14.09.2016
Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
9. New Visions in HR
PROGRAM - New Visions in HR 2016
8:00 - 8:40 REGISTRÁCIA účastníkov - konferenčná časť hotela, Grand Hotel Pressburg **** Bratislava
09:00 - 12:00 HR ako co-pilot celej organizácie / Sála č. 1
9:00 - 9:05 Otvorenie konferencie
Hodnoty spoločnosti – kostra zdravého vývoja a stratégií firmy
Ľudia sú to najdôležitejšie čo máte. Urobte ich šťastnými!
Ako diverzita myslenia vplýva na biznis v Dell
10:20 - 10:35 Coffee Break
PANELOVÁ DISKUSIA: HR ako DNA spoločnosti
Approaching Change and Innovation through Organisational Culture / prednáška bude v angličtine
Moderátorka bloku HR ako CO-PILOT celej organizácie
09:10 - 10:15 a 10:40 - 12:00 Workshop / Sála č. 2
Odhaľovanie potenciálu ľudí – zmeňme intuíciu na dôkazy
12:00 - 13:00 OBED
13:00 – 16:00 HR manažment vo výrobe / Sála č. 1
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako integrovať pracovníkov zo zahraničia
14:05 - 14:25 Coffee Break
14:25 - 14:55 NETWORKING - voľná diskusia s prednášajúcimi za okrúhlym stolom
Case study: Rozbiehanie novej automotive výroby
Ako sa benefity menia v čase a inšpirácie pre nové trendy v poskytovaní nefinančných benefitov
Moderátorka bloku HR manažment vo výrobe
13:00 – 15:50 Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov / Sála č. 2
Čo robiť, keď ste povýšili „nesprávneho“ zamestnanca / prednáška bude v angličtine
Koučing rozvoja silných stránok
Talent management nie je len pre vyvolených alebo ako to robí Toyota (Toyota Talent a Toyota Kata)
14:20 - 14:35 Coffee Break
Inovácie v hodnotení výkonnosti online a v reálnom čase
PANELOVÁ DISKUSIA: Stanovenie cieľov vzdelávania pre jednotlivcov a tímy
Moderátor bloku Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
13:00 – 15:25 Recruitment & HR brand / Sála č. 3
Posilnenie HR Brandu pomocou nových technológií
Za každým úspešným employer brandom hľadaj skvelú internú komunikáciu
Facility management & HR brand alebo Skúsenosti pracovníkov a kandidátov vs. HR Brand
14:20 - 14:35 Coffee Break
PANELOVÁ DISKUSIA: Recruiter ako ambasádor HR brandu
15:50 - 16:00 Ukončenie odborného programu a TOMBOLA v sále č. 1
Moderátorka bloku Recruitment & HR brand
Prednášajúci
Jeleníková
Muñoz Cuadrado
Krištofičová
Krajčí
Šimáková
Moravčíková
Markovičová [SK]
Száraz
Nagyová
Murgašová
Hargaš [SK]
Kahanec
Ryba
Burgis
Fernandes
Liu
Michálik
Vlčko
Kováčová
Kondek
Dravecký
Fernandes
Košalko
Šimáková
Hederling
Černák
Vilem
Onofrej
Kéryová [SK]
Boorová
Dubnička
Šinková
Mgr. Silvia Jeleníková
9:55 to 10:15
Ako diverzita myslenia vplýva na biznis v Dell
Lorena Muñoz Cuadrado
11:30 to 12:00
Approaching Change and Innovation through Organisational Culture / prednáška bude v angličtine
Lorena prezradí ako zvládnuť ľudí, aby sa stali vaším najdôležitejším aktívom pri bezproblémovej transformácii. V prednáške ukáže niekoľko príkladov - ako správny change management pomôže zamestnancom pracovať novými spôsobmi, ako prijať dôležité technológie a lepšie spolupracovať pri plnení cieľov.
Katarína Krištofičová
Odhaľovanie potenciálu ľudí – zmeňme intuíciu na dôkazy
Na workshope odhalíte odpovede na otázky: Aké nástroje mi zaručia najvyššiu presnosť a kedy si ktorý vybrať? Ako môžeme firemnú stratégiu pretaviť do identifikácie talentov a potenciálu? Trendy v odhaľovaní potenciálu idú online smerom. Ako zistiť, či je to tá správna voľba pre náš typ biznisu?
