
Nachádzate sa tu
PROGRAM - Daily Web 2016
REGISTRÁCIA účastníkov - konferenčná časť hotela, Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
1. Blok: WEBDESIGN – použiteľný web / 09:30 - 12:00 v SÁLE 1
Otvorenie konferencie


RTB v slovenských podmienkach
Trendy v online prostredí. Vývoj programatického nákupu na Slovensku. Aktuálne trendy a možnosti. Ale aj predikcie na rok 2017 nebudú chýbať v prednáške Róberta Nahalku.


Zmeny v registráciách domén .sk
Doména je súčasťou identity na webe. Na Slovensku je prirodzenosťou mať ju v najvyššej doméne .sk. Táto časť slovenského digitálneho priestoru ostávala pomerne dlho nemenná, ale tomu je už koniec. Zmeny sa začali a týkajú sa pravidiel, procesov, ceny aj komunikácie.
Coffee Break
PANELOVÁ DISKUSIA: Vytvorenie moderného webu je viac než len dizajn a kódovanie









Moderátor bloku WEBDESIGN
12:00 - 13:00 OBED
2. Blok: VÝVOJ a bezpečnosť webov a aplikácií / 13:00 - 15:40 v SÁLE 1
PANELOVÁ DISKUSIA: Rýchly a bezpečný web
Rýchlejšie weby získavajú viac používateľov, zákazníkov a čitateľov... Avšak zanedbaná bezpečnosť najmä z pohľadu možného odcudzenia identity užívateľa či zákazníka s cieľom získať citlivé dáta môže napáchať nemalé škody.






Coffee Break


Izolácia klientskych webov
Jediný hacknutý web môže mať vážny dopad na prevádzku celého serveru. Oddelenie jednotlivých klientov, či už z pohľadu využívania systémových zdrojov alebo bezpečnosti, je jedna z najťažších a najdôležitejších úloh pri prevádzke webhostingového serveru.


Zmeny v prostredí pre vývoj digitálnych produktov
Legislatívne prostredie ovplyvňuje podnikateľov vo veľkej miere. Pri vývoji nových produktov je dôležité poznať zákutia právnych predpisov, možnosti rozvoja podnikania a podpory z verejných zdrojov. Firmy tak ušetria čas i peniaze pri otázkach s ochranou osobných údajov, vstupom na nové trhy atď.



Moderátor bloku VÝVOJ a BEZPEČNOSŤ
3. Blok: CONTENT marketing / 13:00 - 15:25 v SÁLE 2
PANELOVÁ DISKUSIA: Tvorte Content, ktorý ľudí zaujme
Áno, to by sme chceli všetci... Otázkou je AKO? Diskusia s tými najlepšími vo svojom fachu.






Coffee Break


Content Excellence
„ Realitou je, že nikto nesleduje reklamy. Ľudia sledujú to, čo ich zaujíma a niekedy je to reklama“ Howard Luck Gossage



video PRODUKCIA a video MARKETING pre podnikanie
Vo svojej prednáške Marek upriami pozornosť na implementáciu videí pre malé, stredné i veľké spoločnosti a možnosti prezentácie od firemného videa, cez produktové video až po video manuál.



Moderátor bloku CONTENT marketing
4. Blok: E-commerce / 13:00 - 15:20 v SÁLE 3


Attribution path analysis in online advertising - case study - Neckermann Poland / prednáška bude v angličtine
Jarek ukáže akým spôsobom v Neckermanne monitorujú kontakty svojich potenciálnych zákazníkov všetkými marketingovými možnosťami v poľskom touroperátore. V case study vysvetlí aké dôležité marketingové rozhodnutia museli podstúpiť na základe analýzy, a prečo ich je dôležité robiť v online obchode.



Rôzne zvyky zákazníkov v rôznych krajinách
Veľkosť slovenského trhu mnohým podnikateľom nemusí stačiť. Prečo sa zameriavať na 5 miliónov zákazníkov, keď môžete svojím e-shopom osloviť 40 miliónov? Petr ukáže ako preniknúť na trhy okolitých štátov. Čím osloviť náročného českého zákazníka, a čím si získate loajalitu rumunského spotrebiteľa..


Ako postaviť UX stratégiu pre omnichannel
Firmy dnes stoja pred veľkou výzvou: ako prepojiť online a offline kanály do jedného uceleného zážitku tak, aby medzi nimi mohol zákazník plynulo prechádzať. V prednáške predstavím základné princípy kvalitného omnichannel zážitku a poradím, ako preň začať stavať stratégiu.
Coffee Break
E-commerce networking


Moderátor bloku E-commerce
15:25 - 15:40 Ukončenie odborného programu a TOMBOLA v sále č. 1
Zmena programu vyhradená
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.