
18.10.2018
Hotel TATRA Bratislava
17. Marketing that Sells
PROGRAM - Marketing That Sells 2018
8:30 - 9:15 REGISTRÁCIA účastníkov - kongresové priestory, Hotel Tatra **** Bratislava
1. Blok: Zaostrené na zákazníka | 09:30 – 12:35 v sále č. 1
9:30 - 9:40 Otvorenie konferencie

Ako zladiť značku zamestnávateľa s náborovými kampaňami?


Big data potenciál pre marketing a komunikáciu


AI v Hollywoode

10:55 - 11:15 COFFEE BREAK
PANELOVÁ DISKUSIA: Prekonávanie predsudkov zákazníkov k značke









MarTech a aplikácie pre Customer Experience

12:35 - 13:30 OBED

Moderátorka bloku Zaostrené na zákazníka

2. Blok: Branding a lojalita | 13:30 – 15:50 v sále č. 1

Efektívnosť brandingových formátov


Efektívny marketing: medzi ekonomikou a kultúrou


Keď sa značka stavia nanovo: Poštová banka (prípadová štúdia)

14:45 - 15:05 COFFEE BREAK

How to Avoid Huge Ships


Brand prepojený s osobnosťou


Moderátorka bloku Branding a lojalita

3. Blok: Business to Customer (B2C) marketing | 13:30 – 15:45 v sále č. 2

Konverzný marketing. Nová digitálna realita


Váš atribučný model je zlý! Je tu však nejaký lepší?

14:40 - 15:00 COFFEE BREAK

Ako môže marketingová automatizácia zarábať aj vo Vašej firme?


Zachyť spotrebiteľa na všetkých jeho kanáloch – ako predávať 4 veci naraz


Moderátor bloku B2C marketing

4. Blok: Business to Business (B2B) marketing | 13:00 – 15:50 v sále č. 3

B2B marketing pre komplexné technické riešenia


Natívna reklama


DIRECT VAN SALE – priamy ambulantný predaj

14:45 - 15:05 COFFEE BREAK

Späť k základom


Predsudky a mýty v online marketingu pre B2B

16:00 - 16:10 Záver konferencieba tombola

Moderátor bloku B2B marketing

Prednášajúci

Kancheva [Bulhrasko]


Gavuliak [SK]


Kancheva [Bulhrasko]


Cvrkal [SK]


Lašová [SK]


Štraus [SK]


Bezák [SK]


Lupták [SK]


Mikle [SK]


Hoosová [SK]


Mištíková [SK]


Balaščíková [SK]


Frank [SK]


Turza [SK]


Khúla [SK]


Šiklar [CZ]


Zámečník [SK]


Minár [SK]


Wenderlová [SK]


Bercel [SK]


Kičikoleva [SK]


Bocheva [Ukrajina]


Rejlek [CZ]


Šimkovič [SK]


Ondroušek [SK]


Zajac [SK]


Talárovič [SK]


Zarena Kancheva


Konverzný marketing. Nová digitálna realita
.

Roman Gavuliak


10:30 to 10:50
AI v Hollywoode
Operam optimalizuje online pre najväčšie Hollywoodske štúdiá. Vydali 100+ filmov, od artových, cez Oscarové (Moonlight), až po najväčšie trháky (Deadpool 2). Ich výzvy zahŕňajú propagáciu filmu pred uvedením, či spracovanie desaťtisícov online komentárov na zlepšenie segmentov a kreatív.

Zarena Kancheva


13:30 to 14:00
Konverzný marketing. Nová digitálna realita
Nový mobilný svet s rýchlou komunikáciou si vyžaduje rôzne marketingové stratégie, ktoré môžu okamžite pritiahnuť pozornosť užívateľa. Rakuten Viber, jedna z popredných komunikačných aplikácií, umožňuje značkám znovu objaviť osobnú komunikáciu, ktorá je kľúčová pre dosiahnutie úspechu.

Milan Cvrkal


12:10 to 12:30
MarTech a aplikácie pre Customer Experience
Technologické firmy neustále prezentujú smelé vízie a revolúciu v marketingových technológiách. Čo je ale reálne dosiahnuť s aplikáciami, ktoré sú dnes na trhu? Vďaka CX aplikáciám dokážete doručiť jednotný a unikátny zákaznícky zážitok od marketingu cez predaj až po zákaznícky servis.

Anna Lašová


13:55 to 14:15
Natívna reklama
Kampaň „Bekim má apetít“ úspešne spojila budovanie obsahu nového portálu a natívnu reklamu. Ukazuje nám, že in-feed reklama so zaujímavým obsahom a dobrým influencerom má pozitívny vplyv nielen na návštevnosť, ale aj na lojalitu návštevníkov.

Martin Štraus


15:05 to 15:25
Späť k základom
Influenceri, digital, social, millennials... Je pre značku lepšie nasledovať trendy alebo robiť dobrý marketing? Čo je vlastne dobrý marketing, ktorý pomáha zvyšovať predaje?

Tomáš Bezák


11:15 to 12:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Prekonávanie predsudkov zákazníkov k značke

Ronald Lupták


11:15 to 12:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Prekonávanie predsudkov zákazníkov k značke

Marek Mikle


11:15 to 12:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Prekonávanie predsudkov zákazníkov k značke

Jana Hoosová


11:15 to 12:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Prekonávanie predsudkov zákazníkov k značke

Simona Mištíková


Moderátorka bloku Zaostrené na zákazníka

Alica Balaščíková


Moderátorka bloku Branding a lojalita

Juraj Frank


Moderátor bloku B2C marketing

Miroslav Turza


Moderátor bloku B2B marketing

Anton Khúla


9:40 to 10:00
Ako zladiť značku zamestnávateľa s náborovými kampaňami?
Ako vám pomôže znalosť EVP (employee value proposition) pri tvorbe silnej značky zamestnávateľa? Čím lákajú personalisti nových uchádzačov, aby si vybrali ich spoločnosť pred konkurenciou? Profesia Vám prinesie niekoľko zaujímavých príkladov, ako pripraviť úspešnú náborovú kampaň.

