
28.10.2009
Falkensteiner Hotel Bratislava
8. Marketing that Sells!
Marketing that Sells! 2009
Ako efektívne nastaviť komunikáciu medzi marketingovým a obchodným oddelením?
Zuzana Machová, Country Manager,, Oriflame, Slovensko

Ako znížiť náklady na marketing bez toho, aby sme ohrozili rast predaja?
Richard Fekete, Senior Strategy Consultant, ghost.company, Slovensko


Keď marketing a predaj spolu (ne)rozprávajú.
Radoslav Švec, Head Of Convenience Retail, Shell U.K. Limited, Veľká Británia

Marketing alebo karaoke?
Fedor Flašík, konateľ, Prvá Lobbing, Slovensko

Vladimír Synek, riaditeľ, Corporate Consulting Group, Slovensko

Marketing = Obchod
Ján Madáč, riaditeľ, OZ Kopernikus, Slovensko

Marketing pre marketing - nešťastná kombinácia
Tomáš Hrivnák, spolumajiteľ, Idealisti, Česká republika

Modelovanie reklamnej kampane
Milena Fridmanová, Senior PPC Specialist, Ataxo, Česká republika

Prieskumy na Marketing that Sells! 2009
Radovan Lučina, CEO, CRM Centrum, Slovensko

Uplatnie poznatkov z výskumu centrálneho nervového systému v zákazníckej segmentácii
Andrea Hodorová, Senior Strategy, Detecon International GmbH, Nemecko

Zmena programu a termínu vyhradená.
Prednášajúci

Radoslav
Švec
Švec

Ing. Zuzana Machová
Country Manager,
Oriflame

Absolventka VŠE a City University. Pracovala som ako prekladateľka, lektorka na City University, v AVON Cosmetics a Oriflame. Vydatá, 1 manžel, 2 deti, 7 psov, 1 kôň.
Ako efektívne nastaviť komunikáciu medzi marketingovým a obchodným oddelením?
Mgr. Richard Fekete
Senior Strategy Consultant
ghost.company

Richard Fekete (36) je absolvent Katedry psychológie FiF UK v Bratislave a Akadémie reklamy. Pracuje v reklame už viac než 13 rokov, počas tej doby prešiel viacerými reklamnými a mediálnymi agentúrami. Začínal ako copytextár a konzultant v oblasti Corporate Identity, neskôr pracoval pre TBWAGRADE, United Consultants, Publicis Knut, FCB, Omnimedia, A21/GRA21, Designland, Omnipublic, Lowe GGK, EURO RSCG, Branding, Idealisti.eu...Dnes je senior strategický koncepcionista v slovenskej pobočke rakúsko-nemeckej reklamnej agentúry ghost.company (#19 na rakúskom trhu). V roku 2009 patril medzi zakladateľov politickej strany Sloboda a Solidarita, za túto stranu aj kandidoval do Európskeho parlamentu. Medzi jeho koníčky patrí fotografovanie, divadlo, sci-fi literatúra, chov psov, MTB, internet a hi-tech novinky.
Ako znížiť náklady na marketing bez toho, aby sme ohrozili rast predaja?

Ing. Radoslav Švec
Head Of Convenience Retail
Shell U.K. Limited

Vyštudoval Ekonomickú Univerzitu v Bratislave zameranie Marketing Manažment. Pôsobil prevažne v marketing, sales a sales development pozíciách v USA, Veľkej Británii, Egypte a na Slovensku. Jeho skúsenosti zahŕňajú prácu v odvetviach Retail, FMCG, Energy & Oil.
Momentálne riadi oddelenie maloobchodnych predajní pre firmu Shell vo Veľkej Británii so zopovednosťou za marketing, nákup, formát, dodávetľksú sieť a strategické projekty na vyše 560 čerpacých staniciach.
Keď marketing a predaj spolu (ne)rozprávajú.
JUDr. Fedor Flašík
konateľ
Prvá Lobbing

