19.11.2014
Hotel Saffron Bratislava
7. Daily Web
PROGRAM - Daily Web 2014
8:00 - 8:45 REGISTRÁCIA účastníkov - hotel Saffron
1. WEBDIZAJN – POUŽITEĽNÝ WEB / 09:00 – 11:40 Sála 1 /
PANELOVÁ DISKUSIA: Výkonnosť webu
Výkonný a lacný web. Dá sa to?
10:00 - 10:20 Coffee Break
Poznaj užívateľa svojho!
Ako sa obliecť do písma? Vybrať si správne písmo je ako dobre sa obliecť. Oboje je neoddeliteľnou súčasťou vašej (vizuálnej) identity
Trendy vo webdizajne na rok 2015
11:40 - 13:00 Obed
Moderátor bloku č. 1
2. BEZPEČNOSŤ WEBOVÝCH APLIKÁCIÍ / 13:00 – 15:50 Sála 1 /
HTTPS - How To Transfer Private Shit
Problémy, ktoré spôsobujú nedotestované/nedovyvíjané weby.
Ako ochrániť váš web pred útokmi hackerov?
14:15 - 14:30 Coffee Break
Útoky na webové aplikácie v praxi alebo ako vyzerá reálny útok na webové aplikácie.
Prečo je bezpečnosť na webe dôležitá?
Nehacknuteľný web
Moderátor bloku č. 2
3. PRAKTICKÝ MARKETING WEBU / 13:00 – 15:25 Sála 2 /
Predpovede o Real-Time Bidding v roku 2015.
Výberové konanie pre weby nie je vždy ten nejlepší nápad.
Ako správne pripraviť zadanie pre výberové konanie pre web?
14:15 - 14:30 Coffee Break
Ako na webstránku pre startup?
ROI - nie všetky náklady a príjmy sú na prvý pohľad vidieť.
Moderátor bloku č. 3
4. E-COMMERCE A CRM / 13:00 – 15:25 Sála 3 /
Ako získať a pracovať s B2B dátami?
Najnovšie trendy v online B2B marketingu
Využívanie dát alebo krádež súkromia
14:15 - 14:30 Coffee Break
Účinný remarketing krok za krokom.
Ako sledovať zákazníka na webe a čo tým môžete získať.
Moderátor bloku č. 4
Prednášajúci
Cvik
Kubán
Vatrt
Haňo
Lani
Ličková
Jenča
Gebauer
Špaček
Muráň
Roth
Lupták
Bednár
Zaťko
Rutgersson
Řezáč
Slovák
Steskal
Dendis
Berger
Vrána
Frank
Blažej
Volek
Grešš
Volek
Lacko [SK]
JUDr. Pavol Cvik
13:50 to 14:10
Využívanie dát alebo krádež súkromia
Indexovanie, automatické spracúvanie, prepájanie a využívanie dát v profiloch sociálnych sietí je aktuálne pomerne bežnou praxou. Kde však končí sloboda internetu a začína súkromie? Aké sú vzťahy medzi komerčným záujmom prevádzkovateľa stránky či aplikácie a základnými právami jednotlivca?
Pavol Kubán
9:00 to 9:45
PANELOVÁ DISKUSIA: Výkonnosť webu
Téma 1: User experience ako hlavný faktor pri efektivite a výkonnosti webu
Téma 2: Optimalizácia konverzných pomerov
Téma 3: Lead generation
Téma 4: Explainer video ako spôsob zvyšovania výkonnosti webu
Tomáš Vatrt
9:00 to 9:45
PANELOVÁ DISKUSIA: Výkonnosť webu
Téma 1: User experience ako hlavný faktor pri efektivite a výkonnosti webu
Téma 2: Optimalizácia konverzných pomerov
Téma 3: Lead generation
Téma 4: Explainer video ako spôsob zvyšovania výkonnosti webu
Peter Haňo
9:00 to 9:45
PANELOVÁ DISKUSIA: Výkonnosť webu
Téma 1: User experience ako hlavný faktor pri efektivite a výkonnosti webu
Téma 2: Optimalizácia konverzných pomerov
Téma 3: Lead generation
Téma 4: Explainer video ako spôsob zvyšovania výkonnosti webu
Marek Lani
9:50 to 10:00
Výkonný a lacný web. Dá sa to?
Martina Ličková
10:25 to 10:45
Poznaj užívateľa svojho!
Tina porozpráva akým spôsobom sa môžeme rozhodovať o designe pre rozličné projekty, kde robíme chyby a prečo nestačí náš profesionálny názor, prečo zákazníka nestačí analyzovať cez dáta z Google Analytics, a prečo je viac ako dobré robiť užívateľský/ zákaznícky výskum.
Martin Jenča
10:50 to 11:10
Ako sa obliecť do písma? Vybrať si správne písmo je ako dobre sa obliecť. Oboje je neoddeliteľnou súčasťou vašej (vizuálnej) identity
Prudko odborná prednáška o aktuálnych trendoch, novinkách v písme a dostupnej technológii. Výber písma, prístupnosť, správne veľkosti, riadkovanie, kontrast, platformy, optimalizácia či responzívna typografia očami chronického čitateľa a dizajnéra.
