
Jar 2021
Šimák Zámok Pezinok
Marketing Live 2021
PROGRAM - Marketing Live 2020
8:00 - 8:45 REGISTRÁCIA účastníkov - v priestoroch Šimák Zámok Pezinok
Tematický blok: Strategický marketing | 09:00 – 12:00 v Zlatej sále

Prečo zákazníci nerobia to, čo by ste chceli


E-mail marketing v roku 2020

Gopass 2.0 - Pohyblivé ceny skipasov a 2x rýchlejší nákup



PANELOVÁ DISKUSIA: Sonda do strategického marketingu a jeho výsledkov v praxi?





Moderátorka panelovej diskusie

Ďalšie témy odborných prednášok a case studies zverejníme čoskoro

Moderátorka bloku Strategický marketing

Tematický blok: Market Research v digitálnej dobe | 13:00 – 16:00 v Zlatej sále

Small data – sledovanie malých stôp môže odhaliť veľké príležitosti

PANELOVÁ DISKUSIA: Dáta sú nová ropa. Ako z nich vyťažiť v kampaniach maximum?
Ďalšie témy odborných prednášok a case studies zverejníme čoskoro

Moderátor bloku Market Research

Tematický blok: Kreativita v marketingu | 13:00 – 16:00 v Rytierskej sále

Koleso


Siaha účel značky aj za branding?


Case study

Ďalšie témy odborných prednášok, case studies a panelovej diskusie zverejníme čoskoro
ZMENA PROGRAMU VYHRADENÁ
Prednášajúci

Timoracký [SK]


Dendis [SK]


Šucha [SK]


Dostálová [CZ]


Schnorrer [SK]


Tarnóczy [SK]


Lupták [SK]


Kacera [SK]


Sabolová [SK]


Ižo [SK]


Šurín [SK]


Holéczy [SK]


Marian Timoracký


Small data – sledovanie malých stôp môže odhaliť veľké príležitosti
Big data sú len dáta; dajú sa analyzovať, ale nevyžmýkame z nich emócie. Je ťažko si predstaviť, že by tieto dáta dokázali odhaliť emocionálne kvality napr. krásny, úžasný atď. A o tie ide pri budovaní značiek. Big data sú veľmi úzko definované na to, aby podnecovali insighty. Na to sú Small data.

Peter Dendis


Moderátor bloku Market Research

Matej Šucha


Prečo zákazníci nerobia to, čo by ste chceli
Väčšina zákazníckych rozhodnutí sa deje podvedome. Pri presviedčaní zákazníka sa snažíme argumentovať a motivovať ho, aby klikol, registroval sa, kúpil. Náš prístup je iný. Vychádza z psychológie a poznania čo formuje zákaznícke správanie. Nahliadneme hlbšie do tajov podvedomia vašich zákazníkov.

Veronika Dostálová


E-mail marketing v roku 2020
E-mail marketing nie je mŕtvy, jeho efektivita v posledných rokoch naopak narastá. Posielanie pravidelných newsletterov jednoznačne nestačí. Vyskúšajte napríklad personalizáciu alebo interaktívne prvky v e-maile a urobte z vášho e-mailingu výkonnostný kanál a zároveň nástroj pre budovanie brandu.

Milan Schnorrer


Gopass 2.0 - Pohyblivé ceny skipasov a 2x rýchlejší nákup
Case study: Pozrite sa ako zvýšiť tržby a podiel online predaja po zavedení pohyblivých cien skipasov podobne ako to je pri letenkách. Ako zaviesť komplexný spôsob nakupovania a zároveň skrátiť čas nákupu na polovicu a ako to zapadá do celkovej stratégie 10 (lyžiarskych) stredísk TMR v 4 krajinách.
Klient z Tatry Mountain Resorts


Gopass 2.0 - Pohyblivé ceny skipasov a 2x rýchlejší nákup
Case study: Pozrite sa ako zvýšiť tržby a podiel online predaja po zavedení pohyblivých cien skipasov podobne ako to je pri letenkách. Ako zaviesť komplexný spôsob nakupovania a zároveň skrátiť čas nákupu na polovicu a ako to zapadá do celkovej stratégie 10 (lyžiarskych) stredísk TMR v 4 krajinách.

Lucia Tarnóczy


PANELOVÁ DISKUSIA: Sonda do strategického marketingu a jeho výsledkov v praxi?
Mená ďalších hostí zverejníme čoskoro

Ronald Lupták


PANELOVÁ DISKUSIA: Sonda do strategického marketingu a jeho výsledkov v praxi?
Mená ďalších hostí zverejníme čoskoro

Naďa Kacera


Moderátorka panelovej diskusie

Anna Sabolová


Moderátorka bloku Strategický marketing

Peter Ižo


Case study

Peter Šurín


Siaha účel značky aj za branding?
Pojem značky pre mnohých znamená len súbor prvkov, ktoré vizuálne definujú jej konkrétny štýl. Značka však so sebou berie množstvo abstraktných vlastností, ktoré môžu mať dramatický vplyv na rozhodovanie spotrebiteľov. Ukážeme si, čo sa pod tým skrýva a ako to dokáže pomôcť značke ako takej.

Jerguš Holéczy


Koleso
Koleso už bolo vymyslené a je na nás ako s ním dokážeme narábať. Mnoho ľudí vám v práci ale aj živote hovorí o tom čo spravili, či dosiahli. Len málokto sa s vami podelí ako sa k cieľu dostal. Poďme sa spoločne pozrieť na to AKO byť kreatívny a ako nachádzať inovatívne riešenia nielen v marketingu.
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.