
01.12.2016
Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
9. Daily Web
PROGRAM - Daily Web 2016
8:30 - 9:15 REGISTRÁCIA účastníkov - konferenčná časť hotela, Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
1. Blok: WEBDESIGN – použiteľný web / 09:30 - 12:00 v SÁLE 1
9:30 - 9:35 Otvorenie konferencie

RTB v slovenských podmienkach


Zmeny v registráciách domén .sk

10:25 - 10:55 Coffee Break
PANELOVÁ DISKUSIA: Vytvorenie moderného webu je viac než len dizajn a kódovanie







Moderátor bloku WEBDESIGN

12:00 - 13:00 OBED
2. Blok: VÝVOJ a bezpečnosť webov a aplikácií / 13:00 - 15:40 v SÁLE 1
PANELOVÁ DISKUSIA: Rýchly a bezpečný web






14:00 - 14:30 Coffee Break

Izolácia klientskych webov


Zmeny v prostredí pre vývoj digitálnych produktov


Moderátor bloku VÝVOJ a BEZPEČNOSŤ

3. Blok: CONTENT marketing / 13:00 - 15:25 v SÁLE 2
PANELOVÁ DISKUSIA: Tvorte Content, ktorý ľudí zaujme






14:00 - 14:30 Coffee Break

Content Excellence


video PRODUKCIA a video MARKETING pre podnikanie


Moderátor bloku CONTENT marketing

4. Blok: E-commerce / 13:00 - 15:20 v SÁLE 3

Attribution path analysis in online advertising - case study - Neckermann Poland / prednáška bude v angličtine


Rôzne zvyky zákazníkov v rôznych krajinách


Ako postaviť UX stratégiu pre omnichannel

14:15 - 14:30 Coffee Break
14:30 - 15:20 E-commerce networking

Moderátor bloku E-commerce

Ukončenie odborného programu a tombola
Prednášajúci

Harmaňoš


Nacík


Lacko [SK]


Hanic


Huljaková


Šághy


Mazán


Vatrt


Šulik


Bezáková


Nahalka


Bíro


Sudolský


Dzurovčinová


Mrváň [SK]


Sokołowski


Sochora [CZ]


Blažej


Klčo


Lacko [SK]


Didák [SK]


Klčo


Matúš Harmaňoš

11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Vytvorenie moderného webu je viac než len dizajn a kódovanie

Jakub Nacík

11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Vytvorenie moderného webu je viac než len dizajn a kódovanie

Mgr. Stanislav Lacko


11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Vytvorenie moderného webu je viac než len dizajn a kódovanie

Martin Hanic

13:00 to 14:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Rýchly a bezpečný web
Rýchlejšie weby získavajú viac používateľov, zákazníkov a čitateľov... Avšak zanedbaná bezpečnosť najmä z pohľadu možného odcudzenia identity užívateľa či zákazníka s cieľom získať citlivé dáta môže napáchať nemalé škody.

Jaroslava Huljaková

13:00 to 14:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Rýchly a bezpečný web
Rýchlejšie weby získavajú viac používateľov, zákazníkov a čitateľov... Avšak zanedbaná bezpečnosť najmä z pohľadu možného odcudzenia identity užívateľa či zákazníka s cieľom získať citlivé dáta môže napáchať nemalé škody.

Tomáš Šághy

13:00 to 14:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Rýchly a bezpečný web
Rýchlejšie weby získavajú viac používateľov, zákazníkov a čitateľov... Avšak zanedbaná bezpečnosť najmä z pohľadu možného odcudzenia identity užívateľa či zákazníka s cieľom získať citlivé dáta môže napáchať nemalé škody.

Jakub Mazán

13:00 to 14:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Tvorte Content, ktorý ľudí zaujme
Áno, to by sme chceli všetci... Otázkou je AKO? Diskusia s tými najlepšími vo svojom fachu.

Tomáš Vatrt

13:00 to 14:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Tvorte Content, ktorý ľudí zaujme
Áno, to by sme chceli všetci... Otázkou je AKO? Diskusia s tými najlepšími vo svojom fachu.

