
16.04.2019
Hotel TATRA Bratislava
16. Marketing Live
ČASOVÝ HARMONOGRAM - Marketing Live 2019
7:40 - 8:30 Príchod účastníkov, registrácia a chutné raňajky - kongresové priestory, Hotel Tatra ****
1. Blok: Strategický marketing | 08:30 – 12:30 v sále 1
8:30 - 8:35 Otvorenie konferencie

Caste Study: Ako sa AVAST stal lídrom na trhu v Južnej Amerike pomocou stratégie Go Local.


"Seeding" - tajná avšak nedocenená zložka úspešného content marketingu s pozitívnym dopadom na ROI

Community Marketing - ako ho úspešne robiť na Slovensku




10:05 - 10:30 Coffee Break

-sem príde headline-

Social media trends alebo Ako nastaviť úspešnú social media stratégiu pre rok 2019




PANELOVÁ DISKUSIA: Marketéri na hrad?











Moderátor bloku Strategický marketing

12:30 – 13:30 OBED - Reštaurácia
2. Blok: Corporate social media & Influencer marketing | 13:30 – 16:00 v sále 2

Vallo, Matúš Vallo


Ako čo najlepšie využiť oslavu výročia vo svoj prospech!


Sila referencií a ich potenciál na generovanie nových leadov a biznisu

14:50 - 15:10 Coffee break + networking

Ako prvé nastav produkt z pohľadu zákazníka a trhu, vyhneš sa komunikačnej impotencii


Od čoho závisí úspešnosť (nielen) krádeže?


Moderátor bloku Corporate Social Media & Influencer marketing

3. Blok: Data-driven marketing | 13:30 – 16:00 v sále 3

Inovácie v marketingovom prieskume


Ako zvýšiť hodnotu zákazníka pomocou analýzy zákazníckych dát


Decentralizovaná kreativita alebo ako AI tvorí nové pracovné príležitosti

14:50 - 15:10 Coffee break + networking
PANELOVÁ DISKUSIA: Dáta a marketing







Moderátor bloku Data-driven marketing

16:00 - 16:10 Ukončenie odborného programu a TOMBOLA v sále č. 3
Prednášajúci

Alpar [Nemecko]


Michaleková [SK]


Mareček [SK]


Bubánová [SK]


Wenderlová [SK]


Hanula [SK]


Nikov [SK]


Belej [SK]


Havlíček [CZ]


Kmeť Jakušová [SK]


Gallardo [Chile]


Leiblinger [SK]


Medveď [SK]


Macko [SK]


Aberle [CZ]


Diškancová [SK]


Kolárik [SK]


Pappová [SK]


Janovský [SK]


Török [SK]


Šefránek [SK]


Šlik [CZ]


Bubánová [SK]


Sasko [SK]


Štraus [SK]


Csino [SK]


Andre Alpar


9:10 to 9:35
"Seeding" - tajná avšak nedocenená zložka úspešného content marketingu s pozitívnym dopadom na ROI
Ak obsah vytvorený v rámci vašej content marketingovej kampane nedosiahol požadovanú veľkosť a zameranie publika, potom to nestojí za tú námahu. Na prednáške sa naučíte stratégie súčasne s množstvom príkladov, ako to robiť naozaj úspešne.

Júlia Michaleková


15:10 to 16:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Dáta a marketing

Richard Mareček


15:10 to 16:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Dáta a marketing

Lujza Bubánová


15:10 to 16:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Dáta a marketing

Silvia Wenderlová


11:20 to 12:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Marketéri na hrad?
Vývoj produktu je súčasť marketingu – je to však tak aj v reálnom živote? Sú „marketéri a kreatívci“ stále vnímaní iba ako tí, ktorí dostanú do rúk hotový produkt a následne majú vymyslieť kampaň a zabezpečiť, aby to išlo ako „teplé rožky“, alebo sa čím ďalej viac podieľajú i na tvorbe produktov?