JUDr. Fedor Flašík vyštudoval Právnickú fakultu UK v Bratislave. Právo však bola preňho príliš introvertná práca, takže si ho podmanili médiá a reklama.Založil si reklamnú agentúru Donar, ktorá získala mnoho svetových ocenení v oblasti reklamy (reklama pre Reebok, Rádio Koliba). Najznámejšia sú však jeho kontroverzné mediálne kampane pre politické strany HZDS a SMER, ktoré upútali takmer všetkých a najmä vzbudili vlnu vášnivých diskusií (bilboardy „Holé zadky“, „Psy“, „Topánky“). Taktiež je nazývaný reklamným mágom, pretože vraj dokáže z vody spraviť Coca-Colu. Táto jeho schopnosť nebola dodnes potvrdená ani vyvrátená.
Marketing alebo karaoke?
Ing. Vladimír Synek, CSc.
riaditeľ
Corporate Consulting Group

Ing. Vladimír Synek, CSc. sa narodil na Slovensku, kde aj študoval (stavebná fakulta STU odbor Ekonomika a riadenie stavebníctva; UK BA odbor Anglický jazyk pre zahraničných ekonomických expertov; VSE BA odbor Matematické modelovanie v ekonomike). Vzdelanie si doplnil v Holandsku (Delft University, odbor Matematické modelovanie a operačný výskum) a Nemecku (Baubehőrde – Hamburg, Oddelenie projektového manažmentu). Svoje pracovné skúsenosti získaval vo Švajčiarsku a Nemecku ako zamestnanec konzultačno-poradenských spoločností v odbore stavebníctva, ekonomiky, investícií a manažmentu. Po roku 1989 sa stal vedúcim katedry Katedry manažmentu na Stavebnej fakulte STU. V roku 1990 založil a dodnes riadi poradenskú spoločnosť Corporate Comsulting Group, s.r.o., ktorá sa zaoberá projektmi v oblastiach firemnej kultúry, identity a motivácie zamestnancov, analýzy manažérskeho potenciálu a vzdelávania, procesnej analýzy a optimalizácie organizačných štruktúr. Vladimír Synek je autorom projektu Identita SR a vzťah občana k štátu a bol členom tímu pre tvorbu Národohospodárskej stratégie Slovenska. Je tiež autorom projektov zameraných na State Identity a City Identity. Prednášal na viacerých vysokých školách (STU Bratislava, Ekonomická univerzita Bratislava, Masarykův institut Praha, Vysoká škola ekonomická Jihlava) ako aj na odborných konferenciách na Slovensku a v zahraničí. Je asociovaným partnerom Garuda (výskumný ústav pre rozvoj ľudských zdrojov – Dánsko) a od roku 2006 je členom výboru Hospodársky klub – nezávislé ekonomické fórum. V roku 2007 získal prestížne ocenenie Prominent ekonomiky SR.
Marketing alebo karaoke?
Ing. Ján Madáč, CSc.
riaditeľ
OZ Kopernikus

Pán Madáč ukončil vysokoškolské vzdelanie, má vedeckú hodnosť „Prierezové a odvetvové ekonomiky v oblasti ergonómie“. Prax vo výskume a vývoji technologických zariadení získal vo Výskumnom ústave chemických vláken, JZD Slušovice. V súčasnosti je riaditeľom centra pre celoživotné vzdelávanie UMB a lektorom Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici a tiež lektorom OZ Kopernikus, kde zároveň pôsobí ako jeho riaditeľ. Je autorom publikácií v oblasti marketingu, manažmentu, manažérstva kvality a projektového manažmentu.
Marketing = Obchod
Mgr. Tomáš Hrivnák
spolumajiteľ
Idealisti

Tomáš Hrivnák je poradcom v oblasti riadenia značiek. V súčasnosti je spolumajiteľom poradenskej spoločnosti Idealisti so sídlom v Prahe a spolupracovníkmi v Bratislave, Wroclavi, Budapešti, Viedni a Bukurešti. Tomáš má 18 rokov skúseností z oblasti marketingu, reklamy a výskumu trhu. Pracoval napríklad ako kreatívny riaditeľ agentúry MARK/BBDO Praha, regionálny riaditeľ oddelenia strategického plánovania agentúry EURO RSCG či ako poradca Ministerstva zahraničných vecí ČR na projekte tvorby značky Česká republika. Publikuje v odborných časopisoch a na stránkach www.idealisti.eu. Je spoluautorom publikácie Management umění (UMPRUM Praha, 2008). Tomáš žije v Roztokách u Prahy s manželkou, troma deťmi a kocúrom.
Marketing pre marketing - nešťastná kombinácia
Mgr. Milena Fridmanová
Senior PPC Specialist
Ataxo

