Nachádzate sa tu
Domov » 2. Retail Marketing Forum
Archív
2019
Hotel TATRA****
Bratislava
Inšpiratívne content marketingové kampane, emaily, videá, ale i ďalšie nástroje, ktorých cieľom je efektívna komunikácia značky za účelom maximalizácie digital ROI, rastu konverzií a zlepšenia lojality zákazníkov vám aj tento rok predstavia starostlivo vybraní prednášajúci konferencie Marketing Live. Program konferencie umožňuje diskutovať o výzvach, príležitostiach a riešeniach v čase data-driven marketingu a počas prestávok poskytuje príležitosti pre networking.
2018
Hotel TATRA****
Bratislava
Inšpirácie a kreatívne nápady, vychytávky, ale i cenné rady od najskúsenejších marketérov prináša konferencia MARKETING LIVE 2018 v 4 tematických blokoch: strategický marketing, komunikačné stratégie, sociálne médiá a influencer marketing.
2017
Grand Hotel Pressburg ****
Bratislava
Inšpirácie a kreatívne nápady, vychytávky, ale i cenné rady od najskúsenejších marketérov prináša konferencia MARKETING LIVE 2017 v 4 tematických blokoch: strategický marketing, personalizovaný marketing a lojalita, komunikačné stratégie a online marketing.
2016
Grand Hotel Pressburg ****
Bratislava
Aké sú najefektívnejšie stratégie v komunikácii? Aké najčastejšie chyby robíme v strategickom plánovaní? Čo robiť, ak sú marketingové výsledky nelichotivé? Vychytávky a tipy od tých najskúsenejších marketérov ponúkne opäť konferencia Marketing Live 2016!
2015
Hotel Saffron
Bratislava
Najlepší marketéri vedia, že kráľom úspechu sa stáva „text“ - Content marketing hrá prím. Aké sú najefektívnejšie stratégie v komunikácii? Aké reálne náklady sú nevyhnutné na úspešnú kampaň? Vychytávky a rady od tých najskúsenejších ponúkne konferencia Marketing Live 2015!
2014
Hotel Saffron
Bratislava
Myslite v širších súvislostiach: Prepojte offline a online v harmonizovanej stratégii marketingovej komunikácie. Sociálne médiá by nemali byť jediným nástrojom vašej stratégie, mali by byť hlavne podporou. Ako integrovať sociálne médiá s vašou SEO stratégiou.
2013
hotel NH Gate One
Bratislava
Nebojte sa komunikovať so zákazníkmi, ukážeme vám ako ich ľahko a rýchlo zapojíte do on-line dialógu. A keďže sme „IN“ radi vám predstavíme kľúčové trendy v sociálnych médiách.
2012
hotel NH Gate One
Bratislava
Efektívny online marketing - case studies. Ako efektívne zacieliť online kampane na cieľové skupiny. Banky a sociálne média. Vytvorte si kampaň, ktorá sa dostane na titulné stránky médií.
2011
Hotel Gate One
Bratislava
Strategický online marketing - ako s ním udržať krok?
2010
Falkensteiner Hotel
Bratislava
Nevtieravé spôsoby využívania internetu.
2009
Hotel TATRA
Bratislava
Marketing s aktívnou účasťou potenciálneho zákazníka – relatívne nový smer hovoriaci o tom, že už samotná reklama môže a mala by byť zážitkom sama o sebe, teda nielen výrobok, ktorý propaguje, ale i jeho vlastná reklama. Rýchlejšie sa tak šíri, zadávateľa stojí menej peňazí a kupujúci ju nevníma tak negatívne ako obyčajnú reklamu.
2008
Club PENATI
Bratislava
Konferencia prináša jedinečnú možnosť dozvedieť sa maximum z oblasti branding, retail marketing, in store komunikácia, merchandising a ďalších. Zároveň je konferencia zameraná na praktické riešenia otázok prezentované odborníkmi v oblasti retail marketing.
2007
Club PENATI
Bratislava
Cieľom konferencie je umožniť účastníkom získavať potrebné informácie o situácii a trendoch v danom odvetví z domova a zahraničia, ako i nadviazať dôležité kontakty s potenciálnymi partnermi a klientmi.
2005
hotel Danube
Bratislava
Hlavným cieľom konferencie je informovať o budovaní značky, faktoroch vplývajúcich na rozhodnutie zákazníka o kúpe, novinkách merchandisingu, category managementu a space managementu, rovnako ako aktuálnych trendoch v súčasnej in-store komunikácii. Konferencia tiež ponúka príklady a prípadové štúdie zo zahraničia aj ich následnú konfrontáciu s názormi európskych odborníkov.
2004
Hotel Danube
Bratislava
Hlavným cieľom konferencie je informovať o faktoroch vplývajúcich na rozhodnutie zákazníka o kúpe, novinkách merchandisingu, category managementu a space managementu, rovnako ako aktuálnych trendoch v súčasnej in-store komunikácii. Ponúka tiež príklady a prípadové štúdie zo zahraničia aj ich následnú konfrontáciu s názormi európskych odborníkov.
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.