Martin Hanula


11:20 to 12:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Marketéri na hrad?
Vývoj produktu je súčasť marketingu – je to však tak aj v reálnom živote? Sú „marketéri a kreatívci“ stále vnímaní iba ako tí, ktorí dostanú do rúk hotový produkt a následne majú vymyslieť kampaň a zabezpečiť, aby to išlo ako „teplé rožky“, alebo sa čím ďalej viac podieľajú i na tvorbe produktov?

Jord Nikov


11:20 to 12:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Marketéri na hrad?
Vývoj produktu je súčasť marketingu – je to však tak aj v reálnom živote? Sú „marketéri a kreatívci“ stále vnímaní iba ako tí, ktorí dostanú do rúk hotový produkt a následne majú vymyslieť kampaň a zabezpečiť, aby to išlo ako „teplé rožky“, alebo sa čím ďalej viac podieľajú i na tvorbe produktov?

Michal Belej


11:20 to 12:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Marketéri na hrad?
Vývoj produktu je súčasť marketingu – je to však tak aj v reálnom živote? Sú „marketéri a kreatívci“ stále vnímaní iba ako tí, ktorí dostanú do rúk hotový produkt a následne majú vymyslieť kampaň a zabezpečiť, aby to išlo ako „teplé rožky“, alebo sa čím ďalej viac podieľajú i na tvorbe produktov?

Petr Havlíček


11:20 to 12:30
PANELOVÁ DISKUSIA: Marketéri na hrad?
Vývoj produktu je súčasť marketingu – je to však tak aj v reálnom živote? Sú „marketéri a kreatívci“ stále vnímaní iba ako tí, ktorí dostanú do rúk hotový produkt a následne majú vymyslieť kampaň a zabezpečiť, aby to išlo ako „teplé rožky“, alebo sa čím ďalej viac podieľajú i na tvorbe produktov?

Ľubica Kmeť Jakušová


15:35 to 15:55
Od čoho závisí úspešnosť (nielen) krádeže?
Miháme sa okolo seba v uliciach, v obchodoch, v officoch a jediné na čom záleží, sú emócie, ktoré okolo seba zanechávame. Na prednáške sa dozviete, ako využívať oblečenie ako prostriedok každodennej potreby tak, aby hralo v prospech vytvárania vzťahov s klientom a biznis partnerom.

Cristian Gallardo


8:40 to 9:05
Caste Study: Ako sa AVAST stal lídrom na trhu v Južnej Amerike pomocou stratégie Go Local.
Ako sa značka môže stať svetovým lídrom na trhu? Aké sú kľúčové piliere stratégie "Go Local", ktorú používa spoločnosť Avast? Zistíte taktiež ako sa dá najľahšie uplatniť na nových trhoch.

Tomáš Leiblinger


9:40 to 10:00
Community Marketing - ako ho úspešne robiť na Slovensku
Cieľom prednášky bude oboznámiť účastníkov ako vybudovať komunitu, ktorá bude vašu značku milovať. Vysvetlíme ako osloviť a komunikovať so zákazníkmi naprieč rôznymi kanálmi. Počnúc webovou stránkou cez sociálne siete, influencerov a v neposlednom rade prostredníctvom eventov.

Miroslav Medveď


9:40 to 10:00
Community Marketing - ako ho úspešne robiť na Slovensku
Cieľom prednášky bude oboznámiť účastníkov ako vybudovať komunitu, ktorá bude vašu značku milovať. Vysvetlíme ako osloviť a komunikovať so zákazníkmi naprieč rôznymi kanálmi. Počnúc webovou stránkou cez sociálne siete, influencerov a v neposlednom rade prostredníctvom eventov.

Braňo Macko


10:30 to 10:50
-sem príde headline-
Ako zvýšiť čítanosť vašich blogov, PR článkov, press releasov? Ako napísať headline, na ktorý sa nedá nekliknúť? A kde je vlastne hranica, odkedy je úspešný headline clickbait? Všetko sa dozviete na tejto prednáške.

Jiří Aberle


10:55 to 11:15
Social media trends alebo Ako nastaviť úspešnú social media stratégiu pre rok 2019
Rok 2018 bol plný zmien a aktualizácií v social media trendoch. Tieto zmeny budú mať dopad na social media marketing v roku 2019. Ako nastaviť vhodnú social media stratégiu na rok 2019? Máte vo vašich príspevkoch už zahrnutý interaktívny obsah? Dozviete sa o trendoch a predpovediach na rok 2019.

