17.10.2019
Šimák Zámok Pezinok
18. Marketing that Sells
PROGRAM - Marketing that Sells 2019
8:00 - 8:45 Príchod účastníkov, registrácia a chutné raňajky - v priestoroch Šimák Zámok Pezinok
1. Blok: Zaostrené na zákazníka | 09:00 – 12:10 v Zlatej sále
9:00 - 9:10 Otvorenie konferencie
Ako organicky prilákať o 400 % viac ľudí na web
Ako si zaobstarať dobrý dizajn?
Dôležitosť konceptu pri marketingovej stratégii a podnikaní - Bohémsky marketing
10:25 - 10:40 COFFEE BREAK
PANELOVÁ DISKUSIA: Dlhodobosť a krátkodobosť v marketingu
Využitie psychológie v email marketingu
12:10 - 13:10 OBED
Moderátorka bloku Zaostrené na zákazníka
2. Blok: Výkonnostný marketing | 13:10 – 16:00 v Zlatej sále
PANELOVÁ DISKUSIA: Quo vadis, reklama?
Pokročilé využitie dát v programatickom nákupe médií
14:25 - 14:40 COFFEE BREAK
Vo svete mnohonásobných algoritmov - na čo všetci zabúdame pri SEO
Instagram pre B2B
Biznisové vertikály a ako uspokojiť špecifické potreby všeobecnými produktami
Moderátor bloku
3. Blok: Budovanie značky | 13:10 – 15:40 v Predsálí
Úprimný marketing ako dôveryhodný nástroj
Ako na Personal Brand v roku 2020
Podoby storytellingu v dnešnej reklame
14:25 - 14:40 COFFEE BREAK
Banka v digitálnej dobe
Moderovaná diskusia: Marketingové spolupráce z pohľadu influencerov Zrebný & Frlajs
16:05 - 16:15 Tombola a záver konferencie
Moderátorka bloku Budovanie značky a moderovanej diskusie
Moderátorka moderovanej diskusie
Prednášajúci
Bajaník [SK]
Chrappa [SK]
Michalides [SK]
Hradský [SK]
Pokorný [SK]
Woska [SK]
Štraus [SK]
Timoracký [SK]
Kopča [SK]
Papšo [SK]
Mištíková [SK]
Pálešová [SK]
Ižo [SK]
Frlajs [SK]
Zrebný [SK]
Aujesky [SK]
Mareček [SK]
Tóth [SK]
Kuna [SK]
Kóňa [SK]
Michaleková [SK]
Kacera [SK]
Sabolová [SK]
Lovás [SK]
Pay [Veľká Británia]
Rak [SK]
Blanárová [SK]
Straková [SK]
Thorpe [Veľká Británia]
Jakubík [SK]
Minár [SK]
Martin Bajaník
9:35 to 9:55
Ako si zaobstarať dobrý dizajn?
Všade okolo nás sa dajú vidieť otrasné, nefunkčné dizajnové riešenia. Takto komunikujú často aj bohaté firmy, vrátane štátnych inštitúcií. Po takmer 20 rokoch v roli dizajnéra som presvedčený, že to nie je nedostatkom financií alebo dobrých dizajnérov. Tie pravé dôvody vás možno prekvapia.
Roman Chrappa
10:00 to 10:20
Dôležitosť konceptu pri marketingovej stratégii a podnikaní - Bohémsky marketing
Na priamych príkladoch a nevšednou formou majitelia Bohéma Baru vyrozprávajú ako vytvorili koncept baru a aké marketingové kroky podnikli pri jeho prezentácii. Predvedú, že na marketing sa dá ísť aj z opačnej strany a produkt môže vzniknúť až po vymyslení stratégie.