Katarína Krajčí
15:00 to 15:50
PANELOVÁ DISKUSIA: Stanovenie cieľov vzdelávania pre jednotlivcov a tímy
Markéta Šimáková
15:00 to 15:50
PANELOVÁ DISKUSIA: Stanovenie cieľov vzdelávania pre jednotlivcov a tímy
Elena Moravčíková
15:00 to 15:50
PANELOVÁ DISKUSIA: Stanovenie cieľov vzdelávania pre jednotlivcov a tímy
Mária Markovičová
14:35 to 15:25
PANELOVÁ DISKUSIA: Recruiter ako ambasádor HR brandu
Kto je zodpovedný za tvorbu HR brandu? Ako spraviť z recruitera ambasádora vašej zamestnávateľskej značky?
Zuzana Száraz
14:35 to 15:25
PANELOVÁ DISKUSIA: Recruiter ako ambasádor HR brandu
Kto je zodpovedný za tvorbu HR brandu? Ako spraviť z recruitera ambasádora vašej zamestnávateľskej značky?
Silvia Nagyová
14:35 to 15:25
PANELOVÁ DISKUSIA: Recruiter ako ambasádor HR brandu
Kto je zodpovedný za tvorbu HR brandu? Ako spraviť z recruitera ambasádora vašej zamestnávateľskej značky?
Inge Murgašová
13:05 to 14:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako integrovať pracovníkov zo zahraničia
Výrobné firmy evidujú dlhodobo nedostatok zamestnancov, čo vedie k náboru pracovníkov z iných krajín. Otázkou preto je ako týchto ľudí integrovať.
Tomáš Hargaš
13:05 to 14:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako integrovať pracovníkov zo zahraničia
Výrobné firmy evidujú dlhodobo nedostatok zamestnancov, čo vedie k náboru pracovníkov z iných krajín. Otázkou preto je ako týchto ľudí integrovať.
Martin Kahanec
13:05 to 14:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako integrovať pracovníkov zo zahraničia
Výrobné firmy evidujú dlhodobo nedostatok zamestnancov, čo vedie k náboru pracovníkov z iných krajín. Otázkou preto je ako týchto ľudí integrovať.
Daniel Ryba
13:05 to 14:05
PANELOVÁ DISKUSIA: Ako integrovať pracovníkov zo zahraničia
Výrobné firmy evidujú dlhodobo nedostatok zamestnancov, čo vedie k náboru pracovníkov z iných krajín. Otázkou preto je ako týchto ľudí integrovať.
Elisabeth Burgis
10:35 to 11:25
PANELOVÁ DISKUSIA: HR ako DNA spoločnosti
Aký prístup a zručnosti vyžaduje transformovanie HR z podpornej zložky spoločnosti na vedúcu.
Diskusia bude v angličtine.
Owen Fernandes
10:35 to 11:25
PANELOVÁ DISKUSIA: HR ako DNA spoločnosti
Aký prístup a zručnosti vyžaduje transformovanie HR z podpornej zložky spoločnosti na vedúcu.
Diskusia bude v angličtine.
Shawn Liu
10:35 to 11:25
PANELOVÁ DISKUSIA: HR ako DNA spoločnosti
Aký prístup a zručnosti vyžaduje transformovanie HR z podpornej zložky spoločnosti na vedúcu.
Diskusia bude v angličtine.
Miroslav Michálik
9:05 to 9:25
Hodnoty spoločnosti – kostra zdravého vývoja a stratégií firmy
V čom tkvie podstata hodnôt firmy? Vieme ako ich správne využiť na rozvoj a správne smerovanie našich spoločností? Prečo je rola HR v procese hodnotového smerovania firmy tak významná a ako sa roly zhostiť tak aby sme získali čo najviac?
Martin Vlčko
9:30 to 9:50
Ľudia sú to najdôležitejšie čo máte. Urobte ich šťastnými!
New Visions in HR in SOFTIP. Ako moderne, intuitívne a efektívne pristúpiť k HR procesom. Podporte vzťah spoločnosti a zamestnancov.
Tatiana Kováčová
15:00 to 15:20
Case study: Rozbiehanie novej automotive výroby
Úloha HR v jednotlivých etapách zakladania novej automotive výroby, ako sa vysporiadať s nedostatkom kvalifikovaných ľudí na trhu práce a ako vytvárať dlhodobo stabilný a výkonný tím, keď nie ste známa značka na slovenskom trhu. Case study z japonskej výrobnej spoločnosti.
