiť marketingový jazyk reči zákazníka
Vyklikaj si reklamu v okolí - SMS, email, billboard, digital OOH
Marketingová automatizácia – v podmienkach B2C a Customer Value Marketing
14:20 - 14:35 Coffee Break
PANELOVÁ DISKUSIA: Nákupné správanie budúcnosti
Ako sa zmení sledovanie televízie a nákup televíznej reklamy?
Moderátor bloku B2C marketing
3. Blok: Business to Business (B2B) marketing 13:00 – 16:00 v sále č. 2
PANELOVÁ DISKUSIA: Šikovný B2B marketing
Výkonnostný B2B marketing
14:20 - 14:35 Coffee Break
Nákup a nákupné procesy v marketingu
Firemný blog a jeho využitie v marketingu – výsledky výskumu a stratégie
CASE STUDY: B2B marketing a spotrebiteľská súťaž, alebo ako osláviť 25. výročie
Moderátor bloku Business to Business (B2B) marketing
4. Blok: BRANDING a lojalita 13:00 – 16:00 v sále č. 3
CASE STUDY STAFFINO: PR ako hlavný nástroj budovania brand awareness
CASE STUDY: Ako sme IT firmu presvedčili na rap s Adelou
Generácia X vs. Generácia Y
14:20 - 14:35 Coffee Break
Vernostný program – takmer každý ho má, ale nie každému funguje
PANELOVÁ DISKUSIA: Luxusné značky
Moderátorka bloku BRANDING a lojalita
Ukončenie odborného programu a tombola
Prednášajúci
Hýrošš
Bubánová [SK]
Šurín
Plichtová
Kóňa [SK]
Drtina
Bleha
Helexa
Chudík
Mikuška
Schochmann [SK]
Čulen
Matejčíková
Velecká
Domsitzova
Pištejová
Vavrovič
Didák [SK]
Kičinová
Čech [SK]
Vaculčiaková [SK]
Záhumenský
Búry
Němec
Andrišin
Dendis
Vrána
Šnyr
Rosputinský
Silošová
Hrachovec
Vargová
Brat
Woska
Ondrejka
Martin Hýrošš
10:40 to 11:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Dobré vzťahy agentúry a klienta = spokojný zákazník
Krátke prípadové štúdie, kedy chémia medzi agentúrou a klientom dokonale fungovala, výsledkom čoho bola kampaň, ktorú zákazníci milujú.
Simona Bubánová
10:40 to 11:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Dobré vzťahy agentúry a klienta = spokojný zákazník
Krátke prípadové štúdie, kedy chémia medzi agentúrou a klientom dokonale fungovala, výsledkom čoho bola kampaň, ktorú zákazníci milujú.
Peter Šurín
10:40 to 11:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Dobré vzťahy agentúry a klienta = spokojný zákazník
Krátke prípadové štúdie, kedy chémia medzi agentúrou a klientom dokonale fungovala, výsledkom čoho bola kampaň, ktorú zákazníci milujú.
Markéta Plichtová
10:40 to 11:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Dobré vzťahy agentúry a klienta = spokojný zákazník
Krátke prípadové štúdie, kedy chémia medzi agentúrou a klientom dokonale fungovala, výsledkom čoho bola kampaň, ktorú zákazníci milujú.
Oto Kóňa
14:40 to 15:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Nákupné správanie budúcnosti
Demografická krivka, kúpna sila, generácie a ich preferencie – ako to všetko ovplyvní trh a na čo sa treba pripraviť?
Tomáš Drtina
14:40 to 15:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Nákupné správanie budúcnosti
Demografická krivka, kúpna sila, generácie a ich preferencie – ako to všetko ovplyvní trh a na čo sa treba pripraviť?
Branislav Bleha
14:40 to 15:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Nákupné správanie budúcnosti
Demografická krivka, kúpna sila, generácie a ich preferencie – ako to všetko ovplyvní trh a na čo sa treba pripraviť?
Peter Helexa
14:40 to 15:35
PANELOVÁ DISKUSIA: Nákupné správanie budúcnosti
Demografická krivka, kúpna sila, generácie a ich preferencie – ako to všetko ovplyvní trh a na čo sa treba pripraviť?
