
02.12.2015
DoubleTree by Hilton Bratislava
8. Daily Web
PROGRAM - Daily Web Conference 2015
8:30 - 9:15 REGISTRÁCIA účastníkov - na 1. poschodí hotela DoubleTree by Hilton Bratislava
09:30 -12:00 WEBDESIGN – použiteľný WEB / Sála č.1

Dizajn webu je nikdy sa nekončiaci proces


User Experience – efektivita webu

10:20 - 10:40 Coffee Break

Mentálne modely užívateľov a UX Design


Crowdtesting ako strategický krok pri tvorbe webu


WEB, ktorý prenikne pod kožu


Moderátor bloku WEBDESIGN – použiteľný WEB

12:00 - 13:00 Obed
13:00 -15:10 VÝVOJ a BEZPEČNOSŤ / Sála č. 1

WordPress zvládne veľa


Ako ochrániť dáta pred NSA - national security agency, štátmi a konkurenciou

13:55 - 14:15 Coffee Break

Vývoj online softvérového produktu - product development


Ako získať a spolupracovať s vývojármi


Moderátor bloku VÝVOJ a BEZPEČNOSŤ

13:00 -15:10 Praktický MARKETING WEBU / Sála č. 2

Quo vadis RTB, alebo vývoj a trendy programatického nákupu médií


Komunikácia firemnej identity prostredníctvom produktových webov

13:55 - 14:15 Coffee Break

Ako zvyšovať konverzie tradičnými i netradičnými spôsobmi


Najčastejšie chyby v AdWords kampaniach


Moderátor bloku Praktický MARKETING WEBU

13:00 -15:10 E-Commerce a Content marketing / Sála č. 3

Ako tvoriť obsah, ktorý budú ľudia milovať


Zabudnite na to, že robíte reklamu. Robte content, ktorý ľudí celkom vtiahne

13:55 - 14:15 Coffee Break

LinkedIN si zaslúži rovnakú pozornosť ako Facebook. Tak prečo ho robia všetci zle?


Somewhere in... - príbeh časozberných videí


Moderátor bloku E-Commerce a Content marketing

15:15 - 15:25 Tombola a ukončenie odborného programu / Sála č. 1
15:25 - 16:30 Záverečné občerstvenie
Prednášajúci

Dendis


Blažečka


Brat


Lacko [SK]


Klčo


Mervart [CZ]


Chovanec


Matúš


de Waele


Vörös


Boda


Potančok


Ruschin


Sasák


Kondacs


Němec


Frank


Micháleková [SK]


Škoviera


Pacoňová


Lašan


Peter Dendis

11:40 to 12:00
Moderátor bloku WEBDESIGN – použiteľný WEB

Peter Blažečka

15:00
Moderátor bloku Praktický MARKETING WEBU

Michal Brat

15:00
Moderátor bloku E-Commerce a Content marketing

Mgr. Stanislav Lacko


15:00
Moderátor bloku VÝVOJ a BEZPEČNOSŤ

Matúš Klčo

9:30 to 9:50
Dizajn webu je nikdy sa nekončiaci proces
Zaraďte si neustály vývoj webu na popredné miesto vo vašej online stratégii. Čo všetko vám prinesie testovanie a správny AB testing? Aké ciele si nastaviť a vyhodnocovať? Viac info sa dozviete v Matúšovej prednáške.

Michal Mervart


9:55 to 10:15
User Experience – efektivita webu
V Michalovej prednáške sa dozviete v čom spočívajú benefity UX, ale aj to, aké nástrahy na vás čakajú. Povie taktiež o zásadách, ktoré by mal každý správny UX-ák dodržovať.

Michal Chovanec

10:45 to 11:05
Mentálne modely užívateľov a UX Design
Mentálne modely užívateľov sú jedny z najdôležitejších konceptov pre pochopenie ľudskej interkacie s počítačom. Je dôležité pochopiť mentálny model užívateľa pri používaní vašeho dizajnu. Prečo užívatelia robia chyby a kde môže byť problém? Čo robiť keď zistíte nesúlad mentálneho modelu užívateľa?

Michal Matúš

11:10 to 11:30
Crowdtesting ako strategický krok pri tvorbe webu
Čo je Crowdtesting? Aké sú jeho výhody? Kedy je najvyšší čas venovať sa testovaniu webu a čo všetko sa dá na webe prostredníctvom reálnych ľudí z Vašej cieľovej skupiny testovať? A je to rentabilné? Odpovede na otázky nájdete v tejto prednáške.

Bart de Waele

11:35 to 11:55
WEB, ktorý prenikne pod kožu
Digitálne trendy. Čo sa odohráva na internete? A ako to ovplyvní vašu on-line komunikáciu a UX design? Bart predstaví web budúcnosti z pohľadu science-fiction až po 6 taktických trendov, ktoré je možné implementovať už teraz.