Viktor Michalides
10:00 to 10:20
Dôležitosť konceptu pri marketingovej stratégii a podnikaní - Bohémsky marketing
Na priamych príkladoch a nevšednou formou majitelia Bohéma Baru vyrozprávajú ako vytvorili koncept baru a aké marketingové kroky podnikli pri jeho prezentácii. Predvedú, že na marketing sa dá ísť aj z opačnej strany a produkt môže vzniknúť až po vymyslení stratégie.
Martin Hradský
10:00 to 10:20
Dôležitosť konceptu pri marketingovej stratégii a podnikaní - Bohémsky marketing
Na priamych príkladoch a nevšednou formou majitelia Bohéma Baru vyrozprávajú ako vytvorili koncept baru a aké marketingové kroky podnikli pri jeho prezentácii. Predvedú, že na marketing sa dá ísť aj z opačnej strany a produkt môže vzniknúť až po vymyslení stratégie.
Tomáš Pokorný
10:00 to 10:20
Dôležitosť konceptu pri marketingovej stratégii a podnikaní - Bohémsky marketing
Na priamych príkladoch a nevšednou formou majitelia Bohéma Baru vyrozprávajú ako vytvorili koncept baru a aké marketingové kroky podnikli pri jeho prezentácii. Predvedú, že na marketing sa dá ísť aj z opačnej strany a produkt môže vzniknúť až po vymyslení stratégie.
Martin Woska
10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Dlhodobosť a krátkodobosť v marketingu
Martin Štraus
10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Dlhodobosť a krátkodobosť v marketingu
Marian Timoracký
10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Dlhodobosť a krátkodobosť v marketingu
Marek Kopča
10:45 to 11:40
PANELOVÁ DISKUSIA: Dlhodobosť a krátkodobosť v marketingu
Viliam Papšo
14:00 to 14:20
Pokročilé využitie dát v programatickom nákupe médií
Súčasný trend využitia dát v online marketingu sa zameriava na maximalizáciu efektívnosti – výkonnosti kampaní, využívania budgetu a podobných KPIs. Aká je však správna kombinácia využitia dát, ktorá dokáže vyriešiť spomenuté témy vo výkonnostnom marketingu?
Simona Mištíková
15:10 to 15:30
Instagram pre B2B
Instagram je populárnym marketingovým nástrojom pre B2C marketing, ale má význam aj v B2B segmente? Dozviete sa aký typ stratégie si zvoliť keď chcete komunikovať v segmente B2B na Instagrame, aký obsah publikovať a na čo nezabudnúť, aby vaša komunikácia mala zmysel.
Martina Pálešová
15:10 to 15:30
Instagram pre B2B
Instagram je populárnym marketingovým nástrojom pre B2C marketing, ale má význam aj v B2B segmente? Dozviete sa aký typ stratégie si zvoliť keď chcete komunikovať v segmente B2B na Instagrame, aký obsah publikovať a na čo nezabudnúť, aby vaša komunikácia mala zmysel.
Peter Ižo
14:45 to 15:05
Banka v digitálnej dobe
Ako sa buduje značka v digitálnej dobe? Ohrozujú dnešné trendy imidž budovaný včera? Ako sa "ohýba" značka a ako ju to ohrozuje?
Lukáš Frlajs
15:10 to 15:40
Moderovaná diskusia: Marketingové spolupráce z pohľadu influencerov Zrebný & Frlajs
Duo Zrebný & Frlajs si na slovenskom YouTube vybudovalo značku kvality. Ich videá majú dlhú životnosť a miliónové pozretia. V diskusii prezradia svoj pohľad na marketingové spolupráce z pohľadu influencerov - čo je pre nich dôležité, na čo súhlasia a čo im naopak vadí.
Matej Zrebný
15:10 to 15:40
Moderovaná diskusia: Marketingové spolupráce z pohľadu influencerov Zrebný & Frlajs
Duo Zrebný & Frlajs si na slovenskom YouTube vybudovalo značku kvality. Ich videá majú dlhú životnosť a miliónové pozretia. V diskusii prezradia svoj pohľad na marketingové spolupráce z pohľadu influencerov - čo je pre nich dôležité, na čo súhlasia a čo im naopak vadí.