Marek Šulik

13:00 to 14:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Tvorte Content, ktorý ľudí zaujme
Áno, to by sme chceli všetci... Otázkou je AKO? Diskusia s tými najlepšími vo svojom fachu.

Linda Bezáková

14:35 to 14:55
Content Excellence
„ Realitou je, že nikto nesleduje reklamy. Ľudia sledujú to, čo ich zaujíma a niekedy je to reklama“ Howard Luck Gossage

Róbert Nahalka

9:35 to 9:55
RTB v slovenských podmienkach
Trendy v online prostredí. Vývoj programatického nákupu na Slovensku. Aktuálne trendy a možnosti. Ale aj predikcie na rok 2017 nebudú chýbať v prednáške Róberta Nahalku.

Peter Bíro

10:00 to 10:20
Zmeny v registráciách domén .sk
Doména je súčasťou identity na webe. Na Slovensku je prirodzenosťou mať ju v najvyššej doméne .sk. Táto časť slovenského digitálneho priestoru ostávala pomerne dlho nemenná, ale tomu je už koniec. Zmeny sa začali a týkajú sa pravidiel, procesov, ceny aj komunikácie.

Jozef Sudolský

14:35 to 14:55
Izolácia klientskych webov
Jediný hacknutý web môže mať vážny dopad na prevádzku celého serveru. Oddelenie jednotlivých klientov, či už z pohľadu využívania systémových zdrojov alebo bezpečnosti, je jedna z najťažších a najdôležitejších úloh pri prevádzke webhostingového serveru.

Petra Dzurovčinová

15:00 to 15:20
Zmeny v prostredí pre vývoj digitálnych produktov
Legislatívne prostredie ovplyvňuje podnikateľov vo veľkej miere. Pri vývoji nových produktov je dôležité poznať zákutia právnych predpisov, možnosti rozvoja podnikania a podpory z verejných zdrojov. Firmy tak ušetria čas i peniaze pri otázkach s ochranou osobných údajov, vstupom na nové trhy atď.

Marek Mrváň


15:00 to 15:20
video PRODUKCIA a video MARKETING pre podnikanie
Vo svojej prednáške Marek upriami pozornosť na implementáciu videí pre malé, stredné i veľké spoločnosti a možnosti prezentácie od firemného videa, cez produktové video až po video manuál.

Jarosław Sokołowski

13:00 to 13:20
Attribution path analysis in online advertising - case study - Neckermann Poland / prednáška bude v angličtine
Jarek ukáže akým spôsobom v Neckermanne monitorujú kontakty svojich potenciálnych zákazníkov všetkými marketingovými možnosťami v poľskom touroperátore. V case study vysvetlí aké dôležité marketingové rozhodnutia museli podstúpiť na základe analýzy, a prečo ich je dôležité robiť v online obchode.

Petr Sochora


13:25 to 13:45
Rôzne zvyky zákazníkov v rôznych krajinách
Veľkosť slovenského trhu mnohým podnikateľom nemusí stačiť. Prečo sa zameriavať na 5 miliónov zákazníkov, keď môžete svojím e-shopom osloviť 40 miliónov? Petr ukáže ako preniknúť na trhy okolitých štátov. Čím osloviť náročného českého zákazníka, a čím si získate loajalitu rumunského spotrebiteľa..

Michal Blažej

13:50 to 14:10
Ako postaviť UX stratégiu pre omnichannel
Firmy dnes stoja pred veľkou výzvou: ako prepojiť online a offline kanály do jedného uceleného zážitku tak, aby medzi nimi mohol zákazník plynulo prechádzať. V prednáške predstavím základné princípy kvalitného omnichannel zážitku a poradím, ako preň začať stavať stratégiu.

Matúš Klčo

Moderátor bloku WEBDESIGN

Mgr. Stanislav Lacko


Moderátor bloku VÝVOJ a BEZPEČNOSŤ

Marek Didák


Moderátor bloku CONTENT marketing

Matúš Klčo

Moderátor bloku E-commerce
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.