Mgr. Milena Fridmanová vyštudovala estetiku a filosofiu na FF PU v Prešove, po skončení štúdia presídlila do Prahy a nastúpila do firmy Ataxo, kde v súčasnosti pôsobí ako senior špecialista na slovenské a medzinárodné PPC kampane. Okrem správy PPC kampaní sa venuje analýzam príležitostí a strategickému plánovaniu rozsiahlych marketingových projektov. Vo firme má na starosť rozvoj interného vzdelávacieho systému pre správcov PPC kampaní a začínajúceho projektu vzdelávania pre verejnosť.
Svoj čas rozvrhuje medzi prácu vo firme a doktorát z filozofie, zamieňa si školenia vo firme s výučbou na akademickej pôde a idealisticky sa snaží vniesť do marketingu viac myslenia a do filozofie aspoň trošku efektivity.
Modelovanie reklamnej kampane
Ing. Radovan Lučina
CEO
CRM Centrum

CEO s viac ako 25 ročnou praxou v oblasti Informačných a komunikačných technológií. Po úspešnom absolvovaní STU v Bratislave sa od roku 1992 venoval rôznym produktovým a manažérskym pozíciám v IT spoločnostiach CHS skupiny a v IBM Slovensko. V roku 2004 spolu s kolegami postavili na Slovensku ich prvé komerčné call centrum s 50timi pracoviskami v dvoch destináciach (Bratislava a Banská Bystrica). V krátkom období nasledovali ďalšie CRM projekty zamerané na koordináciu a výstavbu call centier a optimalizácie zákazníckych centier pre komerčné finančné inštitúcie. Medzi najzaujímavejšie projekty patria projekty pre skupinu Allianz (infolinka pre obsluhu sporiteľov druhého piliera, projekt získavanie klientov pre vstup do II.piliera v rámci reformy dôchodkového systému, infolinka pre podporu predaja finančných produktov Allianz AM) a tiež návrh a realizáciu korporátnej infolinky pre spoločnosť Pivovary Topvar - člena skupiny SABMiller. V súčasnosti sa venujem koordinácii projektov zameraných na využívanie ICT pre podporu predaja, obsluhu masového trhu a marketingu v prostredí zákazníckeho centra s dôrazom na využitie ICT, social marketing sietí, nízkonákladového CRM a telefonického alebo internetového prieskumu trhu.
Prieskumy na Marketing that Sells! 2009
Ing. Andrea Hodorová
Senior Strategy
Detecon International GmbH

Andrea Hodorová vyštudovala Obchodnú fakultu Ekonomickej Univerzity v Bratislave. Od roku 2006 pôsobí ako Senior Consultant pre Strategy & Marketing divíziu poradenskej spoločnosti Detecon International GmbH v Nemecku, predtym pracovala na predajných pozíciách v spoločnostiach Slovak Telekom a Rádiu Ragtime na Slovensku. S dvanásťročnými skúsenosťami v oblasti projektového riadenia, stratégie, marketingu a predaja sa zameriava na rôznorodú podporu investorov, telekomunikačných operátorov a regulačných úradov. Ako špecialista na komerčné aspekty prepájania telekomunikačných sietí a reguláciu trhov sa zúčastnila strategických projektov pre účastníkov telekomunikačných trhov najmä na Slovensku a v Nemecku, ako aj v Indonézii, Rusku, vo Vietname. Spolupodieľala sa pri budovaní marketingových, predajných a regulačných divízií novovznikajúcich mobilných operátorov v Egypte, Nigérii a Spojených Arabských Emirátoch.
Uplatnie poznatkov z výskumu centrálneho nervového systému v zákazníckej segmentácii
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.