
13.11.2013
Hotel Saffron Bratislava
6. Daily Web
Program Daily Web 2013
8:15 - 8:45 REGISTRÁCIA účastníkov - hotel Saffron

Láska je cit sebecký!


Nalejme si čistej vodky!


Budovanie značky a komunikácia novej politickej strany

10:10 - 10:25 Networking Coffee

Kto bude tvoriť budúcnosť? Supermani, roboti... VY

PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch


















12:00 - 13:00 Obed

Augmented reality - realita už nie je to, čo to bývalo!


IT infraštruktúra v cloude v podobe stavebnice

14:00 - 14:20 Networking Coffee

Trendy vo webdizajne na rok 2014


Cloud náš každodenný

15:30 - 16:00 Záverečné občerstvenie

MODERÁTOR KONFERENCIE

Prednášajúci

Molnár


Kubán


Ormandy


Marková


Brat


Teplica


Pastier


Vanek


Král


Prchal


Kurnický


Mandincová


Calvet


Balduff


Leszkow


Gebauer


Turčan


Lacko [SK]


Anton Molnár

11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.

Pavol Kubán

11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.

Natália Ormandy

11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.

Katarína Marková

11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.

Michal Brat

11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.

Michal Teplica

11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.

Mgr. Michal Pastier

11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.

Vladimír Vanek

11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.

Ing. Michal Král

11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.

Marek Prchal

9:50 to 10:10
Budovanie značky a komunikácia novej politickej strany
Case study o tom ako etablovať stranu, proti ktorej sú úplne všetci už preto, že ju založil druhý najbohatší Čech (Slovák :). V januári boli preferencie 0,3% a volebný výsledok v októbri 18,65 %. Marka minulý rok uviedol uchádzač o zamestnanie ako svoj hlavný vzor, až potom menoval Steva Jobsa.

Mgr. Roman Kurnický

9:00 to 9:20
Láska je cit sebecký!
... ale hnev a nenávisť spájajú a hýbu ľuďmi – ako si zabezpečiť viac followerov na nete.

Zuzana Mandincová

9:25 to 9:45
Nalejme si čistej vodky!
Case study o online kampani pre nový produkt od firmy R.JELÍNEK - Pear vodka.

Silvia Calvet

10:30 to 10:55
Kto bude tvoriť budúcnosť? Supermani, roboti... VY
Aj keď vaši klienti sa snažia porozumieť správaniu svojich zákazníkov, VY by ste mali navrhnúť a vytvoriť vlastné riešenia, ktoré sú dokonale pre každého, všade a na každom zariadení. Aj keď váš klient pracuje s chabou komunikáciou, vy by ste mali konať v pravý čas, ak nie je dopredu ...

Thomas Balduff

13:00 to 13:25
Augmented reality - realita už nie je to, čo to bývalo!

Milan Leszkow

13:30 to 13:55
IT infraštruktúra v cloude v podobe stavebnice

Tobias Gebauer

14:25 to 14:50
Trendy vo webdizajne na rok 2014
Prezentácia sa bude venovať týmto trendom vo webdizajne pre rok 2014:
- Responsive Webdesign - musíte ho mať!
- Parallax Websites
- Video backgrounds
- Flat & Long shadow webdesign

Ing. Michal Turčan

14:55 to 15:15
Cloud náš každodenný
Prečo dnes každý rozpráva o cloude a prečo ho mnohí aj používajú?

Mgr. Stanislav Lacko


MODERÁTOR KONFERENCIE
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.