
21.06. 2021
Šimák Zámok Pezinok
Marketing Live 2021
PROGRAM - Marketing Live
8:00 - 8:45 REGISTRÁCIA účastníkov - v priestoroch Šimák Zámok Pezinok
Tematický blok: Strategický marketing | 09:00 – 12:00 v Zlatej sále
8:50 - 8:55 Otvorenie konferencie

Prečo zákazníci nerobia to, čo by ste chceli

LinkedIn NEFUNGUJE (ak neviete, ako na to) - Ocenená aj naša obľúbená Case study pre Sporku





7 ideí, ktoré utvárali históriu

10:15 - 10:30 COFFEE BREAK

Ako udržať značku v chode, keď kríza odstaví autobusy

PANELOVÁ DISKUSIA: Strategický marketing: Vplyv krízy na brand, komunikáciu a ciele marketingu









Moderátor bloku Strategický marketing

12:00 - 13:00 Obed
Tematický blok: Market Research a Kreativita digitálnej dobe | 13:00 – 16:00 v Zlatej sále

Koleso


Ako vytvoriť a komunikovať love brand

13:55 - 14:15 COFFEE BREAK

Využitie chatbotu a umelej inteligencie v marketingu


Small data – sledovanie malých stôp môže odhaliť veľké príležitosti


Moderátorka

15:10 - 16:00 Voľná diskusia / Networking / Tombola
ZMENA PROGRAMU A TERMÍNU VYHRADENÁ
Prednášajúci

Šurín [SK]


Ižo [SK]


Holéczy [SK]


Timoracký [SK]


Kočenda [SK]


Nováčik [SK]


Klimantová [SK]


Schnorrer [SK]


Kacera [SK]


Dostálová [CZ]


Šucha [SK]


Strimbeanu [SK]


Novotná [SK]


Wenderlová [SK]


Jarošová [SK]


Halászová [SK]


Hanula [SK]


Mištíková [SK]


Mardiaková [SK]


Csino [SK]


Peter Šurín


Siaha účel značky aj za branding?
Pojem značky pre mnohých znamená len súbor prvkov, ktoré vizuálne definujú jej konkrétny štýl. Značka však so sebou berie množstvo abstraktných vlastností, ktoré môžu mať dramatický vplyv na rozhodovanie spotrebiteľov. Ukážeme si, čo sa pod tým skrýva a ako to dokáže pomôcť značke ako takej.

Peter Ižo


Case study

Jerguš Holéczy


13:05 to 13:25
Koleso
Koleso už bolo vymyslené a je na nás ako s ním dokážeme narábať. Mnoho ľudí vám v práci ale aj živote hovorí o tom čo spravili, či dosiahli. Len málokto sa s vami podelí ako sa k cieľu dostal. Poďme sa spoločne pozrieť na to AKO byť kreatívny a ako nachádzať inovatívne riešenia nielen v marketingu.

Marian Timoracký


14:45 to 15:05
Small data – sledovanie malých stôp môže odhaliť veľké príležitosti
Big data sú len dáta; dajú sa analyzovať, ale nevyžmýkame z nich emócie. Je ťažko si predstaviť, že by tieto dáta dokázali odhaliť emocionálne kvality napr. krásny, úžasný atď. A o tie ide pri budovaní značiek. Big data sú veľmi úzko definované na to, aby podnecovali insighty. Na to sú Small data.

Jan Kočenda


13:30 to 13:50
Ako vytvoriť a komunikovať love brand

Peter Nováčik


14:20 to 14:40
Využitie chatbotu a umelej inteligencie v marketingu

Miroslava Klimantová


15:00 to 15:10
Moderátorka

Milan Schnorrer


Gopass 2.0 - Pohyblivé ceny skipasov a 2x rýchlejší nákup
Case study: Pozrite sa ako zvýšiť tržby a podiel online predaja po zavedení pohyblivých cien skipasov podobne ako to je pri letenkách. Ako zaviesť komplexný spôsob nakupovania a zároveň skrátiť čas nákupu na polovicu a ako to zapadá do celkovej stratégie 10 (lyžiarskych) stredísk TMR v 4 krajinách.
Klient z Tatry Mountain Resorts


Gopass 2.0 - Pohyblivé ceny skipasov a 2x rýchlejší nákup
Case study: Pozrite sa ako zvýšiť tržby a podiel online predaja po zavedení pohyblivých cien skipasov podobne ako to je pri letenkách. Ako zaviesť komplexný spôsob nakupovania a zároveň skrátiť čas nákupu na polovicu a ako to zapadá do celkovej stratégie 10 (lyžiarskych) stredísk TMR v 4 krajinách.

