
13.04.2011
NH GATE ONE Bratislava
8. Marketing Live
Marketing Live 2011

Budovanie globálnej stratégie a „biznis stroja sociálnych médií“
Dinis Guarda, Head of SEO and Social Media Strategy, Saxo Bank, Dánsko


Hromadné nakupovanie ako nový marketingový nástroj
Zdenko Hoschek, CEO a spolumajiteľ, Creative web, s.r.o., SK


Je asimilácia on-line do celkového marketingového mixu sci-fi?
Tomáš Jindříšek, Managing partner, Dark side, a.s.,, Česká republika


Marketing na Facebooku: Pasce a úspechy
Martin Jaroš, Vice President Marketing communications & online, T-Mobile, a.s.,, Česká republika


Môže fungovať mobilný marketing?
Pavla Tomsová, Marketing Director, Nokia ČR, Česká republika


Portály na porovnanie cien ako výkonný marketingový kanál – prehľad trhu
Martin Kramár, Sales Manager, Digital Dreams, s.r.o.,, Slovensko


Správne použitie Facebooku v marketingu
Adam Pardel, Executive Manager, Kremsa Digital, s.r.o.,, Slovensko

Efektívne využitie reklamy vo vyhľadávaní pre slovenské firmy
Vladimír Hruda, Account Strategist, Google, Česká republika

Zmena programu a termínu vyhradená.
Prednášajúci

Dinis
Guarda
Guarda


Vladimír
Hruda
Hruda


Zdenko
Hoschek
Hoschek


Tomáš
Jindříšek
Jindříšek


Martin
Jaroš
Jaroš


Pavla
Tomsová
Tomsová


Martin
Kramár
Kramár


Adam
Pardel
Pardel

Dinis Guarda
Head of SEO and Social Media Strategy
Saxo Bank

Dinis Guarda je globálny
internetový výkonný manažér,
stratég a inovatívny líder. Jeho
vášňou je web a médiá. Páči
sa mu defi novať, analyzovať
a implementovať trendy,
obsah, SEO, e-commerce
a sociálno-mediálne stratégie
pre medzinárodné korporácie.
Budovanie globálnej stratégie a „biznis stroja sociálnych médií“

Vladimír Hruda
Account Strategist
Google

Pôsobí ako Account
Strategist pre Slovensko v pobočke
Google v Prahe od roku 2009.
Tu sa venuje plánovaniu a realizácii
kampaní pre klientov v oblasti
ecommerce, technológií a financií.
Efektívne využitie reklamy vo vyhľadávaní pre slovenské firmy

Ing. Zdenko Hoschek
CEO a spolumajiteľ
Creative web, s.r.o.

Zdenko Hoschek je konateľom portálu ZlavaDna.sk, jedného z najúspešnejších portálov hromadného nakupovania na Slovensku. V online prostredí začal podnikať po piatich rokoch pôsobenia v bankovom sektore, kde pracoval ako šéf oddelenia veľkých korporátnych klientov UniCredit Bank. Po ukončení vysokoškolského vzdelania na Ekonomickej univerzite v Bratislave naberal svoje skúsenosti aj v spoločnosti Deloitte. V roku 2010 priniesol ako jeden z prvých na Slovensko vo svete mimoriadne úspešný koncept kolektívneho nakupovania. V súčasnosti už riadi jednotku na trhu kolektívneho nakupovania - portál ZlavaDna.sk, ktorý patrí do veľkej skupiny portálov obedovat.sk, nakupovat.sk, relaxovat.sk a ďalších.
Hromadné nakupovanie ako nový marketingový nástroj

Tomáš Jindříšek
Managing partner
Dark side, a.s.,

Tomáš Jindřišek pôsobil dlhé roky pre českú agentúru Ogilvy Interactive. Koncom roku 2011 si založil vlastnú agentúru Dark side, a.s. -zameriava sa na nové média a digitálnu komunikáciu.
Je asimilácia on-line do celkového marketingového mixu sci-fi?

Martin Jaroš
Vice President Marketing communications & online
T-Mobile, a.s.,

Martin Jaroš sa desať rokov
stará o komunikáciu mobilných
operátorov - najprv vo Vodafone
(v ČR, Turecku a Maďarsku)
a teraz v T-Mobile.
Marketing na Facebooku: Pasce a úspechy

Pavla Tomsová
Marketing Director
Nokia ČR

Pavla Tomsová je marketingovou
riaditeľkou českej pobočky
spoločnosti Nokia od roku 2007.
V spoločnosti Nokia ČR
zastrešuje Pavla Tomsová všetky
marketingové aktivity spoločnosti,
tvorí a realizuje marketingový plán.
Môže fungovať mobilný marketing?

Martin Kramár
Sales Manager
Digital Dreams, s.r.o.,

Od roku 2010
pracuje pre spoločnosť Digital
Dreams s. r. o., ktorej súčasťou
sú portály Pricemania.sk a PEX.sk,
kde má na starosti pripravovanie
kampaní pre klientov
a ich realizáciu
Portály na porovnanie cien ako výkonný marketingový kanál – prehľad trhu

Ing. Adam Pardel
Executive Manager
Kremsa Digital, s.r.o.,
Adam Pardel pôsobí v online prostredí už pätnásť rokov, pričom naplno sa tejto oblasti venoval už počas štúdia na Ekonomickej Univerzite v Bratislave (smer účtovníctvo/audítorstvo). Začínal v spoločnosti Gratex International a.s., neskôr pracoval v reklamnej agentúre Progress Promotion Bratislava s.r.o., vo vývojárskej spoločnosti iCube Studio s.r.o. a v roku 2006 v spolupráci s Kremsa Design Inc. zakladal slovenskú pobočku Kremsa Design s.r.o., ktorej vedenie má na starosti až do súčasnosti. Profesne prešiel cez rôzne pozície, od vytvárania webového obsahu, cez programátorské pozície a projekt manažment online projektov až po vedenie spoločnosti.
Správne použitie Facebooku v marketingu
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.