
18.10.2017
Hotel TATRA Bratislava
16. Marketing that Sells
PROGRAM - Marketing that sells 2017
8:30 - 9:15 REGISTRÁCIA účastníkov - kongresové priestory, Hotel Tatra **** Bratislava
1. Blok: Zaostrené na zákazníka / 09:30 – 12:00 / SÁLA č. 1
9:30 - 9:35 Otvorenie konferencie

The next level of customer experience


Smart content: ako tvoriť obsah 21. storočia

10:30 - 10:55 Coffee Break
Kreativita funguje. Alebo prečo sa treba zbaviť priemernej reklamy





The horrible side-effects of putting your customers first


Moderátor bloku ZAOSTRENÉ na zákazníka

WORKSHOP v čase 09:40 – 10:30 a 11:00 – 11:50 / SÁLA č. 2

Praktický a zážitkový WORKSHOP: REČ tela V BIZNISE

Obed
2. Blok: Branding a lojalita / 13:00 – 15:15 / SÁLA č. 1

Získavanie LOJALITY zákazníkov cez zákaznícky servis


LOVEBRAND 2027


Ako sa dá zmysluplne využiť výročie spoločnosti angažovaním sa v spoločenských témach

14:35 - 14:50 Networking / Coffee Break

Moderátorka bloku BRANDING a lojalita

3. Blok: Business to Customer (B2C) marketing / 13:00 – 15:00 / SÁLA č. 2

Ako preukázať pridanú hodnotu Marketingu


Noví zákazníci a meniace sa značky?


Ako poznať meniace sa očakávania zákazníka a správne odhadnúť budúcnosť?


Reklama a marketing v hudbe


Moderátorka bloku B2C marketing

4. Blok: Business to Business (B2B) marketing / 13:00 – 15:00 / SÁLA č. 3
13:05 - 13:25 Networking / Coffee Break

Buď potrebný pre svojho zákazníka


Rozmanitosť E-marketingových stratégií v Číne


Poznáte správne otázky na identifikáciu kultúrneho kontextu vášho B2B partnera?


Moderátor bloku B2B marketing

Ukončenie odborného programu a tombola
Prednášajúci

Stehlíková [SK]


Čech [SK]


Zeman [Veľká Británia]


Kišša


Gáboríková [SK]


Sochora [CZ]


Moder [Taliansko]


Didák [SK]


Mareček [SK]


Vyšinský [SK]


de Maagt [Belgicko]


Hrivnák [SK]


Tóth [SK]


Očenáš [SK]


Schochmann [SK]


Yang [Čína]


Zubo [SK]


Cintavý [SK]


Balaščíková [SK]


Prievozníková [SK]


Monika Stehlíková


Praktický a zážitkový WORKSHOP: REČ tela V BIZNISE
Rýchlokurz „geniality“, ako čítať reč tela vášho biznis partnera. Naučíte sa aj ako kultivovať vlastnú reč tela, aby ste boli uveriteľnejší a presvedčivejší. Zbúrajme spolu mýtus o jedinečnosti interpretácie otvoreného a uzavretého postoja a objavte to, čo z toho môžete vyťažiť pre seba.

Jakub Čech


13:35 to 14:00
LOVEBRAND 2027
Nejde o žiadny filmový trhák. O 10 rokov bude súčasná generácia mladých ľudí tvoriť väčšinu vašich tržieb. Samozrejme, len za predpokladu, že im dáte šancu zamilovať sa do vášho brandu. Ako nadviazať kontakt s generáciou „Z“ a vychovať z nej lojálnych zákazníkov, túžiacich po vašej značke?

Martin Zeman


13:05 to 13:30
Ako preukázať pridanú hodnotu Marketingu
Veľká časť nákupného procesu je v dnešnej dobe v rukách zákazníka a odohráva sa bez prítomnosti obchodníka. Napriek tomu má stále mnoho MARKETÉROV problém obhájiť pridanú hodnotu marketingu v očiach generálneho a finančného riaditeľa. V prednáške sa dozviete i to, ako to sami marketéri môžu zmeniť.

Michal Kišša

13:35 to 13:55
Noví zákazníci a meniace sa značky?
Ako sa menia zákazníci a čo to bude znamenať pre značky? Je pre zákazníkov dôležité to, ako sa firmy správajú v spoločnosti a či sú naozaj zodpovednými podnikateľmi? Budú sa musieť firmy zmeniť, alebo sa to už deje?

Eva Gáboríková


14:30 to 14:55
Poznáte správne otázky na identifikáciu kultúrneho kontextu vášho B2B partnera?
Kultúrne výzvy základných marketingových stratégií, vzťahy so zákazníkmi, definícia produktov, cien a reklamy. Všetci už o tom počuli, ale iba málo ľudí vie, ako ich implementovať...