Kamil Aujesky
Moderátor bloku
Richard Mareček
13:10 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Quo vadis, reklama?
Igor Tóth
13:10 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Quo vadis, reklama?
Filip Kuna
13:10 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Quo vadis, reklama?
Oto Kóňa
13:10 to 13:55
PANELOVÁ DISKUSIA: Quo vadis, reklama?
Júlia Michaleková
Moderátorka bloku Zaostrené na zákazníka
Naďa Kacera
Moderátorka bloku Budovanie značky a moderovanej diskusie
Anna Sabolová
Moderátorka moderovanej diskusie
Matúš Lovás
9:10 to 9:30
Ako organicky prilákať o 400 % viac ľudí na web
Kvalitná stratégia a analýza nebola nikdy dôležitejšia ako v dnešnej dobe. Používatelia denne prichádzajú do styku s nesmierne veľkým množstvom touchpointov na rôznych zariadeniach. Pochopte zámer používateľa na Googli a využite ho vo svoj prospech.
Jonathan Pay
11:45 to 12:05
Využitie psychológie v email marketingu
Skutočná hodnota e-mailu sa vytvorí vtedy, keď pochopíme komu ho adresujeme na psychologickej úrovni. Uplatňovaním psychológie a marketingu v emailoch, vrátane typov osobností a kognitívnej zaujatosti, dokážeme vytvoriť presvedčivejšie a výkonnejšie kampane, ktoré podnecujú interakciu.
Štefan Rak
15:35 to 15:55
Biznisové vertikály a ako uspokojiť špecifické potreby všeobecnými produktami
Vyvíjať špecifické produkty pre každého zákazníka je nereálne, časovo aj finančne.
Nájdite čo majú vaši zákazníci spoločné, aké sú ich starosti a kde je vaša pridaná hodnota.
Cecília Blanárová
13:10 to 13:30
Úprimný marketing ako dôveryhodný nástroj
Úprimný marketing ako dôveryhodný presviedčací nástroj je omnoho hodnotnejší ako umelé presviedčanie o dokonalosti. Prispieva k budovaniu vzťahu so zákazníkom a vyžaduje si to vašu osobnosť. Na začiatku toho celého ale stojí príbeh. Váš príbeh. Čo stojí za úspechom značky Smyssly?
Silvia Straková
13:10 to 13:30
Úprimný marketing ako dôveryhodný nástroj
Úprimný marketing ako dôveryhodný presviedčací nástroj je omnoho hodnotnejší ako umelé presviedčanie o dokonalosti. Prispieva k budovaniu vzťahu so zákazníkom a vyžaduje si to vašu osobnosť. Na začiatku toho celého ale stojí príbeh. Váš príbeh. Čo stojí za úspechom značky Smyssly?
Hannah Thorpe
14:45 to 15:05
Vo svete mnohonásobných algoritmov - na čo všetci zabúdame pri SEO
SEO je stále komplikovanejšie! Optimalizácia na viac ako len 10 najlepších výsledkov je kľúčová, keď sa zamyslíme nad priamymi odpoveďami a "Knowledge Graphs" vo vyhľadávaní Google.
Oliver Jakubík
13:35 to 13:55
Ako na Personal Brand v roku 2020
Päť konkrétnych krokov a platforiem pre budovanie autentickej a atraktívnej osobnej značky.
Pavol Minár
14:00 to 14:20
Podoby storytellingu v dnešnej reklame
V dnešnom post-reklamnom svete by značky nemali robiť reklamu, ale storytelling. Reklama je to, čo chcú značky hovoriť o sebe. Príbeh je to, čo chcú ľudia počúvať. Niekedy je to to isté, ale častejšie nie. Takže, aké sú podoby storytellingu v dnešnej komunikácii značiek?
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.