
17.10.2019
Šimák Zámok Pezinok
18. Marketing that Sells
PROGRAM - Marketing that Sells 2019
8:00 - 8:45 Príchod účastníkov, registrácia a chutné raňajky - v priestoroch Šimák Zámok Pezinok
1. Blok: Zaostrené na zákazníka | 09:00 – 12:10 v Zlatej sále
9:00 - 9:10 Otvorenie konferencie

Ako organicky prilákať o 400 % viac ľudí na web


Ako si zaobstarať dobrý dizajn?

Dôležitosť konceptu pri marketingovej stratégii a podnikaní - Bohémsky marketing








10:25 - 10:40 COFFEE BREAK
PANELOVÁ DISKUSIA: Dlhodobosť a krátkodobosť v marketingu









Využitie psychológie v email marketingu

12:10 - 13:10 OBED

Moderátorka bloku Zaostrené na zákazníka

2. Blok: Výkonnostný marketing | 13:10 – 16:00 v Zlatej sále
PANELOVÁ DISKUSIA: Quo vadis, reklama?









Pokročilé využitie dát v programatickom nákupe médií

14:25 - 14:40 COFFEE BREAK

Vo svete mnohonásobných algoritmov - na čo všetci zabúdame pri SEO

Instagram pre B2B





Biznisové vertikály a ako uspokojiť špecifické potreby všeobecnými produktami


Moderátor bloku

3. Blok: Budovanie značky | 13:10 – 15:40 v Predsálí
Úprimný marketing ako dôveryhodný nástroj





Ako na Personal Brand v roku 2020


Podoby storytellingu v dnešnej reklame

14:25 - 14:40 COFFEE BREAK

Banka v digitálnej dobe

Moderovaná diskusia: Marketingové spolupráce z pohľadu influencerov Zrebný & Frlajs




16:05 - 16:15 Tombola a záver konferencie

Moderátorka bloku Budovanie značky a moderovanej diskusie


Moderátorka moderovanej diskusie

Prednášajúci

Bajaník [SK]


Chrappa [SK]


Michalides [SK]


Hradský [SK]


Pokorný [SK]


Woska [SK]


Štraus [SK]


Timoracký [SK]


Kopča [SK]


Papšo [SK]


Mištíková [SK]


Pálešová [SK]


Ižo [SK]


Frlajs [SK]


Zrebný [SK]


Aujesky [SK]


Mareček [SK]


Tóth [SK]


Kuna [SK]


Kóňa [SK]


Michaleková [SK]


Kacera [SK]


Sabolová [SK]


Lovás [SK]


Pay [Veľká Británia]


Rak [SK]


Blanárová [SK]


Straková [SK]


Thorpe [Veľká Británia]


Jakubík [SK]


Minár [SK]


Martin Bajaník


9:35 to 9:55
Ako si zaobstarať dobrý dizajn?
Všade okolo nás sa dajú vidieť otrasné, nefunkčné dizajnové riešenia. Takto komunikujú často aj bohaté firmy, vrátane štátnych inštitúcií. Po takmer 20 rokoch v roli dizajnéra som presvedčený, že to nie je nedostatkom financií alebo dobrých dizajnérov. Tie pravé dôvody vás možno prekvapia.

Roman Chrappa


10:00 to 10:20
Dôležitosť konceptu pri marketingovej stratégii a podnikaní - Bohémsky marketing
Na priamych príkladoch a nevšednou formou majitelia Bohéma Baru vyrozprávajú ako vytvorili koncept baru a aké marketingové kroky podnikli pri jeho prezentácii. Predvedú, že na marketing sa dá ísť aj z opačnej strany a produkt môže vzniknúť až po vymyslení stratégie.

Viktor Michalides


10:00 to 10:20
Dôležitosť konceptu pri marketingovej stratégii a podnikaní - Bohémsky marketing
Na priamych príkladoch a nevšednou formou majitelia Bohéma Baru vyrozprávajú ako vytvorili koncept baru a aké marketingové kroky podnikli pri jeho prezentácii. Predvedú, že na marketing sa dá ísť aj z opačnej strany a produkt môže vzniknúť až po vymyslení stratégie.

Martin Hradský


10:00 to 10:20
Dôležitosť konceptu pri marketingovej stratégii a podnikaní - Bohémsky marketing
Na priamych príkladoch a nevšednou formou majitelia Bohéma Baru vyrozprávajú ako vytvorili koncept baru a aké marketingové kroky podnikli pri jeho prezentácii. Predvedú, že na marketing sa dá ísť aj z opačnej strany a produkt môže vzniknúť až po vymyslení stratégie.

Tomáš Pokorný


10:00 to 10:20
Dôležitosť konceptu pri marketingovej stratégii a podnikaní - Bohémsky marketing
Na priamych príkladoch a nevšednou formou majitelia Bohéma Baru vyrozprávajú ako vytvorili koncept baru a aké marketingové kroky podnikli pri jeho prezentácii. Predvedú, že na marketing sa dá ísť aj z opačnej strany a produkt môže vzniknúť až po vymyslení stratégie.

Martin Woska


10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Dlhodobosť a krátkodobosť v marketingu

Martin Štraus


10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Dlhodobosť a krátkodobosť v marketingu

Marian Timoracký


10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Dlhodobosť a krátkodobosť v marketingu

Marek Kopča


10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Dlhodobosť a krátkodobosť v marketingu

Viliam Papšo


14:00 to 14:20
Pokročilé využitie dát v programatickom nákupe médií
Súčasný trend využitia dát v online marketingu sa zameriava na maximalizáciu efektívnosti – výkonnosti kampaní, využívania budgetu a podobných KPIs. Aká je však správna kombinácia využitia dát, ktorá dokáže vyriešiť spomenuté témy vo výkonnostnom marketingu?