Jiří Šiklar


10:05 to 10:25
Big data potenciál pre marketing a komunikáciu
Súčasný trend je v digitálnych, online a mobilných riešeniach. Digitalizácia prebieha v každej oblasti nášho života a firmy, ktoré uprednostňujú tradičné spôsoby strácajú na relevancii. Prečo je tomu tak a na čo sa sústrediť? Let´s speak digital!

Marek Zámečník


13:30 to 13:50
Efektívnosť brandingových formátov
Vyhodnocovanie efektívnosti realizovaných kampaní by malo patriť k samozrejmostiam pri každej kampani. Posttest kampane sa dá v súčasnosti robiť aj sofistikovanejším spôsobom a vývoj takýchto nástrojov je pre nás každodennou výzvou – a my výzvy milujeme...

Pavol Minár


13:55 to 14:15
Efektívny marketing: medzi ekonomikou a kultúrou
4. industriálna revolúcia vyžaduje nový prístup v marketingu. Ten popri svojej ekonomickej relevancii musí vnímať kultúru, jej hodnoty a kódy. Efektívny marketing súčasnosti musí spoločnosť nielen reflektovať a odzrkadľovať, ale ju aj aktívne ovplyvňovať.

Silvia Wenderlová


14:20 to 14:40
Keď sa značka stavia nanovo: Poštová banka (prípadová štúdia)
Začiatkom vlaňajška zmenila Poštová banka logo aj komunikáciu a odhodlala sa k najväčším zmenám vo svojej histórii. Nový prístup jej priniesol pozoruhodné výsledky. Uvidíte zákulisie tohto procesu – ako sa robí úspešný rebranding a repozicioning v slovenských podmienkach.

Ľubomír Bercel


15:05 to 15:25
How to Avoid Huge Ships
Kniha How to avoid huge ships si svojím neuveriteľne pragmatickým názvom vyslúžila slávu a stovky ironických recenzií na Amazone. V dnešnom marketingu by sa nám práve hodilo viac pragmatického prístupu a menej irónie. A čo s tým majú lode a kreativita?

Ivana Kičikoleva


15:30 to 15:50
Brand prepojený s osobnosťou
Ako si vytvoriť vlastný brand založený na životnej skúsenosti? Tvoríte logo pomocou trendov alebo tým čo sa vám osobne páči? Do akej miery zohráva úlohu psychológia farieb? Dozviete sa zákulisie vzniku brandov SUPERfeel konferencia a SUPERladies komunita.

Mariia Bocheva


14:05 to 14:35
Váš atribučný model je zlý! Je tu však nejaký lepší?
Každý určite súhlasí, že posledný preklik je mŕtvy. Ale aké sú ďalšie nástroje dostupné na trhu, ktoré môžu pomôcť marketérom zhodnotiť efektívnosť svojho úsilia? Počas prejavu si prejdeme rôzne atribučné modely od tých najzákladnejších až po tie, ktoré majú geeky prístupy.

Vladimír Rejlek


15:00 to 15:20
Ako môže marketingová automatizácia zarábať aj vo Vašej firme?
Je marketingová automatizácia iba ďalší buzzword alebo je schopná naozaj ovplyvniť Váš biznis? U nás už vieme, že B je správne. Počas mojej prednášky vám ukážem dve reálne prípadové štúdie, ktoré sme realizovali pre našich klientov Shell UK (platforma ADOBE) a Fischer CZ (platforma EXPONEA).

Kamil Šimkovič


15:25 to 15:45
Zachyť spotrebiteľa na všetkých jeho kanáloch – ako predávať 4 veci naraz
Či už máte malý alebo veľký reklamný rozpočet, konečným cieľom je predať čo najviac. Táto prednáška vám prinesie množstvo inšpirácie na to, ako využiť content marketing, influencerov, partnerstvá, prepojenie on-line a off-line aktivít pre úspech vlastných produktov či produktov vašich klientov.

Lukáš Ondroušek


13:30 to 13:50
B2B marketing pre komplexné technické riešenia
Na Googli za sekundu nájdeme 10 prípadových štúdií na veľkorozpočtový marketing pre sýtené nápoje alebo chytré telefóny. Ako však robiť marketing na výrobnú linku pre karosérie pre luxusné SUV alebo záložné elektrické napájanie celej nemocnice?

Igor Zajac


14:20 to 14:40
DIRECT VAN SALE – priamy ambulantný predaj
Odlíšiť sa od konkurencie len samotnou kvalitou niekedy nestačí. Priamy ambulantný predaj spolu s kvalitnou značkou vytvára ideálne podmienky na rýchly rast biznisu.

Rastislav Talárovič


15:30 to 15:50
Predsudky a mýty v online marketingu pre B2B
Čo uvádzajú slovenské B2B firmy ako dôvody absencie online marketingu v ich obchodnej stratégii? Vyčistime si hlavu a pragmaticky sa pozrime na to, ako vo Vašej firme synergicky prepojiť online marketing s prácou Vašich obchodníkov.
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.