
26.11.2008
Konferenčné priestory Villa - Koliba Bratislava
7. Marketing that Sells!
Marketing that Sells! 2008
Ako cielene používať WOM marketing na získanie zákazníkov a partnerov?
Budúcnosť majú značky, ktoré si nebudú hľadať len miesto v reklamných breakoch, ale miesto v ľudskom živote

Efektívne využitie blogov, diskusií a ďalších nástrojov s prvkami WOM pre firmu
Matěj Novák, Yield Manager, Centrum Holdings s.r.o., ČR
Generácia 50+ Čo o nej vieme?
Jitka Vysekalová, prezident, Česká marketingová spoločnosť, Česká republika

Postmoderný Homo Consumericus, keď sa staré stáva novým
Predstavenie WOM marketingu
Prehľad o WOM marketingovom priemysle
Zmena programu a termínu vyhradená.
Prednášajúci

Matěj
Novák
Novák
Dan začal svoju kariéru v roku 1997 v Young and Rubicam, kde pomáhal na svet kultovým reklamným kampaniam pri launchi značky Oskar. Po čase našiel novú výzvu v tedy čerstvo založenom Kaspene. Ako strategický plánovač a account director zodpovedajúcí za komunikačnú stratégiu značiek Budweiser Budvar a Kofola s ním slávil jedno víťazstvo za druhým. Po formálnom i obchodnom úspechu pravdepodobne prvej rozsiahlej word of mouth kampane v ČR (Pardál Budějovického Budvaru) sa Dan rozhodl zamerať výhradne na WOM. Na začiatku roku 2007 založil so svojim kolegom z Kaspenu, Ivom Laurinom, agentúru Outbreak, prvú word of mouth marketingovú konzultačnú firmu v ČR. Má za sebou prácu na miestnych i zahraničných komunikačných kampaniach v oboroch od rýchloobrátkového tovaru cez telekomunikacie, automobily, finančníctvo až po média. O zákazníckom zapojení a word of mouth prednášal na Vysokej škole ekonomickej, na stretnutí European Marketing Confederation a na mnohých miestnych i medzinárodných marketingových konferenciách.
Predstavenie WOM marketingu
Pätnásťročný komunikačný veterán ponúka a zúročuje svoje skúsenosti z obidvoch marketingových brehov. Niekoľkokrát totiž prekročil komunikačnú rieku a vystriedal rôzne pozície, ako na strane agentúry, tak na strane klienta. Svoje profesné ostrohy začal Ivo brúsiť v roku 1996 na klientovi Unilever v oddelení Client Service Ammirati Puris Lintas. V roku 2000 prestúpil na stranu zadávateľov do spoločnosti Eurotel, kde riadil tím zodpovedný za všetky nadlinkové a podlinkové marketingové komunikácie vlajkovej značky spoločnosti. Nadšenie pre Brand Planning a experimentálne komunikačné stratégie ho v roku 2003 zaviedli do Kaspenu, kde šéfoval strategickému plánovániu a vývoju kreatívnych strategií pro Oskar. V roku 2007, po jedenástich rokoch v branži, založil spoločne s Danom Farkašom Outbreak, prvú word of mouth marketingovú konzultačnú firmu v ČR. Podieľal sa na mnohých miestných i zahraničných komunikačných kampaniach v oboroch od rýchloobrátkového tovaru cez telekomunikácie, automobily, finančníctvo až po média. O zákazníckom zapojení a word of mouth prednášal na Vysokej škole ekonomickej, v Českom inštitúte reklamnej a marketingovej komunikácie a na mnohých miestných i mezinárodných marketingových konferenciách.
Predstavenie WOM marketingu