Erika Diškancová


10:55 to 11:15
Social media trends alebo Ako nastaviť úspešnú social media stratégiu pre rok 2019
Rok 2018 bol plný zmien a aktualizácií v social media trendoch. Tieto zmeny budú mať dopad na social media marketing v roku 2019. Ako nastaviť vhodnú social media stratégiu na rok 2019? Máte vo vašich príspevkoch už zahrnutý interaktívny obsah? Dozviete sa o trendoch a predpovediach na rok 2019.

Miroslav Kolárik


13:35 to 13:55
Vallo, Matúš Vallo
Ako vyzerá komunálna volebná kampaň v online? Čo ma naučila? Prednáška vám prezradí zopár insightov a príbeh o tom, ako sa zo sna o zmene mesta môže stať skutočnosť aj vďaka online obsahu.

Alexandra Pappová


14:00 to 14:20
Ako čo najlepšie využiť oslavu výročia vo svoj prospech!
Oslávili sme 10 rokov existencie Nadácie Volkswagen Slovakia, počas ktorých sme prerozdelili viac ako 5,8 milióna eur a pomohli tisíckam ľudí. Ako však tieto fakty odkomunikovať celému Slovensku tak, aby to považovali za svoju oslavu? O tom sa podelím s Vami v rámci svojej prednášky. #PomáhameĎalej

Peter Janovský


14:25 to 14:45
Sila referencií a ich potenciál na generovanie nových leadov a biznisu
Zamysleli ste sa nad tým, prečo 69% zákazníkov neverí reklamám, 71% neverí sponzorovaným reklamám na soc. médiách? Prečo až 90% marketérov označuje referencie za najlepší spôsob generovania leadov a 73% marketérov považuje vlastné case studies, videá, ebooky za najlepšiu formu content marketing.

Tomáš Török


15:10 to 15:30
Ako prvé nastav produkt z pohľadu zákazníka a trhu, vyhneš sa komunikačnej impotencii
Základom marketingovej stratégie je produkt/služba. Musí mať jasne definovaný úžitok a reálnu hodnotu pre zákazníka. Ak sa to preskočí, komunikuje sa prázdny obsah. Ako prakticky zistiť a definovať hodnoty služby/produktu, za ktoré zákazník rád zaplatí a oplatia sa komunikáciou „vykričať“ do sveta?

Branko Šefránek


13:35 to 13:55
Inovácie v marketingovom prieskume
21. storočie je známe dynamickými zmenami na trhu a s tým súvisiacimi úpravami marketingovo-obchodných stratégií. Dôležitým sa stáva kontakt s klientom a otázka ako ho zapojiť do interakcie. Ako sa zmenil prieskum trhu? Aké sú inovácie v zbere dát, analýz, interpretácií a doručovania výstupov?

Libor Šlik


14:00 to 14:20
Ako zvýšiť hodnotu zákazníka pomocou analýzy zákazníckych dát
Analýza dát prináša jasnú konkurenčnú výhodu. Vďaka dátam o zákazníkoch vieme čo nakupujú, ako často a kde je priestor pre ďalší predaj. Zákazník ale potrebuje individuálny prístup. Analýzou dostupných dát vieme dosiahnuť efektívnejší marketing, zníženie nákladov a zvýšenie tržieb z predajov.

Lujza Bubánová


14:25 to 14:45
Decentralizovaná kreativita alebo ako AI tvorí nové pracovné príležitosti
Svet sa mení. AI postupne nahrádza pôvodné typy povolaní, avšak Youfirst s pomocou AI vytvára nové príležitosti. Ľudia sú jedineční práve vďaka svojej kreativite. V Youfirst sa snaźíme chrániť kreativitu a urobiť z nej centrum monetizácie, zatiaľ čo AI sa stará o opakujúce sa know-how.

Juraj Sasko


Moderátor bloku Data-driven marketing

Martin Štraus


Moderátor bloku Corporate Social Media & Influencer marketing

Andrej Csino


Moderátor bloku Strategický marketing
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.