Simona Mištíková


15:10 to 15:30
Instagram pre B2B
Instagram je populárnym marketingovým nástrojom pre B2C marketing, ale má význam aj v B2B segmente? Dozviete sa aký typ stratégie si zvoliť keď chcete komunikovať v segmente B2B na Instagrame, aký obsah publikovať a na čo nezabudnúť, aby vaša komunikácia mala zmysel.

Martina Pálešová


15:10 to 15:30
Instagram pre B2B
Instagram je populárnym marketingovým nástrojom pre B2C marketing, ale má význam aj v B2B segmente? Dozviete sa aký typ stratégie si zvoliť keď chcete komunikovať v segmente B2B na Instagrame, aký obsah publikovať a na čo nezabudnúť, aby vaša komunikácia mala zmysel.

Peter Ižo


14:45 to 15:05
Banka v digitálnej dobe
Ako sa buduje značka v digitálnej dobe? Ohrozujú dnešné trendy imidž budovaný včera? Ako sa "ohýba" značka a ako ju to ohrozuje?

Lukáš Frlajs


15:10 to 15:40
Moderovaná diskusia: Marketingové spolupráce z pohľadu influencerov Zrebný & Frlajs
Duo Zrebný & Frlajs si na slovenskom YouTube vybudovalo značku kvality. Ich videá majú dlhú životnosť a miliónové pozretia. V diskusii prezradia svoj pohľad na marketingové spolupráce z pohľadu influencerov - čo je pre nich dôležité, na čo súhlasia a čo im naopak vadí.

Matej Zrebný


15:10 to 15:40
Moderovaná diskusia: Marketingové spolupráce z pohľadu influencerov Zrebný & Frlajs
Duo Zrebný & Frlajs si na slovenskom YouTube vybudovalo značku kvality. Ich videá majú dlhú životnosť a miliónové pozretia. V diskusii prezradia svoj pohľad na marketingové spolupráce z pohľadu influencerov - čo je pre nich dôležité, na čo súhlasia a čo im naopak vadí.

Kamil Aujesky


Moderátor bloku

Richard Mareček


13:10 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Quo vadis, reklama?

Igor Tóth


13:10 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Quo vadis, reklama?

Filip Kuna


13:10 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Quo vadis, reklama?

Oto Kóňa


13:10 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Quo vadis, reklama?

Júlia Michaleková


Moderátorka bloku Zaostrené na zákazníka

Naďa Kacera


Moderátorka bloku Budovanie značky a moderovanej diskusie

Anna Sabolová


Moderátorka moderovanej diskusie

Matúš Lovás


9:10 to 9:30
Ako organicky prilákať o 400 % viac ľudí na web
Kvalitná stratégia a analýza nebola nikdy dôležitejšia ako v dnešnej dobe. Používatelia denne prichádzajú do styku s nesmierne veľkým množstvom touchpointov na rôznych zariadeniach. Pochopte zámer používateľa na Googli a využite ho vo svoj prospech.

Jonathan Pay


11:45 to 12:05
Využitie psychológie v email marketingu
Skutočná hodnota e-mailu sa vytvorí vtedy, keď pochopíme komu ho adresujeme na psychologickej úrovni. Uplatňovaním psychológie a marketingu v emailoch, vrátane typov osobností a kognitívnej zaujatosti, dokážeme vytvoriť presvedčivejšie a výkonnejšie kampane, ktoré podnecujú interakciu.

Štefan Rak


15:35 to 15:55
Biznisové vertikály a ako uspokojiť špecifické potreby všeobecnými produktami
Vyvíjať špecifické produkty pre každého zákazníka je nereálne, časovo aj finančne.
Nájdite čo majú vaši zákazníci spoločné, aké sú ich starosti a kde je vaša pridaná hodnota.

Cecília Blanárová


13:10 to 13:30
Úprimný marketing ako dôveryhodný nástroj
Úprimný marketing ako dôveryhodný presviedčací nástroj je omnoho hodnotnejší ako umelé presviedčanie o dokonalosti. Prispieva k budovaniu vzťahu so zákazníkom a vyžaduje si to vašu osobnosť. Na začiatku toho celého ale stojí príbeh. Váš príbeh. Čo stojí za úspechom značky Smyssly?

Silvia Straková


13:10 to 13:30
Úprimný marketing ako dôveryhodný nástroj
Úprimný marketing ako dôveryhodný presviedčací nástroj je omnoho hodnotnejší ako umelé presviedčanie o dokonalosti. Prispieva k budovaniu vzťahu so zákazníkom a vyžaduje si to vašu osobnosť. Na začiatku toho celého ale stojí príbeh. Váš príbeh. Čo stojí za úspechom značky Smyssly?

Hannah Thorpe


14:45 to 15:05
Vo svete mnohonásobných algoritmov - na čo všetci zabúdame pri SEO
SEO je stále komplikovanejšie! Optimalizácia na viac ako len 10 najlepších výsledkov je kľúčová, keď sa zamyslíme nad priamymi odpoveďami a "Knowledge Graphs" vo vyhľadávaní Google.

Oliver Jakubík


13:35 to 13:55
Ako na Personal Brand v roku 2020
Päť konkrétnych krokov a platforiem pre budovanie autentickej a atraktívnej osobnej značky.

Pavol Minár


14:00 to 14:20
Podoby storytellingu v dnešnej reklame
V dnešnom post-reklamnom svete by značky nemali robiť reklamu, ale storytelling. Reklama je to, čo chcú značky hovoriť o sebe. Príbeh je to, čo chcú ľudia počúvať. Niekedy je to to isté, ale častejšie nie. Takže, aké sú podoby storytellingu v dnešnej komunikácii značiek?
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.