Matěj Novák
Yield Manager
Centrum Holdings s.r.o.
Matěj Novák sa zaoberá optimalizáciou reklamného priestoru a novými technológiami v online reklame (RTB). V minulosti pôsobil ako account director v Ogilvy Interactive, search strategist v Ataxe a tvorca webov a vývojár na voľnej nohe. Vyštudoval filozofiu, má rád svoju ženu a tri deti, hory a dobré filmy a knihy.
Efektívne využitie blogov, diskusií a ďalších nástrojov s prvkami WOM pre firmu
Stuart Bruce je vynikajúci profesionál v oblasti Public Relations a zakladateľ konzultačnej firmy Wolfstar zameranej na PR, sociálne siete a médiá a WOM marketing. Je tiež zakladateľom a členom národnej rady WOM vo Veľkej Británii. V knihe Week Power Book je pán Bruce evidovaný ako jeden z najvplyvnejších ľudí z oblasti PR. Medzi jeho klientov patrí Sony Ericsson, Philips, britskí politici – seniori (starší britskí politici), vládne oddelenia, obchodné združenia, charity, veľké ale i začínajúce značky.
Prehľad o WOM marketingovom priemysle
Spájaním dvoch svetov, sveta výskumu a vzdelávania vytvára pán Andres niečo ako divokého
dvojhlavého draka. Radšej, ako byť moderným argonautom a snažiť sa premôcť svojho draka, sa snaží pán Andres svojho vreštiaceho a kopajúceho draka nakŕmiť. Svojou prácou vo sfére výskumu a vzdelávania chce priniesť inovácie a nové myslenie v prístupoch brand manažmentu, nájsť nové smery v oblasti predaja a funkčného smerovania pre multinárodné značky (od spotrebného tovaru po zdravotnícke služby) s rovnakým jasným cieľom – vyvolať po značkách a produktoch túžbu. Nils je profesorom Crossmedia a Online Managementu na Macromedia Business School, pôsobí ako Associate Editor pre Asociáciu spotrebiteľského výskumu a je členom medzinárodnej výskumnej spoločnosti INFORMS. Získal titul PhD v oblasti marketingu a psychológie na univerzite v Hamburgu.
Ako cielene používať WOM marketing na získanie zákazníkov a partnerov?
doc. PhDr. Ph.D. Jitka Vysekalová
prezident
Česká marketingová spoločnosť

Pani Vysekalová v súčasnosti pôsobí ako nezávislý poradca pre oblasť psychológie trhu, marketingových komunikácií kvalitatívneho výskumu trhu a zastáva významné funkcie v odborových a profesných organizáciách. Prednáša na viacerých vysokých školách, je členkou porôt v oblasti reklamy, publikuje v mnohých periodikách. Je autorkou alebo spoluautorkou knižných publikácií, ako napríklad Psychológia reklamy, Psychológia spotrebiteľa, Psychológia trhu, Marketing, Reklama – Ako robiť reklamu a iných. Je tiež členkou Európskej spoločnosti pre prieskum trhu a verejnej mienky a členkou Českomoravskej psychologickej spoločnosti. V jednom rozhovore na seba prezradila, že jej obľúbeným citátom je: Oscar Wilde: „Jediný spôsob ako sa zbaviť pokušenia, je podľahnúť mu.“ Má rada posedenia s priateľmi pri dobrom bielom víne.
Generácia 50+ Čo o nej vieme?
-
Budúcnosť majú značky, ktoré si nebudú hľadať len miesto v reklamných breakoch, ale miesto v ľudskom živote
Pani Daničová je absolventkou Fakulty Manažmentu Univerzity Komenského v Bratislave. Svoje štúdiá obohatila o MBA na UCLA v Los Angeles v Spojených štátoch. Pracovala na viacerých vedúcich pozíciách vo firmách Davay, CED, Keystone Entertainment, POS Media Group na Slovensku ale i v Spojených štátoch. V súčasnosti zastáva pozíciu Head of CZ & SK Consumer Tracking Divisions v spoločnosti GfK Slovakia.
Postmoderný Homo Consumericus, keď sa staré stáva novým
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.
Philip Kotler