
28.04.2010
Falkensteiner Hotel Bratislava
7. Marketing Live
Marketing Live 2010
Aby mobilný marketing fungoval
Ako realizovať efektívnu multikanálovú komunikáciu?
Čo bude fungovať v online marketingu v blízkej budúcnosti?
Nákupný cyklus spotrebiteľa na internete
Potenciál internetovej reklamy pre Slovenské firmy
PR a online marketing - Prečo má pre business zapájanie súčasných aj budúcich zákazníkov zmysel
Prediktívne behaviorálne cielenie alebo ako cielite reklamu vy?

Príklady nesprávnych požiadaviek zo strany klientov s ohľadom na ich neznalosť problematiky
Matěj Novák, Yield Manager, Centrum Holdings s.r.o., ČR

Psychológia zákazníka digitálneho veku
Tomáš Jindříšek, Managing partner, Dark side, a.s.,, Česká republika

Viral Marketing v sociálnej sieti Facebook
Zmena programu a termínu vyhradená.
Prednášajúci

Matěj
Novák
Novák

Tomáš
Jindříšek
Jindříšek

Kateřina Holcmanová má na starosti všetky marketingové aktivity a strategické plánovanie spoločnosti Google v Českej republike. Pred svojim nástupom do českej pobočky zastávala funkciu Product Management Director a následne Marketing and PR Director v spoločnosti Atlas.cz, kde sa okrem iného podieľala na raste služby ICQ na českom trhu. Internetovým projektom a inovatívnym formám marketingovej komunikácie sa venuje už od roku 2004, keď vypracovala unikátnu kvalitatívnu analýzu portálov za účelom získania európskych dotácií pre nový internetový projekt. V rokoch 2003-2005 pracovala v USA, na Novom Zélande a vo Veľkej Británii pre spoločnosť Alcatel. V súčasnosti sa okrem iného venuje aj európskym projektom zameraným na regionálny rozvoj. Vo voľnom čase rada cestuje, medzi jej obľúbené športy patrí volejbal, pilates, snowboarding a rock climbing. Zaujíma sa aj o módu, architektúru a dizajn. Kateřina veľmi rada tancuje, a preto ju môžete vidieť na mnohých spoločenských akciách.
Potenciál internetovej reklamy pre Slovenské firmy
Od roku 2006 pracoval pre Google EMEA Dublin ako Senior Account Strategist, kde mal na starosti prípravu, tvorbu a optimalizáciu reklamných kampaní pre klientov cieliacich ČR a SR, analýzu výkonnosti a návštevnosti v prepojení na reklamné kampane. Zúčastňoval sa na medzinárodných konferenciách z oblasti internetového marketingu. V súčastnosti pôsobí v spoločnosti Green Dog Media Zelenypes.sk, ktorú založil v júli 2009. Zameriava sa na poradenstvo a realizáciu v oblasti výkonnostného marketingu, hĺbkovú analýzu návštevnosti a SEO, poradenstvo v oblasti internetového marketingu. Medzi jeho profesionálne záujmy patria: behaviorálny a výkonnostný marketing, sémantický web, web analýza.
Nákupný cyklus spotrebiteľa na internete
Michal Metlička (1970) zastáva pozíciu riaditeľa pre technickú podporu predaja spoločnosti Adobe Systems pre región Východná Európa, Stredný východ a Afrika (EEMEA). Do spoločnosti Adobe nastúpil v roku 1999 ako Sales Manager pre Českú republiku a Slovensko. Neskôr sa vypracoval na pozíciu regionálneho manažéra pre strednú a východnú Európu. Vo svojej pozícii mal na starosti strategický rozvoj spoločnosti v regióne, vybudovanie a riadenie distribútorskej siete vo viac ako 10 krajinách. V roku 2005, kedy bola otvorená pražská pobočka spoločnosti, sa stal jej výkonným riaditeľom. Na konci roka 2008 sa stal regionálnym riaditeľom pre technickú podporu predaja EEMEA. Pred nástupom do spoločnosti Adobe pôsobil ako marketingový riaditeľ a od roku 1996 ako výkonný riaditeľ v spoločnosti AMOS Software. Michal Metlička je ženatý a má jedno dieťa. Vo voľnom čase sa rád venuje informačným technológiám a športu, najmä lyžovaniu a cyklistike.
Ako realizovať efektívnu multikanálovú komunikáciu?
Eva Mohylová má ukončené inžinierske štúdium na VŠB-TU Ostrava, Ekonomická fakulta, odbor Marketing a Obchod. Pracovné skúsenosti získavala v týchto spoločnostiach: Marketingový výskum - Account Manager v spoločnosti Ipsos - Tambor, Praha, PR - PR asistent v spoločnosti Crest Communication, Ostrava, Online marketing (PPC), PR - Manažér pre strednú Európu, spoločnosť Slando, Londýn, VB, Marketing - Marketingový špecialista, spoločnosť Internet BillBoard, Ostrava (súčasnosť).
Prediktívne behaviorálne cielenie alebo ako cielite reklamu vy?

