15.10.2007
Falkensteiner Hotel Bratislava
6. Trade & Marketing Forum
Trade & Marketing Forum 2007
Contact centres and the Internet - the rapid rise of self-service
Merlin Stone, Director, Nowell Stone Ltd. , UK

Etarget a zákazníci. Ako získať klientov prostredníctvom webu?
Martin Kováč, Country Manager, Etarget , Slovensko

Komunikácia prostredníctvom web stránok – záležitosť psychológie?
Jaroslav Betlej, President , member of the Communication Group Betlej, & Partners, Interactive Agency Upstrem, PL

Value Proposition - Highway to the customer. This is also true with us?
Martin Mravec, Managing Director, GfK, Slovensko

Web - efektívna forma marketingu a predaja?
Michal Micenko, Generálny riaditeľ, Mega & Loman, Slovensko

Ženy, muži, reklama a nakupovanie...
Jitka Vysekalová, prezident, Česká marketingová spoločnosť, Česká republika

Zmena programu a termínu vyhradená.
Prednášajúci
Merlin Stone
Director
Nowell Stone Ltd.

Merlin je jeden z najskúsenejších konzultantov vo Veľkej Británii a školiteľ v CRM, databázový marketing a zákaznícky servis. V súčasnosti je riaditeľom v spoločnosti Nowel Stone, konzultačnej spoločnosti špecializujúcej sa na pomoc spoločnostiam zlepšiť ich možnosti v interaktívnom marketingu, CRM, oblasti zákazníckych služieb a IT. Taktiež sa venoval plne akademickej kariére a v súčasnosti prednáša na šiestich Britských Univerzitách. Zároveň napísal 30 kníh a stovky článkov ohľadom marketingu,
služieb a CRM.
Contact centres and the Internet - the rapid rise of self-service
Martin Kováč
Country Manager
Etarget

Narodený v roku 1978. V roku 2001 ukončil štúdium na Ekonomickej univerzite v Bratislave so zameraním na financie, bankovníctvo a investovanie. Po skončení školy pracoval v Prvej komunálnej banke, a.s., ako junior projekt manažér pre VIP klientov. Od októbra 2002 pracoval v ARBOmedia.net Slovakia ako manažér predaja reklamného priestoru v printových médiách, televízii a na internete. Od novembra 2004 zastáva v ETARGETe pozíciu country manažéra pre Slovensko.
Etarget a zákazníci. Ako získať klientov prostredníctvom webu?
Študoval na katedre marketingovej komunikácie FiFUK. Zaoberá sa novými trendmi v komunikácii, blogmi a online marketingom v PR agentúre Neopublic Porter Novelli.
Etarget a zákazníci. Ako získať klientov prostredníctvom webu?
Jaroslav Betlej
President , member of the Communication Group Betlej, & Partners
Interactive Agency Upstrem

Narodil sa v Krakowe v roku 1965. Je prezidentom a zakladateľom komunikačnej skupiny Betlej & Partners. Študoval na akadémii v Düsseldorfe Marketingovú komunikáciu. Pôsobil ako riaditeľ Eastern Europe, má dvadsať ročné skúsenosti s Európskou agentúrou, organizoval medzinárodnú multimediálnu kampaň pre 6 európskych trhov a pre viac ako 130 klientov. Posledných 11 rokov pôsobí ako lektor brand building s tréningovým programom.
Komunikácia prostredníctvom web stránok – záležitosť psychológie?
Martin Mravec
Managing Director
GfK

Narodil sa a žije v Bratislave. Od ukončenia EU v BA v roku 1997 pôsobí v marketingu (Mora Slovakia, AWT, T-Mobile, GfK Slovakia), ako Managing Director v GfK Slovakia s.r.o. od roku 2005. Druhý rok úspešne vedie telekomunikačný tím v rámci CEE pre GfK Group a je členom GfK International Telecom Team. Profesionálne zameranie na strategický marketing. V súčasnosti ukončuje doktorandské štúdium na obchodnej fakulte EU v Bratislave.
Value Proposition - Highway to the customer. This is also true with us?
Michal Micenko
Generálny riaditeľ
Mega & Loman

Študoval na Slovenskej technickej univerzite v Bratislave. Od roku 1997 pôsobí vo firme Mega & Loman s.r.o., kde je v súčasnosti generálnym riaditeľom.
Web - efektívna forma marketingu a predaja?
doc. PhDr. Ph.D. Jitka Vysekalová
prezident
Česká marketingová spoločnosť

Pani Vysekalová v súčasnosti pôsobí ako nezávislý poradca pre oblasť psychológie trhu, marketingových komunikácií kvalitatívneho výskumu trhu a zastáva významné funkcie v odborových a profesných organizáciách. Prednáša na viacerých vysokých školách, je členkou porôt v oblasti reklamy, publikuje v mnohých periodikách. Je autorkou alebo spoluautorkou knižných publikácií, ako napríklad Psychológia reklamy, Psychológia spotrebiteľa, Psychológia trhu, Marketing, Reklama – Ako robiť reklamu a iných. Je tiež členkou Európskej spoločnosti pre prieskum trhu a verejnej mienky a členkou Českomoravskej psychologickej spoločnosti. V jednom rozhovore na seba prezradila, že jej obľúbeným citátom je: Oscar Wilde: „Jediný spôsob ako sa zbaviť pokušenia, je podľahnúť mu.“ Má rada posedenia s priateľmi pri dobrom bielom víne.
Ženy, muži, reklama a nakupovanie...
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.