23.10.2006
Club PENATI Bratislava
5. Trade & Marketing Forum
Trade & Marketing Forum 2006
Ako etika a corporate identity môžu prispieť k úspechu vašej spoločnosti
Ako to funguje? – zavádzanie corporate identity
Zuzana Machová, Country Manager,, Oriflame, Slovensko

Ako vnímajú zákazníci zavádzajúcu reklamu
Ako vybudovať vašu vlastnú značku
Meranie a riadenie udržania si zákazníka
Merlin Stone, Director, Nowell Stone Ltd. , UK

Zaistenie optimalneho ziskania a udrzania si zakaznika pouzitim skusenosti zakaznika
Zmena programu a termínu vyhradená.
Prednášajúci
-
Zaistenie optimalneho ziskania a udrzania si zakaznika pouzitim skusenosti zakaznika
-
Ako etika a corporate identity môžu prispieť k úspechu vašej spoločnosti
-
Ako vybudovať vašu vlastnú značku
-
Ako vnímajú zákazníci zavádzajúcu reklamu
Ing. Zuzana Machová
Country Manager,
Oriflame

Absolventka VŠE a City University. Pracovala som ako prekladateľka, lektorka na City University, v AVON Cosmetics a Oriflame. Vydatá, 1 manžel, 2 deti, 7 psov, 1 kôň.
Ako to funguje? – zavádzanie corporate identity
Merlin Stone
Director
Nowell Stone Ltd.

Merlin je jeden z najskúsenejších konzultantov vo Veľkej Británii a školiteľ v CRM, databázový marketing a zákaznícky servis. V súčasnosti je riaditeľom v spoločnosti Nowel Stone, konzultačnej spoločnosti špecializujúcej sa na pomoc spoločnostiam zlepšiť ich možnosti v interaktívnom marketingu, CRM, oblasti zákazníckych služieb a IT. Taktiež sa venoval plne akademickej kariére a v súčasnosti prednáša na šiestich Britských Univerzitách. Zároveň napísal 30 kníh a stovky článkov ohľadom marketingu,
služieb a CRM.
Meranie a riadenie udržania si zákazníka
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.