Matěj Novák
Yield Manager
Centrum Holdings s.r.o.
Matěj Novák sa zaoberá optimalizáciou reklamného priestoru a novými technológiami v online reklame (RTB). V minulosti pôsobil ako account director v Ogilvy Interactive, search strategist v Ataxe a tvorca webov a vývojár na voľnej nohe. Vyštudoval filozofiu, má rád svoju ženu a tri deti, hory a dobré filmy a knihy.
Príklady nesprávnych požiadaviek zo strany klientov s ohľadom na ich neznalosť problematiky
Vzdelanie získal na Vysokej škole ekonómie a managementu, Lingua Viva Prague. Od roku 2003 do roku 2005 pracoval ako Event manager for Central and Eastern Europe pre top vision a.s. Neskôr od r. 2005 do r. 2007 zastával pozíciu Project managera pre Euro RSCG. Pre Proximity Prague, Proximity Worldwide, ako Account manager pracoval od augusta 2007 do apríla 2008. V roku 2008 začal pôsobiť v mBank, retail banking BRE Bank S.A., Commerzbank Group, ako Marketing manager. V roku 2009 sa stal Head of Marketing Czech and Slovak Republic v tejto spoločnosti a na tejto pozícii pôsobí dodnes. Ovláda anglický, nemecký a taliansky jazyk. Je ženatý, venuje sa fotografii a turistike.
Čo bude fungovať v online marketingu v blízkej budúcnosti?
Jeho kariéra sa začala tvorbou interaktívneho dizajnu a 3D modelovaním, ale s rozmachom internetu sa Daniel začal viac zaujímať o rozvoj interaktívneho obsahu a najmä o možnosti, ktoré ponúka virálny marketing. V súčasnosti riadi firmu Kremsa Design, Inc, - medzinárodnú agentúru, ktorá pomáha spoločnostiam pri vytváraní a spravovaní online prezentácii. Daniel mal príležitosť pracovať pre takých klientov ako Budweiser, Coca-Cola, WB, Universal Studios, Nextel, Boost, Union Bank of California a NASA.
Viral Marketing v sociálnej sieti Facebook

Tomáš Jindříšek
Managing partner
Dark side, a.s.,

Tomáš Jindřišek pôsobil dlhé roky pre českú agentúru Ogilvy Interactive. Koncom roku 2011 si založil vlastnú agentúru Dark side, a.s. -zameriava sa na nové média a digitálnu komunikáciu.
Psychológia zákazníka digitálneho veku
Mark Brill pracuje v oblasti digitálneho marketingu od roku 1992, keď založil svoju spoločnosť Formation. Počas deväťdesiatych rokov firma pôsobila v online sektore, vrátane web designu, CRM systémov a on-line marketingu ako sú SEO a e-mail. V roku 2003 začala firma poskytovať služby v mobilnom priestore a výlučne pôsobí v oblasti mobilného marketingu od roku 2005, a to ako agentúra a aj poskytovateľ služieb. Mark pracuje s celou radou firiem a organizácií v oblasti mobilného marketingu, od Blue Chip corporates až po vládne a charitatívne organizácie. Mimo Formation, Mark vedie Mobilnú Radu Asociácie Direct Marketingu, ktorá podporuje mobil ako marketingový kanál, spolu s osvedčenými postupmi v tejto oblasti. Hlavným projektom, ktorý v súčasnosti vyvíja, je MobileSafe, čo predstavuje súbor štandardov pre spotrebiteľov, aby chápali registráciu do mobilných marketingových kampaní. Je tiež pravidelným rečníkom na konferenciách a prednáškach o mobilnom marketingu na Inštitúte Direct Marketingu. V súčasnosti píše knihu o mobilnom marketingu, ktorá bude publikovaná v druhej polovici tohto roku.
Aby mobilný marketing fungoval
Chris Abraham, prezident a riaditeľ spoločnosti Abraham Harrison, je popredným odborníkom v on-line public relations so zameraním na blogger outreach, blogger engagement a Internet reputation management. Je priekopníkom v oblasti online sociálnych sietí a vydavateľskej činnosti, s talentom predpovedať veľké veci. Chris je internetový analytik, web strategy consultant a poradca popredných firiem. Špecializuje sa na web2.0 technológie, vrátane content syndication, online collaboration, blogging, a consumer generated media.
PR a online marketing - Prečo má pre business zapájanie súčasných aj budúcich zákazníkov zmysel
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.