Naďa Kacera


Moderator of the discussion

Veronika Dostálová


E-mail marketing
E-mail marketing nie je mŕtvy, jeho efektivita v posledných rokoch naopak narastá. Posielanie pravidelných newsletterov jednoznačne nestačí. Vyskúšajte napríklad personalizáciu alebo interaktívne prvky v e-maile a urobte z vášho e-mailingu výkonnostný kanál a zároveň nástroj pre budovanie brandu.

Matej Šucha


9:00 to 9:20
Prečo zákazníci nerobia to, čo by ste chceli
Väčšina zákazníckych rozhodnutí sa deje podvedome. Pri presviedčaní zákazníka sa snažíme argumentovať a motivovať ho, aby klikol, registroval sa, kúpil. Náš prístup je iný. Vychádza z psychológie a poznania čo formuje zákaznícke správanie. Nahliadneme hlbšie do tajov podvedomia vašich zákazníkov.

Alex Strimbeanu


9:50 to 10:10
7 ideí, ktoré utvárali históriu
Pohľad na niektoré idey, ktoré mali obrovský vplyv na reklamu a popkultúru. Idey, ktoré boli mimoriadne kreatívne a zároveň nesmierne efektívne.

Petra Novotná


11:00 to 11:45
PANELOVÁ DISKUSIA: Strategický marketing: Vplyv krízy na brand, komunikáciu a ciele marketingu
The names of guests will be published soon

Silvia Wenderlová


11:00 to 11:45
PANELOVÁ DISKUSIA: Strategický marketing: Vplyv krízy na brand, komunikáciu a ciele marketingu
The names of guests will be published soon

Jana Jarošová


11:00 to 11:45
PANELOVÁ DISKUSIA: Strategický marketing: Vplyv krízy na brand, komunikáciu a ciele marketingu
The names of guests will be published soon

Frederika Halászová


11:00 to 11:45
PANELOVÁ DISKUSIA: Strategický marketing: Vplyv krízy na brand, komunikáciu a ciele marketingu
The names of guests will be published soon

Martin Hanula


10:35 to 10:55
Ako udržať značku v chode, keď kríza odstaví autobusy
Pandémia zastavila život na planéte. Uzavrela hranice, obmedzila cestovanie a nám odstavila autobusy. Povieme si, ako to ovplyvnilo naše čísla, ako sa prispôsobila komunikácia značky a aké kľúčové rozhodnutia sme museli spraviť, aby sme v najťažších chvíľach nenechali ľudí v štichu a ostali ich spoľahlivým partnerom. Pretože aj keď sa celý svet zastaví, ľudia sa hýbať musia.

Simona Mištíková


9:25 to 9:45
LinkedIn NEFUNGUJE (ak neviete, ako na to) - Ocenená aj naša obľúbená Case study pre Sporku
Veľká väčšina firiem si myslí, že cestou, ako uspieť na B2B sociálnej sieti LinkedIn je dávať obsah na firemný profil a následne ho zamestnanci zdieľajú. Chyba. Naša case study bude o klientovi, ktorý to pochopil a zobral zo správneho konca – Slovenská sporiteľňa.

Ľubomíra Mardiaková


9:25 to 9:45
LinkedIn NEFUNGUJE (ak neviete, ako na to) - Ocenená aj naša obľúbená Case study pre Sporku
Veľká väčšina firiem si myslí, že cestou, ako uspieť na B2B sociálnej sieti LinkedIn je dávať obsah na firemný profil a následne ho zamestnanci zdieľajú. Chyba. Naša case study bude o klientovi, ktorý to pochopil a zobral zo správneho konca – Slovenská sporiteľňa.

Andrej Csino


11:40 to 12:00
Moderátor bloku Strategický marketing
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.