25.04.2012
NH GATE ONE Bratislava
9. Marketing Live
Program Marketing Live 2012
Ako sa IBM transformovalo do sociálneho biznisu
Skúsenosť so sociálnymi médiami - nové prekážky blednú
"Přemluv bábu" - case study
Sociálne siete - prispôsobte sa cieľovej skupine
Mobilná stratégia - riešenie rovnako jednoduché ako spýtať sa Siri
10 najväčších chýb pri online komunikácii a ako sa im vyhnúť
Kampane na Facebooku nemajú význam.
Nová inteligentná cesta k nákupu
Je vôbec možné vyrobiť najlepšiu webovú stránku na svete?
Ako na úspešný e-shop
Online kampane a ich dopad na biznis
Zopár návodov ako si získať rešpekt v online
"Maximum za 160"
Moderátor konferencie Marketing Live 2012
Prednášajúci
Babický
Bačo
Bolebruch
Molnár
Fedor
Lefík
Remy-Boutang
Regouin
Jindříšek
Potěšil
Pardel
Stranská
Prchal
Murčo
Jan Babický
Mobilná stratégia - riešenie rovnako jednoduché ako spýtať sa Siri
Máte definovanú koncepčnú mobilnú stratégiu? Case Study o tom, ako túto problematiku riešia organizácie vo svete.
Ing. Marek Bačo
Nová inteligentná cesta k nákupu
Ako internet zmenil spôsob akým nakupujeme? Ako môžeme pochopením dnešného inteligentného zákaznika správne reagovať na zmenu v komplexite jeho nákupneho procesu?
Peter Bolebruch
Je vôbec možné vyrobiť najlepšiu webovú stránku na svete?
My sme takú spravili a ukážeme vám pohľad do našej kuchyne ako môžete takúto stránku vyrobiť aj vy.
Hyperlokálny web je menej známy pojem.
Róbert Molnár
Ako na úspešný e-shop
Ako sme zdvojnásobili online predaj nábytku na Slovensku do 12 mesiacov
Bohdan Fedor
Online kampane a ich dopad na biznis
Ako využiť analytiku pre efektívne online kampane. Sumár skúsenosti ZUNO Banky na Slovensku a v Čechách. Case study ZUNO/Gemius/Google.
Vladimír Lefík
Zopár návodov ako si získať rešpekt v online
Alebo čo robiť, aby komunikácia značky v online nebola len pre zábavu.
Case studies: FunFon - Pišta Lakatoš, Vinea - mánia s korálikmi, Wiktor Leo Burnett - posvätenie počítaču, Lukáš Karásek_digita.sk - Go Pro čajka virálne video
Delphine Remy-Boutang
Ako sa IBM transformovalo do sociálneho biznisu
Ako transformácia ovplyvňuje spôsob, akým spoločnosti získavajú, komunikujú a udržiavajú si klientov. Ukáže šírku a hĺbku, čo biznis orientovaný cez sociálne médiá vie urobiť, čo vie ponúknuť, čo robí biznis skutočne „sociálnym“.
Floris Regouin
Skúsenosť so sociálnymi médiami - nové prekážky blednú
Sociálne médiá sú tu, to nie je nič nové. Výzvou je ako úspešne transformovať spoločnosť pomocou sociálnych médií, aby ste plnili vaše sľuby. Až od tejto chvíle môžeme hovoriť o skúsenosti so sociálnymi médiami.
Tomáš Jindříšek
Sociálne siete - prispôsobte sa cieľovej skupine
Case studies: Coca cola, Playboy fragrance, Stock Fernet
Tomáš Potěšil
10 najväčších chýb pri online komunikácii a ako sa im vyhnúť
Príklady z praxe. Praktické príklady chýb, s ktorými sa stretávame v online priestore a aké navrhujeme riešenia.
Ing. Adam Pardel
Kampane na Facebooku nemajú význam.
Míňate vaše online bugety efektívne?
Naďa Stranská
Moderátor konferencie Marketing Live 2012
Marek Prchal
"Přemluv bábu" - case study
Ako sa robí v sociálnych médiách kampaň, ktorá sa dostane na titulnú stranu denníkov a týždenníkov, televíznych správ, do spravodajstva BBC alebo New York Times, ktorá rozhodne voľby alebo predá viac nápojov? Jednoduché ako facka :-)
Dušan Murčo
Značka ako človek
Ako efektívne využívať Twitter? Pre koho je Twitter určený?
Case study: Ako twittuje www.martinus.sk?
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.