Tobias Gebauer
11:15 to 11:35
Trendy vo webdizajne na rok 2015
Michal Špaček
13:00 to 13:20
HTTPS - How To Transfer Private Shit
Všetci o tom hovoria, niekto i presunie. Aj ja som svoj osobný web presunul na HTTPS. Prečo? A čo to vlastne je, na čo je dobré, čo prinesie návštevníkom webu a čo všetko urobiť aby to dávalo zmysel? Pokiaľ to nerobíte len kvôli Google, nie je to obyčajné presmerovanie. A kvôli Google to nerobte.
Ján Muráň
13:25 to 13:45
Problémy, ktoré spôsobujú nedotestované/nedovyvíjané weby.
Prednáška o najčastejšie sa vyskytujúcich chybách pri nasadzovaní nových webových projektov. Povieme si niečo o tom, ako vytvoriť optimálne prostredie, ktoré pomôže aj neoptimalizovanému webu dostať zo seba maximum a o najčastejších chybách, ktorých sa dopúšťajú webdeveloperi pri vytváraní webov.
Peter Roth
13:50 to 14:10
Ako ochrániť váš web pred útokmi hackerov?
Je váš web zraniteľný? O útokoch na webové aplikácie a najmä spôsobe ako sa pred nimi chrániť. Praktická ukážka simulácie najbežnejších útokov a významu webového aplikačného firewallu ako dôležitej súčasti ochrany webu.
Pavol Lupták
14:35 to 14:55
Útoky na webové aplikácie v praxi alebo ako vyzerá reálny útok na webové aplikácie.
Cieľom prezentácie je demonštrovať ako vyzerá typický reálny útok na webovú aplikáciu, počínajúc zabezpečením útočníkovej anonymity, cez vyhľadanie kritických zraniteľností, prelomenie hesiel, končiac získaním lokálneho administrátora, vymazaním stôp a vytvorením zadných vrátok.
Juraj Bednár
15:00 to 15:20
Prečo je bezpečnosť na webe dôležitá?
O hrozbách a problémoch s bezpečnosťou, ako si ochrániť reputáciu, osobné a citlivé údaje firmy a jej zákazníkov. Ako si zohnať dobrého hackera? Musia programátori ovládať bezpečnosť?
Tomáš Zaťko
15:25 to 15:45
Nehacknuteľný web
Zhrnieme si bežné spôsoby útokov na webové aplikácie a existujúce metódy ochrany. Ukážeme si netradičný spôsob ochrany, ktorý vychádza z generovania statických webových stránok zo zdrojového CMS. Výsledný produkt je odpojený od logiky viacerých subsystémov, čím sa výrazne zmenšujú možnosti útočníka.
Liz Rutgersson
13:00 to 13:20
Predpovede o Real-Time Bidding v roku 2015.
Jan Řezáč
13:25 to 13:45
Výberové konanie pre weby nie je vždy ten nejlepší nápad.
Chcete vytvoriť či redesignovať web? Uvažujete o vypísaní výberového konania? Radšej s tým eště chvíľku počkajte a prídte si vypočuť Jana na Daily Web 2014.
Róbert Slovák
13:50 to 14:10
Ako správne pripraviť zadanie pre výberové konanie pre web?
Ako správne pripraviť zadanie? Čo by tam nemalo chýbať a čo je už navyše? Ako zadaním inšpirovať? Prečo vždy robiť zadanie aj pre seba?
Milan Steskal
14:35 to 14:55
Ako na webstránku pre startup?
Slovenské startupy majú väčší prístup k investíciám ako hocikedy doteraz. To, ako sa postavia k webstránke im dokáže pomôcť, ale aj uškodiť. Akú tu máme úlohu my a ako im môžeme pomôcť?
Peter Dendis
15:00 to 15:20
ROI - nie všetky náklady a príjmy sú na prvý pohľad vidieť.
Praktické skúsenosti s ROI, o chybách a vychytávkach v sledovaní návratnosti s ktorých som sa za 8 rokov v online marketingu stretol. O tom aké náklady do neho merať, aké príjmy v ňom merať, ako sa na základe (predpokladaného) ROI rozhodnúť čo budeme robiť v marketingu ako prvé.
Tomáš Berger
13:00 to 13:20
Ako získať a pracovať s B2B dátami?
Moderné nástroje umožnujú získať veľmi sofistikované dáta o firmách. Naučte sa sledovať, aká firma má o vaše produkty záujem. Naučte sa pracovať s dátami, ktoré vám otvoria nové smery a ďalšie cesty k novým obchodom. Dáta sú dnešným zlatom a v prednáške sa naučíte, ako toto zlato správne vytažiť.
Ivo Vrána
13:25 to 13:45
Najnovšie trendy v online B2B marketingu
V tejto prednáške predstavím najhorúcejší online trend v B2B, vďaka ktorému je zahraničná konkurencia o krok pred vami- systémy pre automatizáciu marketingu, Lead management a Lead Scoring.
Juraj Frank
14:35 to 14:55
Účinný remarketing krok za krokom.
Michal Blažej
15:00 to 15:20
Ako sledovať zákazníka na webe a čo tým môžete získať.
Správanie zákazníkov na webe monitorujete pomocou Google Analytics. Sledujete počet návštev, konverzný pomer. Avšak, nedalo by sa z nich vyčítať aj viac? Michal pozná nástroje na sledovanie zákazníckeho správania, ukáže vám ako navrhnúť zákaznícku cestu po webe a aj konkrétne kroky pre váš web.
Martin Volek
Moderátor bloku č. 1
Juraj Grešš
Moderátor bloku č. 2
Martin Volek
Moderátor bloku č. 3
Mgr. Stanislav Lacko
Moderátor bloku č. 4
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.