Rastislav Chudík
13:05 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Šikovný B2B marketing
Je skutočne B2B marketing tak „iný“? Koniec koncov rozhoduje stále iba konkrétny človek.
Pavel Mikuška
13:05 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Šikovný B2B marketing
Je skutočne B2B marketing tak „iný“? Koniec koncov rozhoduje stále iba konkrétny človek.
Filip Schochmann
13:05 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Šikovný B2B marketing
Je skutočne B2B marketing tak „iný“? Koniec koncov rozhoduje stále iba konkrétny človek.
Boris Čulen
13:05 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Šikovný B2B marketing
Je skutočne B2B marketing tak „iný“? Koniec koncov rozhoduje stále iba konkrétny človek.
Daša Matejčíková
13:30 to 13:50
CASE STUDY: Ako sme IT firmu presvedčili na rap s Adelou
Dlhšie sme uvažovali o CSR projekte pre stengl, a. s. Zhodli sme sa na otvorení verejnej debaty o nízkej kvalite znalosti nemčiny u IT špecialistov. Aby téma zaujala celé spektrum verejnosti, vymysleli sme v rámci teasingu virály s recitujúcou a rapujúcou Adelou Banášovou, ambasádarkou projektu.
Danka Velecká
15:05 to 16:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Luxusné značky
Prečo ľudia milujú luxusné značky? Môže zvýšiť vlastníctvo luxusných značiek pocit šťastia?
Veronika Domsitzova
15:05 to 16:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Luxusné značky
Prečo ľudia milujú luxusné značky? Môže zvýšiť vlastníctvo luxusných značiek pocit šťastia?
Jana Pištejová
15:05 to 16:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Luxusné značky
Prečo ľudia milujú luxusné značky? Môže zvýšiť vlastníctvo luxusných značiek pocit šťastia?
Patrik Vavrovič
9:05 to 9:25
Funkčný content marketing - Čo dokáže a prečo si to vie úspešne rozdať s reklamou, PR a predajom
Hlavnou konverziou content marketingu je predaj, hoci sa to na prvý pohľad nezdá. Ako robiť content marketing, aby naozaj fungoval a prinášal nie len organickú návštevnosť a angažovanosť potenciálnych zákazníkov, ale aj dlhodobo zvyšoval predaje?
Marek Didák
9:30 to 9:50
Aký obsah funguje na sociálnych sieťach?
Správanie používateľov sociálnych sietí sa neustále mení. Pozrite sa, aký obsah by ste mali pridávať, aby ste ich zaujali.
Martina Kičinová
9:55 to 10:15
Case study: Marketingová automatizácia ako základ osobného vzťahu so zákazníkmi
Pomocou identifikácie návštevníkov webu, analýzy online správania a segmentácie je cielenie efektívnejšie. Marketingová automatizácia uľahčuje personalizované ponuky konkrétnym zákazníkom vďaka analýzam a vizualizáciám dát.
Jakub Čech
11:35 to 11:55
7 tipov, ako tvoriť marketing novej generácie
Nákupné správanie ľudí sa vplyvom dnešnej doby prudko mení. Prichádza nová generácia Z, ktorá sa používaním nových technológií od predchádzajúcich výrazne odlišuje. Ako nastaviť vaše marketingové nástroje tak, aby efektívne komunikovali s novou generáciou zákazníkov?
Jaroslava Vaculčiaková
13:05 to 13:25
Ako prispôsobiť marketingový jazyk reči zákazníka
Barack Obama vyhral voľby i vďaka tomu, že sa prihováral ľuďom jazykom, ktorému rozumejú. Vedel, že každý človek prijíma informácie iným spôsobom. Niektorí ľudia sú viac vizuálni, iní pocitoví alebo auditívni. Umením úspešnej marketingovej komunikácie je prihovárať sa všetkým typom zákazníkov naraz.
Martin Záhumenský
13:30 to 13:50
Vyklikaj si reklamu v okolí - SMS, email, billboard, digital OOH
Priniesť jednoduchosť a flexibilitu z online marketingu sa dá aj v "kamennom" svete. S Market Locator je možné podložiť kampaň dátami o výskyte cieľovky a jej charakteristike na mape. Na základe týchto informácií je možné vyklikať kampaň na prilákanie nových zákazníkov - cez geolokačnú SMS či email.