Karol Vörös

13:05 to 13:25
WordPress zvládne veľa
WordPress už niekoľko rokov kraľuje webovým stránkam a neustále rastie. Pri rastúcich weboch je kritickým faktorom aj samotná prevádzka webu. Karol ukáže ako to robia najnavštevovanejšie WordPress weby na Slovensku a ako pomôcť aj vášmu webu k dobrej kondícii.

Matej Boda

13:30 to 13:50
Ako ochrániť dáta pred NSA - national security agency, štátmi a konkurenciou
Blockchain technológie a ich možnosti. Matej ukáže decentralizované riešenia na ochranu dát ako aj odstránenie sprostredkovateľov a manipulácie. Viac o výhodách, možnosti anonymného decentralizovaného zdieľania obsahu a návrh riešenia založeného na protokole DECENT predstaví vo svojej prednáške.

Ivan Potančok

14:20 to 14:40
Vývoj online softvérového produktu - product development
Trend softvérových služieb a programov, ktoré dennodenne využívame je jasný. Nastáva koniec krabicového softvéru a prechod do online prostredia. Ako vzniká online služba a aké sú procesy vývoja? Aké metodológie je najlepšie používať? Viete aké úskalia nás môžu pozastaviť?

Benjamin Ruschin

14:45 to 15:05
Ako získať a spolupracovať s vývojármi
Benjamin sa vo svojej prednáške zameria na výzvy, ktorým čelia organizácie a (digitálne) marketingové agentúry pri nábore vývojárov. Poukáže predovšetkým na najhoršie a najlepšie praktiky pri nábore vývojárov a vyvodí praktické dôsledky pre zamestnávateľa.

Peter Sasák

13:05 to 13:25
Quo vadis RTB, alebo vývoj a trendy programatického nákupu médií
Programatický nákup médií je v popredí záujmu online marketingu. Aké výhody prináša pre zákazníka a vydavateľov? Čo znamená DSP, SSP a DMP? Aký je vývoj RTB na Slovensku v porovnaní s inými krajinami Európy? V tejto prednáške nájdete odpovede týkajúce sa súčasného „buzz wordu“ v online priestore.

Vlasta Kondacs

13:30 to 13:50
Komunikácia firemnej identity prostredníctvom produktových webov
Sami si prešli rebrandingom, kde vyskúšali nástroje, ktoré odporúčajú ďalej. Online prostredie ponúka širokú paletu možností, akými prezentovať firemné ciele a firemnú politiku. Stále platí pravidlo „menej je niekedy viac“. Vlasta na case studies ukáže, ako k tomu pristúpili oni.

Robert Němec

14:20 to 14:40
Ako zvyšovať konverzie tradičnými i netradičnými spôsobmi
Robert ukáže, ako zvýšili obraty webom ich klientov o desiatky až stovky percent a mnohokrát i znížili náklady na marketing. Predstaví nové a pokročilé metódy v oblasti optimalizácie konverzií a optimalizácie PPC kampaní. Prezradí ako rôznymi spôsobmi lacno získali emaily potencionálnych zákazníkov.

Juraj Frank

14:45 to 15:05
Najčastejšie chyby v AdWords kampaniach
Aké sú najčastejšie chyby v AdWords kampaniach? Uistite sa, že kampane neobsahujú zásadné chyby, ktoré Vás stoja peniaze naviac. Čo sú posledné novinky v Google AdWords a aké sú prvé skúsenosti?

Júlia Micháleková


13:05 to 13:25
Ako tvoriť obsah, ktorý budú ľudia milovať
Content marketing je základom každej kvalitnej online stratégie. Ako tvoriť obsah, vďaka ktorému zvýšite návštevnosť webu medziročne o 300%? Ukážeme si nielen teoreticky, ale aj na prípadovej štúdii.

Šimon Škoviera

13:30 to 13:50
Zabudnite na to, že robíte reklamu. Robte content, ktorý ľudí celkom vtiahne
Prečo nefunguje klasická reklama? Prečo má zmysel hľadať veci, ktoré ľudí skutočne zaujímajú? Prečo dnes môže byť médiom skutočne čokoľvek? Prečo sa značkám oplatí robiť veci s presahom?

Ivana Pacoňová

14:20 to 14:40
LinkedIN si zaslúži rovnakú pozornosť ako Facebook. Tak prečo ho robia všetci zle?
Facebooku sa venujú celé kreatívne tímy. Prečo však všetci na B2B sieť kašlú? Málokto rieši ako ich LinkdIN vyzerá, nakoľko je hravý, či je pre ľudí pútavý. Naozaj musí B2B sieť vyzerať ako 70 ročný nudný starec? Naozaj to business prostredie od vás očakáva?

Matúš Lašan

14:45 to 15:05
Somewhere in... - príbeh časozberných videí
Somewhere in (Slovakia, Montenegro, North Cyprus) je neukončená séria časozberných videí, ktoré si našli svojich priaznivcov po celom svete. Čo predchádza tvorbe, ako prebieha fotenie a ako dostať finálny produkt k čo najväčšiemu počtu ľudí predstaví Matúš vo svojej prezentácii.
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.