13.11.2013
Hotel Saffron Bratislava
6. Daily Web
Program Daily Web 2013
8:15 - 8:45 REGISTRÁCIA účastníkov - hotel Saffron
Láska je cit sebecký!
Nalejme si čistej vodky!
Budovanie značky a komunikácia novej politickej strany
10:10 - 10:25 Networking Coffee
Kto bude tvoriť budúcnosť? Supermani, roboti... VY
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
12:00 - 13:00 Obed
Augmented reality - realita už nie je to, čo to bývalo!
IT infraštruktúra v cloude v podobe stavebnice
14:00 - 14:20 Networking Coffee
Trendy vo webdizajne na rok 2014
Cloud náš každodenný
15:30 - 16:00 Záverečné občerstvenie
MODERÁTOR KONFERENCIE
Prednášajúci
Molnár
Kubán
Ormandy
Marková
Brat
Teplica
Pastier
Vanek
Král
Prchal
Kurnický
Mandincová
Calvet
Balduff
Leszkow
Gebauer
Turčan
Lacko [SK]
Anton Molnár
11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.
Pavol Kubán
11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.
Natália Ormandy
11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.
Katarína Marková
11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.
Michal Brat
11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.
Michal Teplica
11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.
Mgr. Michal Pastier
11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.
Vladimír Vanek
11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.
Ing. Michal Král
11:00 to 12:00
PANELOVÁ DISKUSIA: Mýty o weboch, online marketingu ale i o agentúrach či freelanceroch
Mýtus 1: „Pracujme s freelancermi, sú predsa lacnejší.“
Mýtus 2: „Digitálne kampane nepotrebujú podporu ATL, sú predsa samostatnou časťou komunikácie.“
Mýtus 3: „Meradlom úspechu je počet lajkerov na stránke.“ - Ako merať úspešnosť online kampaní.
Marek Prchal
9:50 to 10:10
Budovanie značky a komunikácia novej politickej strany
Case study o tom ako etablovať stranu, proti ktorej sú úplne všetci už preto, že ju založil druhý najbohatší Čech (Slovák :). V januári boli preferencie 0,3% a volebný výsledok v októbri 18,65 %. Marka minulý rok uviedol uchádzač o zamestnanie ako svoj hlavný vzor, až potom menoval Steva Jobsa.
Mgr. Roman Kurnický
9:00 to 9:20
Láska je cit sebecký!
... ale hnev a nenávisť spájajú a hýbu ľuďmi – ako si zabezpečiť viac followerov na nete.
Zuzana Mandincová
9:25 to 9:45
Nalejme si čistej vodky!
Case study o online kampani pre nový produkt od firmy R.JELÍNEK - Pear vodka.
Silvia Calvet
10:30 to 10:55
Kto bude tvoriť budúcnosť? Supermani, roboti... VY
Aj keď vaši klienti sa snažia porozumieť správaniu svojich zákazníkov, VY by ste mali navrhnúť a vytvoriť vlastné riešenia, ktoré sú dokonale pre každého, všade a na každom zariadení. Aj keď váš klient pracuje s chabou komunikáciou, vy by ste mali konať v pravý čas, ak nie je dopredu ...
Thomas Balduff
13:00 to 13:25
Augmented reality - realita už nie je to, čo to bývalo!
Milan Leszkow
13:30 to 13:55
IT infraštruktúra v cloude v podobe stavebnice
Tobias Gebauer
14:25 to 14:50
Trendy vo webdizajne na rok 2014
Prezentácia sa bude venovať týmto trendom vo webdizajne pre rok 2014:
- Responsive Webdesign - musíte ho mať!
- Parallax Websites
- Video backgrounds
- Flat & Long shadow webdesign
Ing. Michal Turčan
14:55 to 15:15
Cloud náš každodenný
Prečo dnes každý rozpráva o cloude a prečo ho mnohí aj používajú?
Mgr. Stanislav Lacko
MODERÁTOR KONFERENCIE
Archív
Ďakujeme za vyplnenie.
Potvrdzujúci e-mail vám príde do 24 hodín na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Prosím skontrolujte si aj správy v zložke spam.