Marián Kondek
15:00 to 15:20
Case study: Rozbiehanie novej automotive výroby
Úloha HR v jednotlivých etapách zakladania novej automotive výroby, ako sa vysporiadať s nedostatkom kvalifikovaných ľudí na trhu práce a ako vytvárať dlhodobo stabilný a výkonný tím, keď nie ste známa značka na slovenskom trhu. Case study z japonskej výrobnej spoločnosti.
Miroslav Dravecký
15:25 to 15:45
Ako sa benefity menia v čase a inšpirácie pre nové trendy v poskytovaní nefinančných benefitov
Aké nefinančné benefity sú zaujímavé podľa rôznych typov pozícií vo výrobe na Slovensku? Porovnanie dát z času hospodárskej krízy a v dnešnej situácii na pracovnom trhu. O aké benefity majú zamestnanci momentálne záujem, o zdravých benefitoch vo firmách, ale aj o netradičných benefitoch v zahraničí.
Owen Fernandes
13:05 to 13:25
Čo robiť, keď ste povýšili „nesprávneho“ zamestnanca / prednáška bude v angličtine
Predpokladov na vznik tejto situácie je mnoho, avšak veľmi častým dôvodom je, že týmto zamestnancom sa stane interný človek, ktorý nie je nováčikom vo firme. O ďalších príčinách, dôvodoch a hlavne riešeniach pri povýšení „nesprávneho“ zamestnanca sa dozviete v Owenovej prednáške.
Ivan Košalko
13:30 to 13:50
Koučing rozvoja silných stránok
Väčšina ľudí, organizácií a kultúr sa sústreďuje na odstraňovanie svojich slabín, avšak náprava slabých stránok iba zabraňuje zlyhaniu. K úspechu vedie rozvoj silných stránok. Najúspešnejší ľudia a organizácie vedia, že na úspech je potrebný i pohľad zvonku, či už je to mentor, poradca alebo kouč.
Markéta Šimáková
13:55 to 14:15
Talent management nie je len pre vyvolených alebo ako to robí Toyota (Toyota Talent a Toyota Kata)
Talent management nie je určený len pre vyvolených, ale rozvíja talenty všetkých jednotlivcov. Ako nastaviť interný rozvojový systém, nájsť správnych koučov a mentorov a zaistiť ich udržatelnosť? Aké sú princípy Kata koučingu, ako funguje nielen v Toyote ale ako ho využívajú české a slovenské firmy.
Karol Hederling
13:55 to 14:15
Facility management & HR brand alebo Skúsenosti pracovníkov a kandidátov vs. HR Brand
Pracovné prostredie ako súčasť benefitov. Ako Facility Management napomáha brandu spoločnosti? Ako nás ovplyvňuje ne/kvalitné pracovné prostredie a je pre nás dôležité?
Peter Černák
14:35 to 14:55
Inovácie v hodnotení výkonnosti online a v reálnom čase
Ak vyhodnotíte výkon zamestnancov on-line a v reálnom čase, prispejete k zvyšovaniu výkonnosti vo firme a získate analýzu sociálnej siete firmy (SNA). TEAMsCOM dokáže monitorovať aktivity zamestnancov, vyhodnocuje ich komunikáciu i spoluprácu, čím prispieva k prevencii komunikačných problémov.
Ing. Peter Vilem
13:05 to 13:25
Posilnenie HR Brandu pomocou nových technológií
Nové technológie prinášajú flexibilitu do konzervatívneho prostredia mzdovej oblasti a vedia do určitej miery ovplyvniť aj HR Brand firmy. Novinkou v oblasti technológií je určite i možnosť pre zamestnancov nájsť si podrobný výplatný lístok v aplikácii svojho smartphonu.
Martin Onofrej
13:30 to 13:50
Za každým úspešným employer brandom hľadaj skvelú internú komunikáciu
O čom je a o čom nie je zamestnávateľská značka. Spôsoby budovania zamestnávateľskej značky. Rola internej komunikácie. Skvelý obsah nestačí. Bez love to nepôjde.
Dagmar Kéryová
Moderátorka bloku HR ako CO-PILOT celej organizácie
Zuzana Boorová
Moderátorka bloku HR manažment vo výrobe
Ján Dubnička
Moderátor bloku Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
Vanda Šinková
Moderátorka bloku Recruitment & HR brand
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.