Petr Sochora


Moderátor bloku B2B marketing

Pepe Moder


9:35 to 10:00
The next level of customer experience
Digitál je veľkou výzvou pre biznis, avšak návyky a nákupné správanie zákazníkov sa rýchlo menia. Známe biznis pravidlá nie je možné aplikovať, a firmy musia viac čeliť konkurencii start-upov a digitálnych firiem. Pepe vám ukáže ako úspešne osloviť zákazníkov a zladiť to s ich digitálnymi potrebami.

Marek Didák


10:05 to 10:25
Smart content: ako tvoriť obsah 21. storočia
Internet a správanie jeho používateľov sa vyvíja doslova zo dňa na deň. Prečo je potom prístup väčšiny značiek k tvorbe obsahu ako spred desiatich rokov? S Marekom sa pozriete na niekoľko skvelých tipov ako tvoriť obsah, ktorý v súčasnosti funguje.

Richard Mareček


11:00 to 11:25
Kreativita funguje. Alebo prečo sa treba zbaviť priemernej reklamy
Vďaka technológiám je reklama pre inzerentov najdostupnejšia v histórii. Výsledkom je záplava posolstiev, ktoré ľudia ignorujú alebo blokujú. Ak nechcete vyhadzovať peniaze, potrebujete robiť reklamu, ktorá ľudí zaujíma, zapamätajú si ju a vyvolá emocionálnu odozvu.

Michal Vyšinský


11:00 to 11:25
Kreativita funguje. Alebo prečo sa treba zbaviť priemernej reklamy
Vďaka technológiám je reklama pre inzerentov najdostupnejšia v histórii. Výsledkom je záplava posolstiev, ktoré ľudia ignorujú alebo blokujú. Ak nechcete vyhadzovať peniaze, potrebujete robiť reklamu, ktorá ľudí zaujíma, zapamätajú si ju a vyvolá emocionálnu odozvu.

Polle de Maagt


11:30 to 11:55
The horrible side-effects of putting your customers first
Veľa ľudí hovorí o zameraní sa na zákazníkov, o postavení zákazníka na prvé miesto, o pozvaní zákazníka do zasadačky. Ale ako to urobiť? Sú firmy na to pripravené? Polle vám vysvetlí na základe skúseností s firmami Nike, Starbucks, KLM Royal Dutch Airlines a IKEA dobré a zlé postupy v marketingu.

Jaroslav Hrivnák


13:05 to 13:30
Získavanie LOJALITY zákazníkov cez zákaznícky servis
Dozviete sa aké nástroje používa zákaznícky servis pri získavaní lojality zákazníkov - k ich úsmevu a spokojnosti. Ako sa priblížiť bližšie k zákazníkovi, Ľudskosť versus pravidlá. Ako si udržať správny Tím zákazníckeho servisu aby sa obmedzila fluktuácia?

Igor Tóth


14:05 to 14:30
Ako sa dá zmysluplne využiť výročie spoločnosti angažovaním sa v spoločenských témach
Prípadová štúdia o tom ako O2 pri príležitosti 10. výročia zlepšilo Slovensko a rozdalo terabajty dobrých dát. Čo im fungovalo, čo by spravili lepšie a či je dobré, aby značka išla mimo svojej komfortnej zóny a zaujala stanovisko k sociálnym témam.

Miroslav Očenáš


14:00 to 14:25
Ako poznať meniace sa očakávania zákazníka a správne odhadnúť budúcnosť?
Kedy sa odhodlať pre zmenu a akú veľkú? Ako sme postupovali pri rebrandingu eshopu kvety.sk v oblasti produktovej, systémovej a marketingovej tak, aby sme nestratili zákazníka a zároveň získali nového? Reálne úskalia nastavenia marketingovej stratégie s ohľadom na správanie a segmentáciu zákazníkov.

Filip Schochmann


13:30 to 13:55
Buď potrebný pre svojho zákazníka
Nákupné rozhodnutie v B2B nepodlieha emóciám, ale racionálnej úvahe. Preto sa zákazník vždy pýta: „Potrebujem uskutočniť tento nákup?“ Ak chcete predať, jeho odpoveď musí byť: „Áno.“

Liu Yang


14:00 to 14:25
Rozmanitosť E-marketingových stratégií v Číne
Zistíte ako by sa mal v skutočnosti realizovať e-marketing spolu s ďalšími e-marketingovými stratégiami v Číne. E-marketing je najefektívnejším nástrojom na podporu akéhokoľvek podnikania s minimálnymi nákladmi a maximálnym účinkom na cieľového zákazníka. Tešiť sa môžete na skvelé príklady z praxe!

Ivan Zubo


14:30 to 14:55
Reklama a marketing v hudbe
V prednáške sa Ivan zameria na sociálne siete, reklamu a hudbu. Ako dostať hudbu do povedomia?
Taktiež sa dozviete ako ovplyvňuje hudbu reklama a naopak..

Stanislav Cintavý


Moderátor bloku ZAOSTRENÉ na zákazníka

Alica Balaščíková


Moderátorka bloku BRANDING a lojalita

Viera Prievozníková


Moderátorka bloku B2C marketing
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.