26.09.2005
Hotel Danube Bratislava
4. Trade & Marketing Forum
Trade & Marketing Forum 2005
Ak nie ste iní, zvíťaziť môžete len prostreníctvom ceny.
,,Brand Tracking - an Ideal Tool for Long-term Brand Health Check and Communication Effectiveness Measurement“
Dieťa ako spotrebiteľ? Reklama, dieťa a etika
Jitka Vysekalová, prezident, Česká marketingová spoločnosť, Česká republika

Lovemarks: Loyalty beyond reason - Ako ďalej so značkou?
Vývoj a súčasná situácia privátnych značiek na trhu nealkoholických nápojov
Vývoj privátnych značiek na Slovensku a susedných štátoch CEE - atak značkových výrobkov
Zmena programu a termínu vyhradená.
Prednášajúci
-
,,Brand Tracking - an Ideal Tool for Long-term Brand Health Check and Communication Effectiveness Measurement“
doc. PhDr. Ph.D. Jitka Vysekalová
prezident
Česká marketingová spoločnosť

Pani Vysekalová v súčasnosti pôsobí ako nezávislý poradca pre oblasť psychológie trhu, marketingových komunikácií kvalitatívneho výskumu trhu a zastáva významné funkcie v odborových a profesných organizáciách. Prednáša na viacerých vysokých školách, je členkou porôt v oblasti reklamy, publikuje v mnohých periodikách. Je autorkou alebo spoluautorkou knižných publikácií, ako napríklad Psychológia reklamy, Psychológia spotrebiteľa, Psychológia trhu, Marketing, Reklama – Ako robiť reklamu a iných. Je tiež členkou Európskej spoločnosti pre prieskum trhu a verejnej mienky a členkou Českomoravskej psychologickej spoločnosti. V jednom rozhovore na seba prezradila, že jej obľúbeným citátom je: Oscar Wilde: „Jediný spôsob ako sa zbaviť pokušenia, je podľahnúť mu.“ Má rada posedenia s priateľmi pri dobrom bielom víne.
Dieťa ako spotrebiteľ? Reklama, dieťa a etika
-
Lovemarks: Loyalty beyond reason - Ako ďalej so značkou?
-
Lovemarks: Loyalty beyond reason - Ako ďalej so značkou?
-
Vývoj a súčasná situácia privátnych značiek na trhu nealkoholických nápojov
-
Vývoj privátnych značiek na Slovensku a susedných štátoch CEE - atak značkových výrobkov
-
Vývoj privátnych značiek na Slovensku a susedných štátoch CEE - atak značkových výrobkov
-
Ak nie ste iní, zvíťaziť môžete len prostreníctvom ceny.
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.