Jozef Búry
13:55 to 14:15
Marketingová automatizácia – v podmienkach B2C a Customer Value Marketing
Online marketing sa stal komplexným odvetvím (množstvo dostupných aktivít a nástrojov), čo si vyžaduje vysokú prácnosť. A zároveň, dnes hromadná komunikácia nepostačuje. Ľudia vyžadujú rýchle informácie na mieru ich záujmom, potrebám a ideálne v reálnom čase. Riešením je marketingová automatizácia.
Robert Němec
15:35 to 15:55
Ako sa zmení sledovanie televízie a nákup televíznej reklamy?
O 20 rokov budú termíny ako GRP, peoplemeter, alebo 15+ používať iba historici reklamy. S nástupom HbbTV a služieb ako Netflix, Hulu alebo Apple TV sa mení vyhľadávanie a konzumovanie televízneho obsahu. Ako sa zmenia zvyky pri sledovaní televízie a ako sa bude cieliť, nakupovať či merať TV reklama?
Peter Andrišin
14:40 to 15:00
Nákup a nákupné procesy v marketingu
Marketing je kľúčom k úspechu mnohých firiem - najlepšie pochopiť želania zákazníkov tak dobre, že výrobky a služby sa samy predajú. Nákupné procesy sú kľúčom k vášmu úspechu – pochopiť marketing a prístup vašich dodávateľov a vedieť nakupovať efektívne.
Peter Dendis
13:55 to 14:15
Výkonnostný B2B marketing
Praktická ukážka nástrojov výkonnostného marketingu požívaných pre B2B segment. Peter ukáže rôzne nástroje na presné cielenie pay per click reklám, segmentovaných e-mailov a sledovanie správania užívateľov.
Ivo Vrána
15:05 to 15:25
Firemný blog a jeho využitie v marketingu – výsledky výskumu a stratégie
Počas jesene 2015 spravili v MARCO BBN ojedinelý výskum na tému využitie firemných blogov v marketingu. Výskumu sa zúčastnilo celkom 165 marketérov a manažérov. Súčasťou Ivovej prednášky budú nielen samotné výsledky, ale i prezentácie najúspešnejších riešení a stratégie, ako s blogmi pracovať.
Ján Šnyr
15:30 to 15:50
CASE STUDY: B2B marketing a spotrebiteľská súťaž, alebo ako osláviť 25. výročie
Pri tvorbe marketingového rozpočtu na rok 2016 sme na komunikáciu 25. narodenín SOFTIP-u naplnili číslami bunky v Exceli relatívne rýchlo. Ich konverzia na konkrétne aktivity, však bola behom na dlhú trať. S čím všetkým sme sa museli vysporiadať a ako to nakoniec dopadlo?
Tomáš Rosputinský
13:05 to 13:25
CASE STUDY STAFFINO: PR ako hlavný nástroj budovania brand awareness
Ako sme využili PR na získanie klientov ako je Telekom, Slovnaft či VÚB. Prečo sme implementovali PR stratégiu do samotného jadra komunikačnej stratégie? Čo pravidelne robíme aby sme dokázali udržať značku viditeľnú v médiách? Aký dopad má PR na rozvoj produktov a predaja?
Simona Silošová
13:55 to 14:15
Generácia X vs. Generácia Y
Radek Hrachovec
14:40 to 15:00
Vernostný program – takmer každý ho má, ale nie každému funguje
Podľa prieskumov ľudia viac ako polovicu svojich vernostných kariet nepoužívajú. Väčšina vernostných programov zákazníkom nič neprináša, nedokážu ich motivovať k zmene správania. Nefunkčné programy stoja firmy zbytočné peniaze. V Pricewise tvoria programy, ktoré zarábajú. Akým chybám sa vyhnúť?
Natália Vargová
Moderátorka bloku ZAOSTRENÉ na zákazníka
Michal Brat
Moderátor bloku B2C marketing
Martin Woska
Moderátor bloku Business to Business (B2B) marketing
Jana Ondrejka
Moderátorka bloku BRANDING a lojalita
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.