11.10.2004
Hotel Danube Bratislava
3. Trade & Marketing Forum
Trade & Marketing Forum 2004
Ako nenahnevať zákazníka alebo čo už je priveľa
Ako sa zákazník rozhoduje pri nákupe
Jitka Vysekalová, prezident, Česká marketingová spoločnosť, Česká republika

Budovanie obchodnej značky
Ján Madáč, riaditeľ, OZ Kopernikus, Slovensko

Partnerstvo medzi predajňou a značkou
Perspektívy rozvoja privátnych značiek na Slovensku
Podpora predaja formou vernostného programu
Zmena programu a termínu vyhradená.
Prednášajúci
doc. PhDr. Ph.D. Jitka Vysekalová
prezident
Česká marketingová spoločnosť

Pani Vysekalová v súčasnosti pôsobí ako nezávislý poradca pre oblasť psychológie trhu, marketingových komunikácií kvalitatívneho výskumu trhu a zastáva významné funkcie v odborových a profesných organizáciách. Prednáša na viacerých vysokých školách, je členkou porôt v oblasti reklamy, publikuje v mnohých periodikách. Je autorkou alebo spoluautorkou knižných publikácií, ako napríklad Psychológia reklamy, Psychológia spotrebiteľa, Psychológia trhu, Marketing, Reklama – Ako robiť reklamu a iných. Je tiež členkou Európskej spoločnosti pre prieskum trhu a verejnej mienky a členkou Českomoravskej psychologickej spoločnosti. V jednom rozhovore na seba prezradila, že jej obľúbeným citátom je: Oscar Wilde: „Jediný spôsob ako sa zbaviť pokušenia, je podľahnúť mu.“ Má rada posedenia s priateľmi pri dobrom bielom víne.
Ako sa zákazník rozhoduje pri nákupe
Dana Slámová je skúseným odborníkom v oblasti marketingového výskumu, a to ako v rovine teoretickej, tak i praktickej. Niekoľko rokov pôsobila ako odborný asistent na Fakulte medzinárodných vzťahov Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Venovala sa prednáškovej činnosti a súčasne písaniu odborných kníh a článkov zameraných na problematiku management marketingu a marketingových stratégií. V spoločnosti ACNielsen pracuje od roku 1997 a podieľa sa na všetkých typoch výskumu z oblasti spotrebiteľského výskumu. Absolvovala štúdium psychológie a filozofie na PF UK, získala i kvalifikáciu pre moderovanie diskusných skupín. V súčasnej dobe pôsobí vo funkcii vedúceho oddelenia Customized Research.
Ako nenahnevať zákazníka alebo čo už je priveľa
-
Partnerstvo medzi predajňou a značkou
Ing. Ján Madáč, CSc.
riaditeľ
OZ Kopernikus

Pán Madáč ukončil vysokoškolské vzdelanie, má vedeckú hodnosť „Prierezové a odvetvové ekonomiky v oblasti ergonómie“. Prax vo výskume a vývoji technologických zariadení získal vo Výskumnom ústave chemických vláken, JZD Slušovice. V súčasnosti je riaditeľom centra pre celoživotné vzdelávanie UMB a lektorom Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici a tiež lektorom OZ Kopernikus, kde zároveň pôsobí ako jeho riaditeľ. Je autorom publikácií v oblasti marketingu, manažmentu, manažérstva kvality a projektového manažmentu.
Budovanie obchodnej značky
Vzdelanie získala na Ekonomickej univerzite v Bratislave na obchodnej fakulte so zameraním na obchod a marketing. Od roku 2000 pracuje pre COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo, ako manažérka vlastnej značky.
Perspektívy rozvoja privátnych značiek na Slovensku
V roku 1996 po skončení štúdia na Mount Royal College v Calgary, Canada, sa Martin vrátil na Slovensko a začal pracovať pre firmu, ktorá sa zaoberá prieskumom trhu ako Managing Director pre Slovensko. V roku 2002 Martin spoluzaložil marketingovú konzultačnú spoločnosť AXENT a v roku 2003 jej dcérsku firmu Loyalty Partners, ktorá sa špecializuje na vývoj a manažment vernostných programov. Loyalty Partners v súčastnosti rozbieha niekoľko B2B vernostných schém pre svojich klientov a prvý nezávislý vernostný program na Slovensku – My Bony.
Martin, 33, lives with his wife and two children in Bratislava, Slovakia.
Podpora predaja formou vernostného programu
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.